Ik krijg ze al.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:51 schreef Qwea het volgende:
ja! ik kom ze binnen een u bij je afhalen
Verkocht?
Zout klopt inderdaad... daarom zijn er ook veel hondenvoeders slecht voor het dier.quote:
Offtopic;quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:51 schreef _chica_ het volgende:
a. dan denkt jouw dierenarts heel anders dan de onze - ik heb altijd geleerd dat een teveel aan zout een van de meest dodelijke dingen voor een hond is.
b. schapendoezen zijn over het algemeen (mits ze op de juiste plaats zijn) zeer energieke honden - en honden die veel energie verbruiken, eten vaak relatief ook veel. Het spijt me dat ik geen precieze hoeveelheden per ras weet.
c. gezien het type vacht verbaast het me wel dat ze niet getrimd zouden hoeven worden - maar goed, dat weet ik niet van ieder ras uit m'n hoofd, dus als jij het zegt... Heb net overigens wel even gegoogled- de rasvereniging zegt dat je ze *absoluut* niet moet kammen - misschien moet jij je nog wat beter verdiepen in je eigen ras?
d. als je echt zoveel om je honden zou geven, zou je je honden niet zomaar weggeven via een of ander forum, maar ze ter herplaatsing aanbieden bij de rasvereniging. Dan weet je tenminste zeker dat je honden terecht komen bij een goed baasje. Ik moet zeggen dat ik aan iemand die z'n puppies weg wil doen omdat ze dingen eten, kapot maken en uitgelaten moeten worden NOOIT honden zou geven. Maar dat ben ik.
Overigens, Harajuku, je wil je honden niet meer uitlaten - je weet dat aanbevolen wordt schapendoezen minimaal een uur per dag onaangelijnd te laten rennen?
Succes..
Ruilen zei ik ehquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:51 schreef Qwea het volgende:
ja! ik kom ze binnen een u bij je afhalen
Verkocht?
Nou, hè hè. Eindelijk iemand met verstand. Tegen de tijd dat je genoeg gras in de strot gekregen hebt moet je hond allang bij de dokter zijn, succes fucktards.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:56 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Offtopic;
Het zout waar het hierover gaat is een hoge dosis achter op de tong zodat ze gaan braken. Ze krijgen het zout dus niet binnen er wordt alleen een reflex mee opgewekt.
Veel zout in het dieet is een heel ander verhaal en kan inderdaad een probleem zijn of worden.
Maar die kun je niet fijn aaienquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:54 schreef Nantes het volgende:
Ruilen tegen een kind van 3? Ze kan stofzuigen, je schoenen brengen, eten halen en nog veul meer.
Bron van die onzin? Want de rasvereniging zegt dat absoluut niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:51 schreef _chica_ het volgende:
Heb net overigens wel even gegoogled- de rasvereniging zegt dat je ze *absoluut* niet moet kammen - misschien moet jij je nog wat beter verdiepen in je eigen ras?
Precies.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:10 schreef Samzz het volgende:
@Chica: Dit staat er op de site van de rasvereniging:
Een goede Schapendoesvacht hoeft nooit getrimd te worden. Hoe de vacht verzorgd moet worden is een hoofdstuk apart en past niet in het kader van deze voordracht. In de oude standaard stond er wel wat over vermeld trouwens, n.l. "Dagelijks borstelen en zonodig kammen en ontwarren is noodzakelijk. Er dient op te worden gelet dat de ondervacht hierdoor niet verdwijnt, waardoor ook de natuurlijke bescherming verloren zou gaan".
Voor de haardquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Waarom heb jij houtskool in je woonkamer staan Hara?
Maar daar houd ik niets aan overquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:20 schreef Isdatzo het volgende:
Je kan ze ook gewoon in het park 'vergeten' natuurlijk.
Valt me nog mee dat ze niet aan die zak houtskool zijn begonnen. Dat kon best eens een leuk effect geven in je woonkamer.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor de haardOverbodig want ze vreten al het hout toch op
Ik vrees dat dat wel gebeurt als ze hier nog langer blijven. Maar gelukkig hebben we binnenkort onze afspraak. Drink je trouwens koffie of thee?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze niet aan die zak houtskool zijn begonnen. Dat kon best eens een leuk effect geven in je woonkamer.
Gelukkig hebben wij geen haard dus dat probleem hebben we niet als ik ze straks heb.
Heb je al dat gezeik niet, en ben je er meteen vanaf.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar daar houd ik niets aan over
Thee graag.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat wel gebeurt als ze hier nog langer blijven. Maar gelukkig hebben we binnenkort onze afspraak. Drink je trouwens koffie of thee?
Zorg maar dat ze dan niet weer binnen komen, anders kan je de hele vloer gaan schoonmaken enz. Beter gewoon een kennel buiten, hoeven ze uberhaupt niet binnen te komen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Thee graag.![]()
Heb jij een omheinde tuin trouwens? Dan kunnen we daar de honden wel laten terwijl wij de details bespreken. Zo lastig als die beesten je dan voor de voeten lopen.
nee!quote:
Heb misschien al een deal met Juultjequote:Op dinsdag 25 november 2008 16:51 schreef ColtZ40 het volgende:
Ruilen tegen een Jack Russel met een hernia?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |