SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:13 schreef MinderMutsig het volgende:
tjah vind het ook niet zo gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
riekt naar kittengate, maar niet genoeg
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Neem jij het topic serieus dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh mijn god. Ga je dat serieus doen?
jij hebt ook een praaltje van een reactiequote:Op dinsdag 25 november 2008 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het nergens op slaan, om heel eerlijk te zijn.
Maargoed.
Lieve schat, het topic is nep. Hara is een van de, zo niet de grootste, dierenliefhebbers op fok en ze zou haar dieren nooit zo wegdoen. Ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het nergens op slaan, om heel eerlijk te zijn.
Maargoed.
tjah, Nath is dus zo iemand die je hard nodig hebt bij zo'n relquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:35 schreef Rikketik het volgende:
Bij reltopics is het van groot belang dat je er met de juiste mindset aan mee gaat doen.
Waarom denk je dat er voor puppy's gekozen is, en dan nog wel Golden Retrievers. Zo ongeveer het knuffeligste ras honden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lieve schat, het topic is nep. Hara is een van de, zo niet de grootste, dierenliefhebbers op fok en ze zou haar dieren nooit zo wegdoen. Ik ook niet.
Het is gewoon leuk hoe mensen happen.
Echt, alles is lief en poezelig enzo. Gewoon meedoen, niet verpesten en niet meer zo happen.
ik kan er wel om lachenquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het gewoon belachelijk als mensen zo over dieren praten, of het nou serieus is of niet.
stimmtquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lieve schat, het topic is nep. Hara is een van de, zo niet de grootste, dierenliefhebbers op fok en ze zou haar dieren nooit zo wegdoen. Ik ook niet.
quote:Het is gewoon leuk hoe mensen happen.
Echt, alles is lief en poezelig enzo. Gewoon meedoen, niet verpesten en niet meer zo happen.
Dat zijn wel echt haar pups btw. En dat van dat slopen zal ook wel kloppen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:42 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er voor puppy's gekozen is, en dan nog wel Golden Retrievers. Zo ongeveer het knuffeligste ras honden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |