Natuurkunde leren.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nog 20 paginas gedicht schrijven ?
kom op Noor!! je kan het!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Natuurkunde leren.
En oja, vergeten: dan moet ik het nog een keer doorlezen omdat ik het anders niet onthoud. 120 pagina's dus nog.
Oprechte excusesquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:17 schreef Noortje. het volgende:
JA! Ik wil No Doubt op PINKPOP.
En Arctic Monkeys. En Kings Of Leon. En Killers. En Kaiser Chiefs (d'oh). En en en en en en aaaah ik heb er zo veel zin in, maar het duurt nog zo lang.
Michiel, ik was net van mijn ik-heb-zin-in-Pinkpop-praatjes af, begin jij er weer over.
Radio BemBemquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
He, mij wordt ook nooit iets verteld! Waar ga ik heen?
van harte met oma boriszquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Radio BemBem![]()
Zo net terug van Oma. Ze is 79 geworden
.
gefeli met je omiquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Radio BemBem![]()
Zo net terug van Oma. Ze is 79 geworden
.
je moet Stash aanvragenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
wil requestje doen , maar kom niet op de naam en bandnaam
is belgisch bandje , is liedje met arcordeon en zwaar belgisch accent , iets met fantastisch toch
Eva.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
hebbes eva de roovere - Fantastig Toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |