Succes.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga die kant maar eens op. Tot straks!
Neequote:Op woensdag 26 november 2008 13:14 schreef Rikketik het volgende:
[..]
De Etos in de stad? Dan kom ik je eens opzoeken namelijk.
Ik heb één keer mee moeten werken bij die nieuwe AH daar, misschien moet ik nog wel een keer. Dan kom ik wel langs.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeOp de Eschmarke! Daar komt niemand. Tenminste, geen mensen die ik ken.
Je weet toch niet wanneer ik moet werkeeen, nanaquote:Op woensdag 26 november 2008 14:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik heb één keer mee moeten werken bij die nieuwe AH daar, misschien moet ik nog wel een keer. Dan kom ik wel langs.
Daar gaat m'n masterplan.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet toch niet wanneer ik moet werkeeen, nana
Ik kan er wel komen?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeOp de Eschmarke! Daar komt niemand. Tenminste, geen mensen die ik ken.
Dat kun je doen jaquote:
Mijn suikerspiegel was de vorige keer ruim te hoog; maar hij wil het nog een keer zien voor hij de diagnose "diabetes" stelt.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kun je doen ja
Waarom opnieuw prikken?
Opzich wel verstandig!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn suikerspiegel was de vorige keer ruim te hoog; maar hij wil het nog een keer zien voor hij de diagnose "diabetes" stelt.
Picsquote:Op woensdag 26 november 2008 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opzich wel verstandig!
BAH! DIe nare bouwvakkers maken een tering herrie!
En had ik al gezegt dat ik een enorm schattig jurkje heb
Liefst zonder jurkje.quote:
hmmquote:Op woensdag 26 november 2008 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn suikerspiegel was de vorige keer ruim te hoog; maar hij wil het nog een keer zien voor hij de diagnose "diabetes" stelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |