Oe, een massale sneeuwballenvechtpartijquote:Op maandag 24 november 2008 20:32 schreef rulerofdeath het volgende:
moet nathalie ook werken?
ga je met haar sneeuwballengevecht doen
quote:Op maandag 24 november 2008 20:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat klopt! Je moet er wel wat voor over hebben hè
In Goor. Als jij hier naar toe galoppeert dan kom ik naar buiten met een grote sneeuwbalquote:Op maandag 24 november 2008 20:34 schreef Samzz het volgende:ja ik was al in de pyjama en ik weet niet eens waar je woont
gaan we dat als FOK!meet doenquote:Op maandag 24 november 2008 20:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oe, een massale sneeuwballenvechtpartij
Ik ga niet naar Goor galopperen, mijn paard breekt dr benen nog op die gladde straatquote:Op maandag 24 november 2008 20:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In Goor. Als jij hier naar toe galoppeert dan kom ik naar buiten met een grote sneeuwbal
Dan moet die meet wel snelquote:Op maandag 24 november 2008 20:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gaan we dat als FOK!meet doen
Puik plan. Als we zo'n 10 mensen bij elkaar hebben dan kunnen we er zo'n chaotische sneeuwballengevecht van makenquote:
Jij mag ook galopperen hoorquote:Op maandag 24 november 2008 20:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ga niet naar Goor galopperen, mijn paard breekt dr benen nog op die gladde straat
quote:Op maandag 24 november 2008 20:45 schreef Samzz het volgende:
Puik... dat is best een kut woord eigenlijk
Dan kruip je maarquote:
en dan aan het bier, of jagermeister of wat andersquote:Op maandag 24 november 2008 20:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Puik plan. Als we zo'n 10 mensen bij elkaar hebben dan kunnen we er zo'n chaotische sneeuwballengevecht van maken
Glühweinquote:Op maandag 24 november 2008 20:50 schreef rulerofdeath het volgende:
en dan aan het bier, of jagermeister of wat anders
wanneer is de sneeuw weg dan?quote:
Goorquote:Op maandag 24 november 2008 20:53 schreef Samzz het volgende:
Ik stem voor Martini. Gluhwein is goor...
Peterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |