Jeugdzondes zullen we ze maar noemen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vervelend he, dat je ooit in topics als deze hebt gepost?
zoals net?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
Je zou het niet zeggen, maar het was wel een periode waarin ik zo heel soms nog wel eens een glimlach op mijn gezicht kreeg in ONZ.
Nee. Ik keek net in de AT van ONZ, het was dat hier gepost was anders was ONZ als 12 minuten doodstil geweest.quote:
Dus dit topic is het enige dat je nog trekt naar ONZ? En daarmee zeg je dus ook dat je van RacerDKB en mij houd?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee. Ik keek net in de AT van ONZ, het was dat hier gepost was anders was ONZ als 12 minuten doodstil geweest.
Are you mad?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:06 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Dus dit topic is het enige dat je nog trekt naar ONZ? En daarmee zeg je dus ook dat je van RacerDKB en mij houd?
Met honingquote:
Daar is het nu nog een beetje te vroeg voorquote:
Maar je bent een vrouw.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar is het nu nog een beetje te vroeg voor
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:22 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Maar je bent een vrouw.Die drinken sowieso geen bier, ga rosé drinken.
Denk je dat je mij kan bijhouden dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:53 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Zullen we dan een keertje een biertje gaan drinken?
Geen idee, wil je het proberen dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je dat je mij kan bijhouden dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |