quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien dat ik het nog een maandje probeer, op lexa ofzo, eens kijken voor de lol, maar ik ga er nog even over nadenken.
Planet Terror vond ik echt briljant, Death Proof vond ik de 2e keer dat ik me keek beter dan de 1e keer, maar er zit teveel zinloos gelul in vind ik.
Ja, dat zou heel goed kunnen, hij heeft zijn eigen meningen over vanalles en nogwat gewoon in het script geschreven als gelul van de vrouwelijke hoofdrolspelers, je hoort als het ware hem praten door hun monden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:43 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat het minpunt van Death Proof zijn regisseur is. Mensen kijken die film met een " het is een Tarantino" , en voor een Tarantino is ie idd niet verbazingwekkend goed. Sowieso zijn niet al zijn films even geweldig, maar goed.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Zijn soundtracks zijn geweldig inderdaad.
Geweldig nummerquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Zijn soundtracks zijn geweldig inderdaad.
Klopt, word erg veel gebruikt hier.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:58 schreef Kluts het volgende:
Ouwe, dat is toch in het westen van het land een algemene manier van aanspreken, of niet?
Wij zeggen dat hier niet namelijk, wij zeggen gewoon dude, gast.quote:
Dude en gast zeggen we hier ook regelmatig, amateur zelden tot nooit.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij zeggen dat hier niet namelijk, wij zeggen gewoon dude, gast.
Amateur is ook een woord wat ik steeds vaker hoor ook.
Idd! Dat zeggen wij ook ja.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Dude, Ouwe, Gast zeg ik allemaal niet.. hoogstens Kerel
Ik noem mijn vriendinnen meestal chick (vraag me niet waar het vandaan komt), een vriend van mij noem ik standaard slet, en iedereen kort mijn voornaam altijd af. Maar dat vind ik niet erg.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Wij doen nooit aan ouwe, dude, kerel, of weet ik veel wat.
Noem mijn vrienden altijd bij de voornaam (mits 1 lettergreep) of bij hun bijnaam.
Vriendinnen hoogstens meis of meid.. maar dan houdt het ook wel op..quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik noem mijn vriendinnen meestal chick (vraag me niet waar het vandaan komt), een vriend van mij noem ik standaard slet, en iedereen kort mijn voornaam altijd af. Maar dat vind ik niet erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |