quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien dat ik het nog een maandje probeer, op lexa ofzo, eens kijken voor de lol, maar ik ga er nog even over nadenken.
Planet Terror vond ik echt briljant, Death Proof vond ik de 2e keer dat ik me keek beter dan de 1e keer, maar er zit teveel zinloos gelul in vind ik.
Ja, dat zou heel goed kunnen, hij heeft zijn eigen meningen over vanalles en nogwat gewoon in het script geschreven als gelul van de vrouwelijke hoofdrolspelers, je hoort als het ware hem praten door hun monden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:43 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat het minpunt van Death Proof zijn regisseur is. Mensen kijken die film met een " het is een Tarantino" , en voor een Tarantino is ie idd niet verbazingwekkend goed. Sowieso zijn niet al zijn films even geweldig, maar goed.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Zijn soundtracks zijn geweldig inderdaad.
Geweldig nummerquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Zijn soundtracks zijn geweldig inderdaad.
Klopt, word erg veel gebruikt hier.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:58 schreef Kluts het volgende:
Ouwe, dat is toch in het westen van het land een algemene manier van aanspreken, of niet?
Wij zeggen dat hier niet namelijk, wij zeggen gewoon dude, gast.quote:
Dude en gast zeggen we hier ook regelmatig, amateur zelden tot nooit.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij zeggen dat hier niet namelijk, wij zeggen gewoon dude, gast.
Amateur is ook een woord wat ik steeds vaker hoor ook.
Idd! Dat zeggen wij ook ja.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Dude, Ouwe, Gast zeg ik allemaal niet.. hoogstens Kerel
Ik noem mijn vriendinnen meestal chick (vraag me niet waar het vandaan komt), een vriend van mij noem ik standaard slet, en iedereen kort mijn voornaam altijd af. Maar dat vind ik niet erg.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Wij doen nooit aan ouwe, dude, kerel, of weet ik veel wat.
Noem mijn vrienden altijd bij de voornaam (mits 1 lettergreep) of bij hun bijnaam.
Vriendinnen hoogstens meis of meid.. maar dan houdt het ook wel op..quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik noem mijn vriendinnen meestal chick (vraag me niet waar het vandaan komt), een vriend van mij noem ik standaard slet, en iedereen kort mijn voornaam altijd af. Maar dat vind ik niet erg.
Mijn vrienden noemen me soms ook wel eens midget.quote:
smurfjequote:Op dinsdag 25 november 2008 13:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn vrienden noemen me soms ook wel eens midget.
Sowieso, Haags.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:44 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
smurfje
Gozahh is ook zo'n leuke haagse
Ik vind de afkorting van mijn naam juist wel iets gezelligs hebben. Maar ik ben dan ook blij met mijn naam, en vind 'm ook echt bij mij passen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Mijn naam is alleen echt af te korten in Naat... nou word je ook niet vorlijk vanMaar gelukkig doet nietmand dag
* Cuegirllie gaat diep nadenken (en schamen) over de naam van Klutsquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind de afkorting van mijn naam juist wel iets gezelligs hebben. Maar ik ben dan ook blij met mijn naam, en vind 'm ook echt bij mij passen.
Wat dat betreft hebben mijn ouders het dan wel weer goed gedaan.
Ik word spontaan lesbisch als ik die scène zie, serieus.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:52 schreef Kluts het volgende:
Ik ben vooral erg fan van zijn soundtracks. Hij weet altijd muziek die ik anders nooit zou luisteren in een setting te plaatsen waarin het perfect past.
Ik vond die dialogen uit Death Proof wel leuk. " You know what happens to people with a knife? They get shot!"
Maar er zat idd weinig actie, dood, of verderf in. Iig minder dan ik had verwacht.
Herr Flick?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:04 schreef kwaakvaak het volgende:
ik heb een dermate korte naam dat er vrij weinig aan af te korten valt eigenlijk. Alleen als ik hem vernoem worden er direct franse alo' alo imitaties naar mijn kop gegooid
Namens alle mannen: Welkom in onze wereldquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word spontaan lesbisch als ik die scène zie, serieus.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:57 schreef Elegy het volgende:
Ik noem één vriend bijna altijd "Zijne/Uwe Excellentie" en de ander "Herr Mann". En zij noemen mij "De Baas"Want wij zijn Rijksleiders. Dat is altijd leuk de telefoon opnemen als je ergens bent waar het druk is. "Ah Excellentie, met De Baas. Wie geht's?"
Tevens hebben we dezelfde onbegrijpelijke humor voor buitenstaanders, die buitenstaanders trouwens meestal toch niet begrijpen of te aanstootgevend vinden
Verder kort ik vaak namen af tot één lettergreep en mijn collega's spreek ik vaak aan met de combinatie meneer/mevrouw+achternaam. Waarom ik dat doe, geen idee. Het is ook niet formeel maar ik vind het gewoon een leuke manier
Oh, enne, tvp.
Of "hij-die-de klit-nog-moet-vinden"quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:26 schreef Kreator het volgende:
De meeste mensen noemen me god, maar heer of heilige hoor ik ook wel vaak.
Mijn naam ook niet. En bijna niemand spreekt hem goed uit. Schrijven gaat ook nog vaak fout hier in Nederlandquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:06 schreef mrbox het volgende:
Mijn naam is ook niet af te korten, alleen ook niet uit te spreken door engelsen heb ik ondervonden
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of "hij-die-de klit-nog-moet-vinden"
Jij hoort daar ook bij, natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of "hij-die-de klit-nog-moet-vinden"
Ok dan is goedquote:
Ow sorry K.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat snappen de newbies niet, Rip.
(DENK IK )quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow sorry K.
GEEN PANIEK MENSEN, KREA WEET DE KLIT BEST TE VINDEN (DENK IK). HET WAS GEWOON EEN RUNNING GAG. ECHT!
JB wil het graag even uitproberen, Kquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
(DENK IK )
Je weet het niet eens?!? zo'n dingen kun je toch niet zomaar aannemen.
Ze is weer overgestapt.. NEEE!!!!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:47 schreef PBateman1978 het volgende:
JB wat is er met je avatar gebeurd ?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
JB wil het graag even uitproberen, K
Gezien de dames uit het filmpje "2 girls 1 cup" uit Brazilië komen, suggereer ik: CupManquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok dan is goed
Nu nog een passende naam die tussen de andere tot zijn recht komt, hmm.
Iemand zei dat ik een bloem moest nemenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:47 schreef PBateman1978 het volgende:
JB wat is er met je avatar gebeurd ?
Ik heb de mijne ook maar eens veranderd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iemand zei dat ik een bloem moest nemen
Maar nog steeds niet in Patrickquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook maar eens veranderd.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet in Patrick
Mijne wordt trouwens gewoon weer gevulkde speculaas straks hoor
Nee, Patrick moet nog maar even wachten, op dit moment is Dexter Morgan mijn held.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet in Patrick
Mijne wordt trouwens gewoon weer gevulkde speculaas straks hoor
O, is dat een bloemquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iemand zei dat ik een bloem moest nemen
Wat dacht je dan dat het was?quote:
Een voorproefje voor K. Maar dan in het paars, om het verwarrend te makenquote:
Alsof K zich zou laten verwarren door presentjes in koninklijk purper.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een voorproefje voor K. Maar dan in het paars, om het verwarrend te maken
Maar dat geeft de status niet echt weer he.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gezien de dames uit het filmpje "2 girls 1 cup" uit Brazilië komen, suggereer ik: CupMan
Maar ik ben er nog niet helemaal over uit of dat nou tof is of juist corny
Voorproefjes zijn niet noodzakelijk in dezequote:Op dinsdag 25 november 2008 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een voorproefje voor K. Maar dan in het paars, om het verwarrend te maken
Jij editer !quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voorproefjes zijn niet noodzakelijk in deze
15 keer ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, 15 keer ofzo
Ik nam aan dat t zo ook duidelijk was
Nee, 3quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
15 keer ?
Dan ben jij de snelste editer ooit !
Gewoon iets liefs terugsmsen jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Mrdate blijkt gesmst te hebben vanmorgen, gewoon zoals ie altijd doet.. hmm effe denken
zelf initiatief nemen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Mrdate blijkt gesmst te hebben vanmorgen, gewoon zoals ie altijd doet.. hmm effe denken
Heb ook nog niet gedacht.. heb gelezen weggelegd en andere zaken gaan doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:57 schreef S95Sedan het volgende:
Vrouwen
Niet teveel over nadenken Cue
Dat inderdaadquote:
Het komt wanneer het komt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb ook nog niet gedacht.. heb gelezen weggelegd en andere zaken gaan doen
L met z'n geniale opmerkingenquote:
In dit geval meer "opa L. herinnert zich een tegeltje aan de muur"quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
In dit geval meer "opa L. herinnert zich een tegeltje aan de muur" [ afbeelding ]
Absoluutquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven dat die smiley wel wat heeft
En dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Staar eens naar het kruisje ?
vetquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Staar eens naar het kruisje ?
Cabaretquote:
Dat zijn ze nog steeds hoorquote:
Het zal je misschien verbazen, maar ze bestaan nog steedsquote:
L. Wordt ook een dagje ouder jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Hij is sneller dan jij bent.
Litpho is mijn schaduw en ik ben Lucky Lukequote:Op dinsdag 25 november 2008 22:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Hij is sneller dan jij bent.
Een snelle schutter ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Litpho is mijn schaduw en ik ben Lucky Luke
Zo snel zelfs dat ze al moeder van twee is voordat ze haar bh heeft uitgedaanquote:
Ik edit ook supersnelquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:04 schreef Bengeltje het volgende:
Waar zijn die gaten in de baarmoeder gebleven???![]()
Ik ga mijn nest in, brrrr.
Zeker koud jaquote:
Het is onder de 15 graden, dus het is gewoon koud.quote:Op woensdag 26 november 2008 08:46 schreef Elegy het volgende:
Kluts!B.!
Koud, vond het wel meevallen vanochtend. Gisteren was het voor mijn gevoel koeler.
E!quote:Op woensdag 26 november 2008 08:46 schreef Elegy het volgende:
Kluts!B.!
Koud, vond het wel meevallen vanochtend. Gisteren was het voor mijn gevoel koeler.
Oh enne, B., heb je al een titel voor jezelf in gedachte?
Ohhh, bibbermannetje.quote:Op woensdag 26 november 2008 08:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeker koud jaIk wil terug mijn bedje in
Het is verschrikkelijk...quote:Op woensdag 26 november 2008 09:08 schreef Kreator het volgende:
En Google Chrome laat m'n PI buttons niet zien.
Mijn thermostaat thuis zet ik niet hoger dan 16 graden, anders vind ik het te warmquote:Op woensdag 26 november 2008 08:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is onder de 15 graden, dus het is gewoon koud.
Ahaa, enne, ben ik ook gebaat bij die "drukte" eh?quote:Op woensdag 26 november 2008 09:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
E!![]()
Zal er vandaag eens over nadenken. Had het, uhm, "druk" gisteravond
Nu ben ik waarschijnlijk echt een kneus dat ik alleen deze Dexter ken:quote:
Dan mag ik ook wel een trui meenemen zeg, want ik ben een koukleum.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mijn thermostaat thuis zet ik niet hoger dan 16 graden, anders vind ik het te warm
En hatsaa, ben je toch nog de kerstKluts
[..]
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 26 november 2008 09:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohhh, bibbermannetje.![]()
Goedemorgen.allemaal.
Nee, dat was te ver weg voor een doordeweekse dagquote:Op woensdag 26 november 2008 09:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ahaa, enne, ben ik ook gebaat bij die "drukte" eh?
Welke verplichting is het geworden dat ze je er zo sneaky hebben laten inlopen.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan mag ik ook wel een trui meenemen zeg, want ik ben een koukleum.
Ik trek wel een geil kerstoutfitje aan dan.
Mits ik me er niet onderuit kan lullen, en daar ga ik toch niet vanuit.
Het gaat om de gescheiden ouders van een vriendin. Zijn ook sort of mijn surrogaatouders.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke verplichting is het geworden dat ze je er zo sneaky hebben laten inlopen.
Die was ook grappig !quote:Op woensdag 26 november 2008 09:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nu ben ik waarschijnlijk echt een kneus dat ik alleen deze Dexter ken:
Uhm, wat zeg je nou?quote:Op woensdag 26 november 2008 09:23 schreef kwaakvaak het volgende:
Goedemorgen![]()
Dva espresso veliki hvala!
Ah. Wel eens eerder gezien ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die was ook grappig !
Maar deze Dexter is de beste serie van de laatste jaren.
twee grote espresso, dank u!quote:
Ahh ok, doe maar 3 dan als het kanquote:
Ik ben een menselijk kacheltje dus je kan ook bij me in de buurt blijvenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan mag ik ook wel een trui meenemen zeg, want ik ben een koukleum.
Ik trek wel een geil kerstoutfitje aan dan.
Mits ik me er niet onderuit kan lullen, en daar ga ik toch niet vanuit.
aha, izvinjenje, tri espresso veleki, jedan od drug hvalaquote:Op woensdag 26 november 2008 09:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok, doe maar 3 dan als het kan
Ikea!quote:Op woensdag 26 november 2008 09:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
aha, izvinjenje, tri espresso veleki, jedan od drug hvala
bijna goedquote:Op woensdag 26 november 2008 09:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ikea!
ofzo, geen verstand van. Ik denk dat er zoiets staat van "uitstekend, drie grote espresse, de iedere-dag-drug". Maar ik kan het fout hebben natuurlijk
Naja, ik had in elk geval het stukje tussen de komma's goedquote:Op woensdag 26 november 2008 09:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
bijna goed
er staat, "Excuseer, drie grote espresso. een voor mijn vriend"
En dan nu weer klaar met het patsen met een vreemde taal voor vandaag, arbeiden moet ik
Ah, ik neem voor de zekerheid wel een trui mee.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben een menselijk kacheltje dus je kan ook bij me in de buurt blijven
En geile kerstoutfitjes staan garant voor het niet koud krijgen. Tevens kunnen geile kerstoutfitjes prima in januari
Muito obrigado amigo!quote:Op woensdag 26 november 2008 09:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
bijna goed
er staat, "Excuseer, drie grote espresso. een voor mijn vriend"
En dan nu weer klaar met het patsen met een vreemde taal voor vandaag, arbeiden moet ik
Anders heb ik ook nog wel wat warms voor je hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, ik neem voor de zekerheid wel een trui mee.
Dat kerstoutfitje was niet iets wat ik aan zou trekken in januari nee.
Ja zeker, meneer de overstormbaanmeester!quote:Op woensdag 26 november 2008 09:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Naja, ik had in elk geval het stukje tussen de komma's goed
Arbeiden, maakt vrij hè
Klutsquote:Op woensdag 26 november 2008 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, ik neem voor de zekerheid wel een trui mee.
Dat kerstoutfitje was niet iets wat ik aan zou trekken in januari nee.
Omdat je zo braaf bent mag je kiezen waar je vandaag gaat werken, afdeling sanitaire voorzieningen of de bakkers helpen met het onderhouden van de ovensquote:Op woensdag 26 november 2008 09:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja zeker, meneer de overstormbaanmeester!
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Anders heb ik ook nog wel wat warms voor je hoor...namelijk hele stoere siberische tijgerpootpantoffels
Nou, dan doe je alsof je een sneeuwkonijn bent, en trek je een bunnypakje aan
Wat hebben mannen toch met kerst- en bunnypakjes?quote:
Dat brengt het beest in ons bovenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben mannen toch met kerst- en bunnypakjes?
Dat heb ik dan weer totaal niet met mannen in kerst- en bunnypakjes.quote:
Wij ook niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer totaal niet met mannen in kerst- en bunnypakjes.
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer totaal niet met mannen in kerst- en bunnypakjes.
Wat hij zegtquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:19 schreef Kluts het volgende:
Wat jullie met bunnypakjes hebben, heb ik dan waarschijnlijk met mannen die net naar de kapper zijn geweest.![]()
![]()
![]()
Kort haar en geen baard?quote:Op woensdag 26 november 2008 10:19 schreef Kluts het volgende:
Wat jullie met bunnypakjes hebben, heb ik dan waarschijnlijk met mannen die net naar de kapper zijn geweest.![]()
![]()
![]()
Hangt helemaal van de kerst outfit af, maar ik stel me iets voor als een rokje/jurkje, met mooie panty/stockings eronder, mooie half hoge laarzen. En daar ben ik een sucker voor. Maar goed ik vind panty/laarzen zowiezo eenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben mannen toch met kerst- en bunnypakjes?
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kort haar en geen baard?
* Elegy noteert ook dit in zijn Zwarte Boekje
En nauwelijjks haar??quote:Op woensdag 26 november 2008 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
![]()
Maar mannen zijn het leukst als ze net van de kapper komen, dat korte haar geeft ze iets jongensachtigs.
Volgens mij heb ik het hier vorige week nog gehad over mijn stiekeme voorliefde voor stuiterende kaalkopjes.quote:
Vrouwen daarentegen zijn meestal het minst leuk als ze van de kapper komen.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
![]()
Maar mannen zijn het leukst als ze net van de kapper komen, dat korte haar geeft ze iets jongensachtigs.
* Elegy noteert: Voordat Kluts komt naar de kapper, scheren en Transformsdekbedovertrek kopenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:27 schreef Kluts het volgende:
![]()
Ja? Hoezo dat?quote:Op woensdag 26 november 2008 10:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vrouwen daarentegen zijn meestal het minst leuk als ze van de kapper komen.
Tenzij ze een bobline hebben. Dan wil ik ze bespringenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik je echt heel erg zou uitlachen.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
* Elegy noteert: Voordat Kluts komt naar de kapper, scheren en Transformsdekbedovertrek kopen
Vrouwen willen altijd wat anders, in andere woorden korter.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het hier vorige week nog gehad over mijn stiekeme voorliefde voor stuiterende kaalkopjes.Zal wel een overblijfsel uit mijn jeugd zijn.
Maar "kale" kale mannen vind ik dan vaak weer niet echt wat.
Van die " lekker kort, want dat is zo makkelijk" kapsels zijn ook niks aan nee.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vrouwen willen altijd wat anders, in andere woorden korter.
Niet waar, ik word altijd genaaid door de kapster. Ik vraag dan alleen om bijpunten, maar ze willen er altijd een kapsel van makenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vrouwen willen altijd wat anders, in andere woorden korter.
Ik heb me ook wel eens laten overhalen tot een kapsel ipv bijpunten. Zo irritant is dat.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet waar, ik word altijd genaaid door de kapster. Ik vraag dan alleen om bijpunten, maar ze willen er altijd een kapsel van maken
Precies de reden dat ik een jaar of 5 gewoon mijn moeder het heb laten bijknippen
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar soms staat iets korter beter dan lang.
Als je ziet dat de kapster teveel wil gaan afknippen, gewoon gaan gillenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet waar, ik word altijd genaaid door de kapster. Ik vraag dan alleen om bijpunten, maar ze willen er altijd een kapsel van maken
Precies de reden dat ik een jaar of 5 gewoon mijn moeder het heb laten bijknippen
Vooral als ze dan opeens rood zijn of een ander hip kleurtje en dan als kapsel gewoon stekeltjes.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat lachen om mijn Nijntje douchegordijn en Nijntje spaarpot en knuffeltjequote:Op woensdag 26 november 2008 10:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik je echt heel erg zou uitlachen.
Ooit een keer een vriendje gehad toen ik 19 was, die had gewoon nog steeds zijn childhood-racewagen-behang.
Brrrrrrr....quote:Op woensdag 26 november 2008 10:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vooral als ze dan opeens rood zijn of een ander hip kleurtje en dan als kapsel gewoon stekeltjes.
*ril*
Het lijkt altijd of vrouwen zodra ze kinderen krijgen, zo'n kapsel aanmeten en lekker makkelijke kleding aandoen.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vooral als ze dan opeens rood zijn of een ander hip kleurtje en dan als kapsel gewoon stekeltjes.
*ril*
Ja, maar dat is zo moeilijk te zien met mijn haar, omdat het krult.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je ziet dat de kapster teveel wil gaan afknippen, gewoon gaan gillen.
P.S. Hoofddorruuuup
Nijntje is tof. Ik zag laatst in een woonwinkel een goudkleurige.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat lachen om mijn Nijntje douchegordijn en Nijntje spaarpot en knuffeltjeNijntje is koel
En racewagenbehang is vet!
ik heb overigens gewoon stylisch zwart beddengoed
Yep, dat komt eraan. als het goed is.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Krijg je nu wel je aangepaste meubilair?
Ik had vroeger echt heel lang haar, tot op mijn kont. Toen ik 15 was, was ik t zat, en ging naar de kapper met de mededeling: Doe maar wat, ik heb zelf geen idee.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo moeilijk te zien met mijn haar, omdat het krult.
Ik heb ooit 4 keer tegen de kinky kapper gezegd dat ie moest uitkijken omdat het nogal inkrult als het opdroogt, maar hij luisterde niet. Toen ik de deur uitkwam moest ik bijna huilen en heb ik mijn moeder gebeld met de legendarische woorden "Boehoe, ik heb kort haar. Er is een poedel doodgegaan op mijn hoofd!"
Haar tot op de kont vind ik ook niks.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vroeger echt heel lang haar, tot op mijn kont. Toen ik 15 was, was ik t zat, en ging naar de kapper met de mededeling: Doe maar wat, ik heb zelf geen idee.
Ik kwam met zulk kort haar van de kapper dat ik wel een jongentje leek. Toen ik thuiskwam, zei mijn pa: Je lijkt zo wel een pot.
Gelukkig is het nu weer lang.
hehe, arme jij. Ja ik heb zelf ook niet echt goede ervaringen bij de kinky. Van de zomer was achterkant lang, zijkant kort en bovenkant soort van stekelachtig gebeuren. Meteen tondeuse gepakt.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo moeilijk te zien met mijn haar, omdat het krult.
Ik heb ooit 4 keer tegen de kinky kapper gezegd dat ie moest uitkijken omdat het nogal inkrult als het opdroogt, maar hij luisterde niet. Toen ik de deur uitkwam moest ik bijna huilen en heb ik mijn moeder gebeld met de legendarische woorden "Boehoe, ik heb kort haar. Er is een poedel doodgegaan op mijn hoofd!"
Rood haar tot de kontquote:Op woensdag 26 november 2008 11:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Haar tot op de kont vind ik ook niks.
Te kort en te lang beide een no go.
Een gouden Nijntje! De Heilige Graal!quote:Op woensdag 26 november 2008 11:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nijntje is tof. Ik zag laatst in een woonwinkel een goudkleurige.Dat was kitsch, maar wel tof.
Had ik al gezegd dat je een grote mond had, voor zo'n klein ventje?
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ja! Hij was wel heul duur.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Een gouden Nijntje! De Heilige Graal!
Had ik al gezegd dat ik mijn gebrek aan lengte érgens mee moet compenseren
Goazah !quote:Op woensdag 26 november 2008 11:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mag ik snel weer eens naar de kapper. Heb nu bijna een mat
Ik had vroeger, in mijn true-down-to-the-core-black-metal-periode ook heel lang haarquote:Op woensdag 26 november 2008 11:08 schreef Kluts het volgende:
Voor mannen vind ik lang haar overigens vrijwel altijd een no go.
Jammerquote:Op woensdag 26 november 2008 11:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja! Hij was wel heul duur.
Ja. En ik kan nu een heeeel flauw geintje maken, en ik doe het niet.
Dat had die zanger van Faith No More ook, en damn, wat een lekkere vent was dat toen die zijn haar afknipte.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik had vroeger, in mijn true-down-to-the-core-black-metal-periode ook heel lang haar
Brad Pitt en Orlando Bloom in Troyquote:Op woensdag 26 november 2008 11:08 schreef Kluts het volgende:
Voor mannen vind ik lang haar overigens vrijwel altijd een no go
Ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:13 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jammer
Een heel kort grapje, zeker
Brad Pitt in Se7en.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Brad Pitt en Orlando Bloom in Troy.
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Brad Pitt in Se7en.
Orlando Bloom vind ik sowieso al niks.
En dan pik ik Brad Pitt van jou afquote:Op woensdag 26 november 2008 11:19 schreef Kluts het volgende:
Sorry CL.
Maar des te meer is er voor jou!
No problem.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En dan pik ik Brad Pitt van jou af.
ohquote:Op woensdag 26 november 2008 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
No problem.
Ik vind Brad Pitt meestal toch niet echt wat.
Heb meestal meer met mannen met donker haar, donkere ogen.
Goed zoquote:Op woensdag 26 november 2008 11:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Yep, dat komt eraan. als het goed is.
Nu heb ik kort haarquote:Op woensdag 26 november 2008 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat had die zanger van Faith No More ook, en damn, wat een lekkere vent was dat toen die zijn haar afknipte.
Jammerquote:
Ik heb zwart haar. En mijn ogen zijn zo donkerbruin dat ze bijna zwart lijken.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
No problem.
Ik vind Brad Pitt meestal toch niet echt wat.
Heb meestal meer met mannen met donker haar, donkere ogen.
Wat weet jij jezelf toch goed te verkopen, Elegy.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nu heb ik kort haaren momenteel een beetje een baardje omdat ik geen zin heb me te scheren
[..]
JammerWelke winkel was het?
ach, ik weet in elk geval wel hoe een luciferhoutje zich in een badkuip voelt
[..]
Ik heb zwart haar. En mijn ogen zijn zo donkerbruin dat ze bijna zwart lijken.
net alsof ik zwaar aan de drugs ben en van die loeigrote pupillen heb, bedenk ik me ineens
Met als voorwaarde dat je onder de 100kg bentquote:
Den Haag is lang, dus ik weet niet of dat dan haalbaar is.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met als voorwaarde dat je onder de 100kg bent.
Dat zal mijn marketing kant zijnquote:Op woensdag 26 november 2008 11:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat weet jij jezelf toch goed te verkopen, Elegy.
Over die grote pupillen hebben we t vd week al gehad.
Die nooit op internet zullen komen, die ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zal mijn marketing kant zijn
Ohja, die foto's idd
Neem je ze gewoon meequote:Op woensdag 26 november 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die nooit op internet zullen komen, die ja.
Ze staan op mijn pc.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Den Haag is lang, dus ik weet niet of dat dan haalbaar is.
HACK THE PLANET!.. ff het ip traceren, kluts der pc'tje hacken en overstormbaanmeester Elegy blij maken!quote:Op woensdag 26 november 2008 11:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze staan op mijn pc.
*denkt ineens aan Manon Thomas - gerelateerde toestanden*
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:03 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
D_H is over de 2m en iets over de 100kg. Perfect in vorm dus
Ze mag ook in kerstpakje/bunnyoutfit verschijnen hoor, word ik ook blij vanquote:Op woensdag 26 november 2008 12:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
HACK THE PLANET!.. ff het ip traceren, kluts der pc'tje hacken en overstormbaanmeester Elegy blij maken!
Gelukkig zijn het geen Manon Thomas-achtige foto's waar we het hier over hebben.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
HACK THE PLANET!.. ff het ip traceren, kluts der pc'tje hacken en overstormbaanmeester Elegy blij maken!
Kèquote:Op woensdag 26 november 2008 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het geen Manon Thomas-achtige foto's waar we het hier over hebben.
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het geen Manon Thomas-achtige foto's waar we het hier over hebben.
Ik heb geeneens een openhaardquote:Op woensdag 26 november 2008 12:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
geen kluts voor de open haard met het uitgetrokken kerst pakje op de grond dus
![]()
damn... sorry Elegy, dan begin ik er niet aan hoor!
Je weet wel, die chick die wat naaktfoto's op haar laptop had staan, niet wetende hoe je een pc moet beveiligen, om vervolgens die foto's al dan niet gefotoshopt tegen te komen bij baggersites.quote:
Oh op die manier. Da's lamequote:Op woensdag 26 november 2008 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je weet wel, die chick die wat naaktfoto's op haar laptop had staan, niet wetende hoe je een pc moet beveiligen, om vervolgens die foto's al dan niet gefotoshopt tegen te komen bij baggersites.
Die Manon Thomas.
Dan had ik als ik haar was geweest, gezorgd dat die foto's er een stuk beter uitzagen.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Manon Thomas ja, die al zolang uit beeld was dat ze maar eventjes zorgde dat er naaktfoto's van haar op het net verschenen, zodat iedereen ineens weer wist wie ze was.
Ik heb t niet gezien.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan had ik als ik haar was geweest, gezorgd dat die foto's er een stuk beter uitzagen.
[voorspelbaar]quote:Op woensdag 26 november 2008 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan had ik als ik haar was geweest, gezorgd dat die foto's er een stuk beter uitzagen.
En die verrassend goed geproportioneerd was! Mooie vrouwquote:Op woensdag 26 november 2008 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je weet wel, die chick die wat naaktfoto's op haar laptop had staan, niet wetende hoe je een pc moet beveiligen, om vervolgens die foto's al dan niet gefotoshopt tegen te komen bij baggersites.
Die Manon Thomas.
En een veel te grote mond.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
[voorspelbaar]
Ik heb een digicam
[/voorspelbaar]
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
En die verrassend goed geproportioneerd was! Mooie vrouw
Compensatie is dat, Kluts. Compensatie.quote:
[voorspelbaar]quote:Op woensdag 26 november 2008 12:50 schreef Kluts het volgende:
Ik vind Manon Thomas best een knappe vrouw om te zien, maar ik heb bij haar altijd het idee dat de dommigheid ervanaf straalt. Op de een of andere manier.
Sonja bakker en ,ehm , Do?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat heb ik met die ene zangeres en met dat dieeetmens.
(kunnen jullie gelijk zien hoe erg ik ben met namen)
Ilse de Lange is cool!quote:
Kan best zijn, maar heb twee keer n interviewtje met r gehoord en vind haar dom overkomenquote:
Ze komt niet zozeer dom, maar onnozel over.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar heb twee keer n interviewtje met r gehoord en vind haar dom overkomen
Dat komt gewoon door d'r accentquote:Op woensdag 26 november 2008 13:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan best zijn, maar heb twee keer n interviewtje met r gehoord en vind haar dom overkomen
Dat laatste sowiesoquote:Op woensdag 26 november 2008 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze komt niet zozeer dom, maar onnozel over.
Misschien komt het ook wel een beetje door dat accent.
Scherp L., scherp.quote:
Hehe, dankje, dankjequote:
Ga even naar het toilet!quote:Op woensdag 26 november 2008 13:13 schreef Kreator het volgende:
Koppijn, slecht geslapen, druk, verkopers over de vloer, koud.
of neem de lift!quote:
Idd. Vingeren schijnt heel goed te helpen.quote:
klaarkomen toch?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Vingeren schijnt heel goed te helpen.
Of geldt dat bij aftrekken ook?
Ik heb het niet zo gevolgd eigenlijk.quote:
Ook tegen verkopers over de vloer?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Vingeren schijnt heel goed te helpen.
Of geldt dat bij aftrekken ook?
x2quote:Op woensdag 26 november 2008 13:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Dames toch, dit kan mijn tere zieltje niet aan.
Als je dat gewoon op je werkplek doet, moet dat lukken.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ook tegen verkopers over de vloer?
Sonja Bakkerquote:Op woensdag 26 november 2008 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Sonja Bakker vind ik echt zo’n vrouw die normaal gesproken mijn bed niet in komt, maar na een biertje of 10 best te pruimen is.
Heel dat dieet van d'r is van anderen gejat.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sonja Bakkerdom wicht met 0,0 verstand van voeding
Ik denk wel dat verkopers snel weg zijn als jij als man zijnde ff uitgebreid aan je lul gaat staan sjorren terwijl ze je iets proberen te verkopenquote:Op woensdag 26 november 2008 13:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ook tegen verkopers over de vloer?
Je hoeft ook niet met haar te praten.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Sonja Bakkerdom wicht met 0,0 verstand van voeding
Het klinkt als het script van een hele slechte pornofilm.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik denk wel dat verkopers snel weg zijn als jij als man zijnde ff uitgebreid aan je lul gaat staan sjorren terwijl ze je iets proberen te verkopen![]()
Tenzij het zo'n mooie verkoopster in een strak mantelpakje met een net iets te diep decolete is, die toevallig ook nog hoofdpijn heeft. Dan kun je maar beter even gezellig naar de vergader ruimte gaan met zijn tweeen
Ze heeft toch hele stukken uit een LOI cursusboek overgenomen ?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heel dat dieet van d'r is van anderen gejat.
Eiwit schijnt goed te zijn toch?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet met haar te praten.
Ze slikt alleen waarschijnlijk niet, ivm calorieen.
Sowieso zijn dieten allemaal geldtrekkerij.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze heeft toch hele stukken uit een LOI cursusboek overgenomen ?
Ik moet toch iets om bij te verdienen, kan ik beter mijn levendige fantasie voor iets nuttigs gebruiken tochquote:Op woensdag 26 november 2008 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het klinkt als het script van een hele slechte pornofilm.
hoe sta jij tegenover calorieen?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet met haar te praten.
Ze slikt alleen waarschijnlijk niet, ivm calorieen.
Helpt het ook tegenquote:Op woensdag 26 november 2008 13:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je dat gewoon op je werkplek doet, moet dat lukken.
Ik heb hier een vrij groot bureau, waarom helemaal naar een vergaderruimte?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik denk wel dat verkopers snel weg zijn als jij als man zijnde ff uitgebreid aan je lul gaat staan sjorren terwijl ze je iets proberen te verkopen![]()
Tenzij het zo'n mooie verkoopster in een strak mantelpakje met een net iets te diep decolete is, die toevallig ook nog hoofdpijn heeft. Dan kun je maar beter even gezellig naar de vergader ruimte gaan met zijn tweeen
Ik heb ooit op tv een aflevering van Beter in bed gezien ofzo. De sextherapeute die zo'n stel moest helpen, zei op een gegeven moment tegen die vrouw: "Het is zonde om te slikken, want er gaan dan heel veel vitaminen en mineralen verloren. Je kunt het beter in een bakje doen, in de koelkast zetten, en dan als gezichtsmasker gebruiken!"quote:Op woensdag 26 november 2008 13:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eiwit schijnt goed te zijn toch?
Hequote:Op woensdag 26 november 2008 13:29 schreef Kreator het volgende:
Rukken op het werk.. Ik wil niet eens weten wie dat hier doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |