Ja dan moet je wel een goede doen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:06 schreef Opperkwal het volgende:
Bedankt voor deze topicwending.
[ afbeelding ]
Fill me up.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een kopje lucht iemand?
Suiker en melk?quote:
Jij bent niet uitgenodigd.quote:
Het is Racer en mijn's topic. Met mijn melk doelde ik ook niet op melk voor in de koffie, maar ga eens weg uit ons topic jij vieze op geld uitgaande prostitué.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Jij bent niet uitgenodigd.
Er is hier maar één TS, en dat ben jij niet, kutkwal. Optyfen of ik schop je van het strand. Onbeleefde hakenkruisknutselaarquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:04 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Het is Racer en mijn's topic. Met mijn melk doelde ik ook niet op melk voor in de koffie, maar ga eens weg uit ons topic jij vieze op geld uitgaande prostitué.
Misschienquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:45 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Geen idee, wil je het proberen dan?
Kransjes zijn voor homoseksuelen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:49 schreef Kjelleke het volgende:
Mag ik alleen het kransje, van thee wordt ik zo gezapig
Ik heb denkbeeldige suiker, dat gaat goed samen met luchtquote:
kanker jij bent laat opquote:
MGMT, dôh.quote:
PSYCHO KILLER QU EST CE QUE FAFA FA FA FA FA BETTER RUN RUN RUN RUN RUN AWAAAAAAAAAAAAAAAYquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:25 schreef Quir het volgende:
[..]
MGMT, dôh.
Inmiddels overgeschakeld naar Talking Heads, dat wel.
Exactly.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
PSYCHO KILLER QU EST CE QUE FAFA FA FA FA FA BETTER RUN RUN RUN RUN RUN AWAAAAAAAAAAAAAAAY
Aangeschoten, hoogstens.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
let niet op racerdkb , hij is dronken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |