Pak een uzi, ga Rambo spelenquote:Op maandag 24 november 2008 21:25 schreef ACT-F het volgende:
OMG, het inbraakalarm gaat hier tegenover af. Wat nu
davidquote:
ow katsquote:
pak je cameraquote:Op maandag 24 november 2008 21:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zul je zien dat ik dát weer niet heb![]()
Ik hoor nu ook een hond blaffen. Oh noes!!
Je houdt niet meer van me.quote:Op maandag 24 november 2008 21:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow kats
sorry![]()
ik was veelste druk met tribalwars
jawel hoorquote:
En dan? Schieten? Zou dat helpen?quote:Op maandag 24 november 2008 21:30 schreef rulerofdeath het volgende:
pak je camera
Ik ken mensen die je daarbij kunnen helpen.quote:Op maandag 24 november 2008 21:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jawel hoor![]()
![]()
ik ben alleen verslaafd
bij mijn liefde voor jou of mijn verslaving?quote:Op maandag 24 november 2008 21:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ken mensen die je daarbij kunnen helpen.
foto's makenquote:
en dan je huis niet meer in kunnenquote:Op maandag 24 november 2008 21:53 schreef Rumille het volgende:
Je moet uit het raam springen, da's leuk!
Je verslaving.quote:Op maandag 24 november 2008 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij mijn liefde voor jou of mijn verslaving?
ow, en wie kan mij daar bij helpen dan?quote:
misschien dat er meer actie wasquote:Op maandag 24 november 2008 22:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er valt nu niets anders te zien dan een knipperend lampje. Om daar nu een foto van te maken
Mijn zus werkt in een kliniek voor verslaafden.quote:Op maandag 24 november 2008 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, en wie kan mij daar bij helpen dan?
is jou zus net zo leuk als jij?quote:Op maandag 24 november 2008 22:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn zus werkt in een kliniek voor verslaafden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |