Ik ken het. Gewoon laten komen, beter dan opkroppen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo in bad. Even mijn hoofd helemaal leeg maken... Bah.
Ik ben bij vlagen nog helemaal ziek van verdriet omdat het uit is. Vind ik zo zwak van mezelf...
aahquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo in bad. Even mijn hoofd helemaal leeg maken... Bah.
Ik ben bij vlagen nog helemaal ziek van verdriet omdat het uit is. Vind ik zo zwak van mezelf...
dus geen poedersuiker voor jou op je oliebol?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb net de dokter eens gebeld over m'n bloedonderzoek. Ik heb zo goed als zeker diabetes.
Gewoon. Vooral omdat ik niet weet hoe hij zich voelt. En dat vind ik helemaal erg. Dat ik gek ben van verdriet en hij het zo aan de kant kan schuiven.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
aah
hoezo is het zwak? daar kun je niets aan doen. een mens hoort gevoelens te hebbenZelfs ik heb gevoelens
Je mag practisch niks meer.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vraag me af hoe dat dan zit; mag ik nog drinken en alles?
Of moet ik bij alles oppassen?
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een grapje is?
Je hebt vaker tests gehad, maar er is nooit wat uitgekomen? Apart, suikerziekte is volgens mij juist heel duidelijk aan bepaalde bloedwaarden te herkennen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben al een hele tijd moe, en heb al vaker tests gehad of ik niet "toevallig" suikerziekte heb. Als ik terugdenk, heb ik al wel langer dat ik snel moe ben, dat ik soms dringend behoefte heb aan iets zoets, maar ik heb er nooit uit kunnen halen dat ik diabetes zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |