quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:55 schreef Mourir het volgende:
Momenteel zit ik in Havo 4 en sta ik voor elk vak minstens een 8 behalve voor CKV. Je moet allemaal opdrachten doen die niet relevant zijn voor mijn toekomst en het is veel te veel werk. Ook moet je toneelstukjes doen waar ik een hekel aan heb(Ik heb toch godverdomme geen drama gekozen) en je moet de domste dingen tekenen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:43 schreef Wunny het volgende:
Eens.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:47 schreef MrX1982 het volgende:
Sowieso allochtonen mensen die liegen over hun opleidingsniveau.
Is een kloon van MouzurX.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:56 schreef KirkLazarus het volgende:
Meh, mijn neef is in de brugklas blijven zitten én een niveau teruggezet. Maar zelf heb ik het nog veel bonter gemaakt, dus ik heb geen recht van spreken.
Bovenstaand bericht bewijst maar weer hoe dom allochtonen zijn, ik heb in de OP toch al staan 'klacht 2; kloons'? Lutser.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:05 schreef Jajong het volgende:
En TS trapt er met open ogen in. Mourir is een kloon, en waarschijnlijk gewoon een vent van 24 en zo blank als een melkfles.
Faler.
Dus je hebt door dat het een kloon is en toch maak je zo'n achterlijk topic? Dat maakt het alleen nog maar idioter. En ja man, alle allochtonen zijn domquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:15 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Bovenstaand bericht bewijst maar weer hoe dom allochtonen zijn, ik heb in de OP toch al staan 'klacht 2; kloons'? Lutser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |