En het glas is gewichtloos? 16kg is wel heel veel, maar 8kg is het ook niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
24 flesjes x 0,33 = volgens mij 8 kg. Dan is dat wel heel zwaar plastic.
Wtf?quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:48 schreef 16meter het volgende:
Trek er net eentje open.
Blijft een lekker pilsje.
Mensen die denken dat je bier alleen op bepaalde tijden van de dag mag drinkenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:47 schreef TPS het volgende:
[..]
Wtf?Het is nog niet eens 8 uur geweest!
Waarom staan die 2 kratten heineken dan nog buiten???quote:Op zondag 15 maart 2009 12:20 schreef renwan het volgende:
Oettinger is hier nu het standaard bier geworden, lekker spul voor die prijs
Die zijn onderhand op en als je een feest houdt kun je niet aankomen met Oetinger, ook niet met Heineken maar da's toch net iets beterquote:Op woensdag 18 maart 2009 00:23 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Waarom staan die 2 kratten heineken dan nog buiten???
Iets met nachtdienst was dat. Dan is de ochtend als het ware je avond.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:47 schreef TPS het volgende:
[..]
Wtf?Het is nog niet eens 8 uur geweest!
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:42 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je bier alleen op bepaalde tijden van de dag mag drinken
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:55 schreef tralalala het volgende:
Mijn pa zei dat het 5,99 was?![]()
5,50 was hij hier een tijdje geleden al?
Om 07:48 ?????quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:48 schreef 16meter het volgende:
Trek er net eentje open.
Blijft een lekker pilsje.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:54 schreef Bendeleider het volgende:
En het scheelt dat je niet om de 5 min je wijf naar de koelkast moet hoeken.
Nee man, dat draagt juist bij aan de premiumuitstraling van dit goudgele vocht! Ik ga straks ff naar de Lidl om weer een kratje te halen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:58 schreef Aalbers het volgende:
Irritant is wel dat spul dat je er telkens af moet scheuren, dat folie over die dop. hmpf.
Mja, bij de ene gaat het heel makkelijk en bij de ander wil het weer helemaal niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:58 schreef Aalbers het volgende:
Irritant is wel dat spul dat je er telkens af moet scheuren, dat folie over die dop. hmpf.
Nee ik ken dat niet.quote:Op maandag 24 november 2008 20:55 schreef Djeez het volgende:
Iedereen kent het wel. Je hebt nog maar een paar euro, je moet enkele dagen wachten op je geld maar je bier is op. Geld voor een kratje Palm of Hertog Jan is er niet. Geld voor Hollandia Pils, Euroshopper of Oranjeboom is er wel, maar dat is bocht waarvan je maag zich omdraait. Gelukkig is er nu sinds een jaartje een topbiertje op de markt voor weinig geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |