Er komen net van die security lui. Ik ben niet echt van plan om hun pontificaal op de foto te zettenquote:
Leuker.quote:Op maandag 24 november 2008 22:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is jou zus net zo leuk als jij?
vinden ze ook vast niet grappigquote:Op maandag 24 november 2008 22:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er komen net van die security lui. Ik ben niet echt van plan om hun pontificaal op de foto te zetten
nog leuker dan jou?quote:
34.quote:Op maandag 24 november 2008 22:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nog leuker dan jou?dat kan toch niet
hoe oud is je zus dan?
en jij was 27, toch?quote:
28quote:Op maandag 24 november 2008 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en jij was 27, toch?
zit wel een aantal jaar tussen.
Ze zijn alweer weg. Weer niks gebeurdquote:Op maandag 24 november 2008 22:10 schreef rulerofdeath het volgende:
vinden ze ook vast niet grappig
bliksems.quote:Op maandag 24 november 2008 22:20 schreef MinderMutsig het volgende:
En er komt nog een broertje achteraan.
das wel jammerquote:Op maandag 24 november 2008 22:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze zijn alweer weg. Weer niks gebeurd![]()
Zoals gewoonlijk
ik denk dat ik morgen maar met de bus ga. hoef ik ook niet te krabbenquote:Op maandag 24 november 2008 22:29 schreef Rikketik het volgende:
Zo, het is echt spekglad buiten.Het sneeuwt ook weer, lekker dikke vlokken. En aangezien de grond bevroren is, ben ik benieuwd hoe de buurt er morgen uit zal zien.
dat is denk k nog net zo makkelijkquote:Op maandag 24 november 2008 22:36 schreef Rikketik het volgende:
Ik moet morgenochtend werken en meestal ga ik met de fiets. Als het nou echt helemaal ondergesneeuwd is buiten ga ik denk ik maar een kwartiertje eerder weg en gewoon lopend.
ik ook. eerst even een aanval op tribalwars versturen en dan pitten.quote:
truste Bartquote:Op maandag 24 november 2008 22:52 schreef Rikketik het volgende:
Ik ook, morgen er weer vroeg uit. Heb ondertussen wel bij de bedrijfsleiders aangegeven dat ik het liefst niet meer 's ochtends werk, maar omdat er iemand van de ochtendploeg ontslag heeft genomen zit ik hier nog wel een aantal weekjes aan vast ben ik bang.
Truste iedereen.
ga je skippy achterna?quote:Op maandag 24 november 2008 22:54 schreef ACT-F het volgende:
En ik ga proberen niet onderuit te gaan als ik zo meteen naar de kroeg fiets
Op maandag? Feestbeest.quote:Op maandag 24 november 2008 22:54 schreef ACT-F het volgende:
En ik ga proberen niet onderuit te gaan als ik zo meteen naar de kroeg fiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |