abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63535158
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Edit: Lees net het stukje en zoals het daar staat, lijkt het inderdaad nergens op haha.
Daar doelde ik op ja. Beterschap trouwens. Heeft Maxie al een kaart?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63535287
quote:
"Ongeveer zevenhonderd van hen staan bekend als probleemsupporters. Daarbij moet je niet uitgaan van hooligans, maar zelfs een niveautje erger."

Stemmingmakerij weer.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63535292
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:32 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Kijk, dit is nog eens een enquete die ik met plezier invul. . En wtf willen de Polizei met de supporters naar het stadion begeleiden? Iedereen komt op een ander tijdstip ergens anders in de stad aan. Ze doen wel moeilijk hoor, die moffen.
Ze bedoelen vanuit de stad naar het stadion sávonds, net zoals in Birmingham dus.
pi_63535300
Wie kent het verhaal dat iemand een touringcar geregeld heeft voor de wedstrijd naar HSV met Peter Beense als vertier?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_63535388
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:46 schreef fuckbuddy het volgende:
Wie kent het verhaal dat iemand een touringcar geregeld heeft voor de wedstrijd naar HSV met Peter Beense als vertier?
Ik ken wel iemand die een bus voor 30 gekken heeft maar ik denk niet dat Peter Beense daarbij zit
pi_63535404
quote:
Wat piept Lindgren dan over de sneeuw
pi_63535420
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:49 schreef Jasza het volgende:
maar ik denk niet dat Peter Beense daarbij zit
Denk het ook niet, dan heb je namelijk een vrachtwagen nodig.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63535544
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:42 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Daar doelde ik op ja. Beterschap trouwens. Heeft Maxie al een kaart?
Bedankt. Nee, die heeft nog geen kaart. Misschien (als ik morgen ook niet ga) dat hij dan nog met mijn kaart naar binnen kan.
  woensdag 26 november 2008 @ 13:54:40 #209
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63535566
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:49 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik ken wel iemand die een bus voor 30 gekken heeft maar ik denk niet dat Peter Beense daarbij zit
Als een normale bus 52 plaatsen heeft kan het natuurlijk wel goed kloppen. Peter kan dan fijn op zijn 22 stoelen zitten.
Gourmetten of steengrillen?
pi_63535616
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:46 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ze bedoelen vanuit de stad naar het stadion sávonds, net zoals in Birmingham dus.
Ja idd, zoiets dacht ik wel, maar dat bericht is gewoon misleidend geschreven.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63535685
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:56 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ja idd, zoiets dacht ik wel, maar dat bericht is gewoon misleidend geschreven.
Iig ik mag hopen dat ze dat bedoelen, want ik ga natuurlijk niet naast het stadion bier drinken
pi_63536397
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:58 schreef Jasza het volgende:

[..]

Iig ik mag hopen dat ze dat bedoelen, want ik ga natuurlijk niet naast het stadion bier drinken
Supp. home HSV 1 EUR voor 0,3 liter.
pi_63537032
quote:
"Rentree Aissati aanstaande!"

"Ajax-trainer Marco van Basten ziet de ziekenboeg langzamerhand leeglopen. Miralem Sulejmani keerde onlangs al terug in de wedstrijdselectie, terwijl Ismail Aissati, Dario Cvitanich en Jeffrey Sarpong binnenkort hun rentree zullen maken.

De 20-jarige middenvelder Aissati speelt komende maandag wellicht mee met Jong Ajax om ritme op te doen. De jongeling kwam afgelopen zomer over van PSV, maar moet nog altijd wachten op zijn officieele competitiedebuut. Een hardnekkige knieblessure gooide roet in het eten voor de Utrechtenaar.

Naast Aissati spelen waarschijnlijk Ook Cvitanich en Sarpong mee met de beloften. Cvitanich werd geveld door een hamstringblessure, terwijl Sarpong problemen had met zijn lies. Beide spelers zijn echter, net als Aissati, op de goede weg. Naar verwachting zal het drietal binnen drie weken weer kunnen spelen voor het eerste van Ajax.
Donderdag 4 december dus de rentree van Dario en Ismael!!
  woensdag 26 november 2008 @ 14:49:10 #214
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63537082
Eindelijk, lekker nieuws!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 26 november 2008 @ 15:10:58 #215
234665 basvip
Godenzonen uit Amsterdam
pi_63537626
Als hij hem uberhaupt gaat opstellen natuurlijk, je weet het nooit met van Basten
pi_63538388
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat gebeurt wel vaker met EU-uitwedstrijden hoor. Zie Bremen en Birmingham bijvoorbeeld.

Edit: Lees net het stukje en zoals het daar staat, lijkt het inderdaad nergens op haha.
Kan nog leuk worden met die gezellige Duitsers.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63538405
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:10 schreef basvip het volgende:
Als hij hem uberhaupt gaat opstellen natuurlijk, je weet het nooit met van Basten
Mensen die denken dat marco het niet in ismael ziet zitten omdat hij hem tegen willem2 niet opstelde !

Nog 13 uur en dan gaan we rijden
pi_63538567
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:38 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Mensen die denken dat marco het niet in ismael ziet zitten omdat hij hem tegen willem2 niet opstelde !

Nouja, een andere mogelijjkheid om hem op te stellen is er niet meer geweest, dus is bijna de enige indicator. Hij liet hem ook niet invallen. Het zou trouwens ook weleens kunnen dat Sulejmani op 10 gaat als iedereen fit is en Emanuelson linksbuiten.
pi_63538922
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:43 schreef sagagiuh het volgende:

[..]

Nouja, een andere mogelijjkheid om hem op te stellen is er niet meer geweest, dus is bijna de enige indicator. Hij liet hem ook niet invallen. Het zou trouwens ook weleens kunnen dat Sulejmani op 10 gaat als iedereen fit is en Emanuelson linksbuiten.
Er was daar ook niks meer te halen. Ik vind sulejmani meer een aanvaller. Laat ismael maar op 10 spelen.
pi_63538928
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:47 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Donderdag 4 december dus de rentree van Dario en Ismael!!
Eindelijk
  woensdag 26 november 2008 @ 16:02:16 #221
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63539079
Kreeg net al een smsje dat het er tyfuskoud is en ik zeker een warme jas aan moet trekken. Maar goed dat het me wordt verteld, dan kan ik de korte broek ook wel thuislaten...

Nog een uurtje
Gourmetten of steengrillen?
pi_63539236
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:38 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Nog 13 uur en dan gaan we rijden
Precies, Marco heeft Ismael gehaald om hem op de bank weg te laten rotten
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63539246
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:02 schreef Silenus het volgende:
Kreeg net al een smsje dat het er tyfuskoud is en ik zeker een warme jas aan moet trekken. Maar goed dat het me wordt verteld, dan kan ik de korte broek ook wel thuislaten...

Nog een uurtje
Bij az had ik 2 truien aan en een jas. Denk dat ik voor morgen er nog 2 truien bovenop moet doen:') TE KOUD
pi_63539314
Dit jaar misschien nog een aanval met Suarez, Huntelaar, Sulejmani en Aissati.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63539357
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:11 schreef BB-boy het volgende:
Dit jaar misschien nog een aanval met Suarez, Huntelaar, Sulejmani en Aissati.
Dat zou echt een wonder zijn
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')