Naja, als je net hebt gegeten voor zo'n test, dan is de uitslag al onbetrouwbaar enzo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je hebt vaker tests gehad, maar er is nooit wat uitgekomen? Apart, suikerziekte is volgens mij juist heel duidelijk aan bepaalde bloedwaarden te herkennen.
Wel kut voor je in ieder geval als je het blijkt te hebben.
Da's een snelle visquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:41 schreef Samzz het volgende:
En dan is ook nog m'n vis te pletter gezwommen tegen de lavasteen
ik moest lachenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:41 schreef Samzz het volgende:
24 dagen alquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb trouwens ook nog goed nieuws; ik heb vandaag 24 dagen een vriendinnetje?
wie heeft het uit dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:38 schreef ACT-F het volgende:
Wat een hoop slecht nieuws lees ik allemaal. De één heeft het uit en de ander mogelijk diabetes![]()
Beide sterkte
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:41 schreef Samzz het volgende:
toe maar, tijd gaat snel hèquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb trouwens ook nog goed nieuws; ik heb vandaag 24 dagen een vriendinnetje?
dan win je toch gewoon?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:56 schreef Fems het volgende:
Bob en ik zijn aan het mijnenvegeren, ik wil winnen!
dat is al een tijd uitquote:
Een guppiequote:Op dinsdag 25 november 2008 18:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Da's een snelle visWat voor een vis was het?
Da's al eeeuwen uit, maar ik heb het nog met vlagen zwaarquote:
Ben je soms even oud als Bob?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's al eeeuwen uit, maar ik heb het nog met vlagen zwaar
Nee. Gelukkig niet. Vrouwen worden, in tegenstelling tot mannen, vaak niet mooi oud.quote:
je zou toch denken dat hij wel aan de grindbak gewend is, hij zwemt er zo'n beetje z'n hele bestaan al bovenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, een racegup. Geëindigd als Ayrton Senna
Ik ben in de rauw hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, een racegup. Geëindigd als Ayrton Senna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |