Die levende is anders nog verdomd harig.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
Die zijn allemaal niet lekker te aaien
Is hij ook te ruilen tegen twee schapendoezen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee!
Ik ruil het tegen een mikeymo!
Hij wast af, stofzuigt, maakt soms eten, vouwt de was op, brengt je drinken op de bank, ect.
Deal?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:09 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb wel iets wat je lekker mag aaien
Hey!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is hij ook te ruilen tegen twee schapendoezen?
Heb ik alquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:11 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Ik heb twee konijnen in de aanbieding![]()
Deal?
Nee. Schapendoezenquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is hij ook te ruilen tegen twee schapendoezen?
Oh die is leuk!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Schapendoezen
Hara, hara, ruilen tegen ;
[ afbeelding ]
Dat er mensen waren die het geloven hèquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:04 schreef Yi-Long het volgende:
Fuck... ik had mijn dode oma al uit de vriezer gehaald..... 'just in case'.
Ik mag t lijenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:13 schreef Syrena het volgende:
Meeeeeeeeeeeeeeeer foto's! Meer! Meer! Meer!![]()
Je houdt ze toch, dus je hebt er tijd voor![]()
Het spullen jatten gaat wel weer over trouwens. Nou ja, nooit helemaal, maar ze worden groter en dus makkelijker en sneller te pakken als ze langs je heen proberen te sneaken met een sok of pannenlap in hun bek
Mijn opvoedskillzzzz zijn prima, en toch jat die smeerlap mn appelflap, mn wafel, mn worst en mn koekje van tafelquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik mag t lijenDe vorige hond was geniaal. Jatte alleen met oud en nieuw worst van tafel wanneer wij buiten stonden, verder niets
Ik hoop dat dat aan onze opvoedskills lag en dat deze straks ook overal vanaf blijven
Ze hebben hier ook ergens een topic, dat vindt men alleen niet zo interessant meer nu ze groter zijn geloof ik
Boy moest ook geen droge worst te pakken krijgen, kreeg je echt niet terug. En soms ging hij alleen op pad naar de kinderboerderij want, bergen oud broodquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn opvoedskillzzzz zijn prima, en toch jat die smeerlap mn appelflap, mn wafel, mn worst en mn koekje van tafel
Goldens eigen
Euheuh, als je het maar vaak genoeg zegtquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn opvoedskillzzzz zijn prima, en toch jat die smeerlap mn appelflap, mn wafel, mn worst en mn koekje van tafel
Goldens eigen
Ja maar...quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:02 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, fun is over.
Natuurlijk is dit geen serieus topicIk doe mijn baby's nooit weg
Al krijg ik soms wel moordneigingen
En zout klopt. 2 of 3 eetlepels de strot indrukken. Gras gaan ze niet eten omdat ze zich niet ziek voelen, en als ze het wel doen, eten ze toch niet genoeg om snel genoeg te kotsen. Dus als je daarop gaat wachten kun je gelijk een graf bestellen.
Furthermore gaan mijn honden gewoon naar de cursus, en kunnen ze de dingen van het lijstje wat ik gepost heb inderdaad
De dingen die ze niet mogen hebben stelen ze uit kasten en lades in samenwerking met de kat dus daar kunnen wij niet altijd iets aan doen
Thank you all, I had fun. Props voor MinderMutsig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:21 schreef Harajuku. het volgende:
Gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no love sincerer than the love of food.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |