En gelyncht op de Grote Markt mag ik hopen?quote:Agenten vonden de 32-jarige man aan de achterkant van het café. Hij was in het bezit van een flesje GHB. Hij is ingesloten.
Knuffelquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:50 schreef LoudGirl het volgende:
Niemand houdt van me![]()
De kat begon zonet te blazen op 2 cm van mijn hoofd. En op de kleine groep van onze kerk doen ze ook al gemeen tegen me![]()
Op de site van dvhn staat: 'in een café aan de Peperstraat ' Ik geloof dus niet daar info over is.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:16 schreef Gizmo112 het volgende:
welk cafe in Groningen was dat eigenlijk ?
Wat Alex zegt en wat Alex zegt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Das niet erg christelijk van die kleine groep. En Jezus houdt van je.(edit: en maok)
Wat stinken katten uit hun bek he?
Het is triest, maar het verhaal rammelt als vanouds aan alle kanten. MAAR JA.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:11 schreef maok het volgende:
Vrouw vergiftigd in Gronings café
Geen drankjes van vreemde mannen aannemen dus.
Welkom dan maarquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:46 schreef Marmex het volgende:
Hey allemaal,
Ik heb mezelf na jaren trouwe lezer geweest te zijn eindelijk maar 's geregistreerd ;-)
Mede-Groninger dus
Ja ik ben goed ingeburgerd. Je kunt het natuurlijk gewoon lezen als:quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:00 schreef Marmex het volgende:
[..]
Haha hoezo Groningers op dit forum
Ik had achtetaf toch meegekuntquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:43 schreef teigan het volgende:
welkom marmex!
vanmiddag buffels gezien, en met veel kaas weer thuisgekomen...
jammer, je had nog tot kwart over 1 kunnen bellen, dan hadden weh et nog gered... MAar de bedoeling is dat we over een half jaartje ofzo nog eens gaan, dus dan sein ik je wel in...quote:
helaas... wel een mooi oranje shirt en dito sokken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
had je ook zo'n mooie muts op?
Ah, je voetbalt bij het Nederlands elftal? Gaafquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
helaas... wel een mooi oranje shirt en dito sokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |