quote:
Heb me er inderdaad ook wel vermaakt.

Stond een lange rij toen ik aankwam en had toen wel iets van shit, maar het viel uiteindelijk mee: de rij liep aardig door, alleen bij de ingang en fouilleren wat oponthoud. Eenmaal binnen eerst muntjes gehaald, daarna op weg gegaan naar zaal 4 (de UHM zaal), omdat ik D-Ceptor en Newstyler wel eens wilde zien. Daarna via even de oldschool zaal (waar JP draaide) richting foodstand gegaan om ff wat eten te halen. Daarna weer naar zaal 4 voor Producer (en aansluitend Slavefriese), geluid was toen idd al minder, maar toch nog lekker gebleven en wat rond gestuiterd. Na Slavefriese was het tijd om naar de Legends zaal te gaan waar Endymion live zou optreden. Eerst nog even het einde van the Stunned Guys vs Neophyte meegepikt en daarna waren de heren van Endymion aan de beurt. Hoewel ik stiekem had gehoopt op een setje met het oudere werk van de heren, was het ook mooi losgaan op de recente nummers (met een paar oudjes er tussen door, zie hun
tracklist). Daarna eventjes intro van Angerfist bekeken in de mainzaal, maar uiteindelijk toch richting de UHM zaal gegaan voor Art of Fighters. Helaas was het geluid er toen echt dramatisch

, gespeelde nummers waren nauwelijks te herkennen.

Daarna eigenlijk vooral her en der steeds geweest, niet ergens erg lang meer blijven staan. Had het warm dus een paar keer buiten gaan afkoelen. Ook kreeg ik wat last van mijn voeten dus die even rust gegeven in zaal 5: de 'cinema' waar ze oude video's vertoonden (terwijl er dj's draaiden). Heb wat van het einde van Partyraiser en begin van Promo gezien. Uiteindelijk het laatste kwartiertje van de oldschool zaal nog meegepakt en daarna het laatste halfuurtje in de Legends zaal met Ruffneck vs. Gangsta Alliance. En uiteidelijk afsluiten bij de main met Neophyte Records Alstars, was een lekkere bende weer. Na 'Great succes' als afsluiter was het feest voorbij en was het op naar de kluisjes en de uitgang en daarna richting metro & trein om nog een lange weg huiswaarts te gaan. Uiteindelijk rond 10:30 ofzo thuis.
Filmpjes (niet van mijzelf):