abonnement Unibet Coolblue
pi_63478872
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:56 schreef magge het volgende:

[..]

Hoe?!

Class dps/healer/tank
Epic Flyer ja/nee?

BM Hunter met Epic flappy

Die Epic Flappy helpt het meest, want ik heb niet echt extreem (mis)gebruik gemaakt van mijn pet-tanking abilities. Voornamelijk 1 op 1 gevechten. (behalve bij de MechaGnomes helemaal boven in. Daar ga ik vanavond ook nog even AOE farmen)
pi_63478894
Ja en warriors en shamans horen niet te dual wielden. Daar heb je rogues voor.
  maandag 24 november 2008 @ 15:05:09 #53
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_63478910
Als je overigens niet begrijpt wat ik bedoel moet je eens in dalaran T6 warlocks gaan inspecten die met haste gems demon speccen of met crit gems in affli alle verkeerde talents nemen en dan klagen dat het te moeilijk is of ze te weinig dps doen, dan begrijp je wat ik bedoel.

Warlocks van top5 guilds die compleet verkeerde speccen, gemmen, enchanten, rotations doen.
Dude die mij verteld dat drain life beter is dan shadow bolt, zelfs met bane, imp SB en ruin. Die lui die eerst arrogant liepen te doen en je te vertellen dat je destro moet gaan weten nu niet eens meer hoe hun class werkt en dat is puur genot voor mij om te zien.

Op de 12k horde die ik tegen ben gekomen ben ik pas 1 destro warlock tegen gekomen die) aardig was, zn class begreep, niet arrogant was en de waardes wist van coefficients in spells/abilties.

Het zal je verbazen, maar er zijn nog steeds mensen die 21/40(+10) speccen terwijl blizzard constant heeft gezegd dat het nooit de bedoeling is geweest dat je die spec uberhaubt kon maken en nu zo ver is generfed dat de gemiddelde voidwalker nog meer dps doet dan hun.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 24 november 2008 @ 15:06:16 #54
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_63478931
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:01 schreef magge het volgende:

[..]

Drakedog!
Die dude ligt volgens mij al weken op de grond te lachen dat ze zijn spec nu echt fucking uber hebben gemaakt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_63478953
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:05 schreef OFfSprngr het volgende:
Als je overigens niet begrijpt wat ik bedoel moet je eens in dalaran T6 warlocks gaan inspecten die met haste gems demon speccen of met crit gems in affli alle verkeerde talents nemen en dan klagen dat het te moeilijk is of ze te weinig dps doen, dan begrijp je wat ik bedoel.

Warlocks van top5 guilds die compleet verkeerde speccen, gemmen, enchanten, rotations doen.
Dude die mij verteld dat drain life beter is dan shadow bolt, zelfs met bane, imp SB en ruin. Die lui die eerst arrogant liepen te doen en je te vertellen dat je destro moet gaan weten nu niet eens meer hoe hun class werkt en dat is puur genot voor mij om te zien.

Op de 12k horde die ik tegen ben gekomen ben ik pas 1 destro warlock tegen gekomen die) aardig was, zn class begreep, niet arrogant was en de waardes wist van coefficients in spells/abilties.

Het zal je verbazen, maar er zijn nog steeds mensen die 21/40(+10) speccen terwijl blizzard constant heeft gezegd dat het nooit de bedoeling is geweest dat je die spec uberhaubt kon maken en nu zo ver is generfed dat de gemiddelde voidwalker nog meer dps doet dan hun.
Jij baseert je spec dus altijd op argumenten van die number-crunchers op elitistjerks.com bv. ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_63478978
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en warriors en shamans horen niet te dual wielden. Daar heb je rogues voor.
Ik kwam er gisteren achter dat de +45 int chant op single handed weapon uit de beta niet meer in het spel zit. Daar gaat mijn hele plan om met mijn hunter met dual int chants rond te lopen
  maandag 24 november 2008 @ 15:11:04 #57
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_63479051
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Destruction (41+) is de leukste spec die we hebben, lekker boeiend dat het minder DPS doet dan Affliction.

Daarbij slaat het gedeelte over dat Warlocks geen Mages zijn nergens op, aangezien Warlocks volgens de originele officiële omschrijving Mages waren die iets te diep uit het magie-vaatje getapt hebben.
Officieele omschrijving is eigenlijk voor alle classes totaal obsolete geworden, maar wowwiki heeft een mooie:
quote:
Warlocks were once arcanists or, in the case of the orcs, shamans — who in pursuit of ever-greater sources of power abandoned their studies of the Nature or Arcane and delved into darker Fel-based magic (Shadow). Warlocks still retain their skills in the manipulation of the chaotic element of Fire, although their focus is on delivering excruciating pain and drawing out the suffering of their victims. No longer do they aim to use the effective application of Arcane energies to efficiently dispose of their targets from a safe distance.
quote:
"Behold those who have power, and who are not afraid to wield it. Behold... the warlocks!"


Als je overigens terug gaat in de lore waren warlocks eigenlijk eerst shamans een veel respectabelere class imo.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  maandag 24 november 2008 @ 15:13:43 #58
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_63479116
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Jij baseert je spec dus altijd op argumenten van die number-crunchers op elitistjerks.com bv. ?
Ik heb nooit de moeite genomen met EJ.com.

Er is wel een heel goed topic 'van' Fallenman op de officieele forums die mij aan het denken bracht voor affli spec changes:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html;jsessionid=83C275803A947733672A88533AFB1C6B.app23_01?topicId=11228373549&sid=1&pageNo=1
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_63479117
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:11 schreef OFfSprngr het volgende:
Officieele omschrijving is eigenlijk voor alle classes totaal obsolete geworden, maar wowwiki heeft een mooie:
Dat ie obsolete geworden is klopt, maar de originele omschrijving was wel zo.

Verder ben ik van mening dat iedereen lekker moet speccen zoals ie wil.

Zelf ga ik iig voor 0/14/57 @ lvl 80.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_63479237
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:43 schreef magge het volgende:
oja, even iets anders: 75 tot 56 duurde 8uur bij mij Dat is zeker, 5uur questen geweest, 1uur AH en 2uur aaninstance, is dat normaal?
Nee niet echt, normaliter komen er levels bij ipv dat er af gaan!
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  maandag 24 november 2008 @ 15:40:35 #61
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63479892
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en warriors en shamans horen niet te dual wielden. Daar heb je rogues voor.
Warriors zijn 2h dualwield - Shamans hebben eigenlijk niets meer dan twee langzame wapen nodig - Rogues juist langzaam/snel. En Dk is " de" 1x2h class.

A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_63481033
En retri pala's natuurlijk. 2H met Seal of Command .
  maandag 24 november 2008 @ 16:26:34 #63
158732 magge
dát is even geleden!
pi_63481298
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
En retri pala's natuurlijk. 2H met Seal of Command .
Een wat?

Die bestaan niet,,
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  maandag 24 november 2008 @ 16:31:55 #64
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_63481464
quote:
Op maandag 24 november 2008 13:48 schreef stbabylon het volgende:
he wacht... Ps2K speelt op MIJN server. En dan ook nog eens als zo'n verachtelijke dwerg???

You sir, have just become KoS!
Yep een BM Hunter, Elemental Shaman, en nog een horde hobby pala
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  maandag 24 november 2008 @ 17:02:16 #65
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_63482389
quote:
Op maandag 24 november 2008 14:55 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Omdat soul leech je healt en je mana restored, daarvoor heb je minder life taps nodig dus minder GCDs wasted aan life tap waarmee je ook healers mee ergert.

En ja, Destro is voor noobs die 21/40 waren en nog steeds niet hun warlock class mechanics door hebben om een echte spec te spelen, destro is in zo verre fail dat ze de verkeerde class hebben gekozen.

Daarnaast, affliction is op dit moment een van de allersterkste DPS specs en ik uit dps destro noobs met vrij weinig moeite (al kun je zeggen dat affli altijd moeite is). Dan nog is affli zo lang support geweest voor de destro noobs en nu zullen zij het onderspit moeten delven aan hun superieure overlords.

Destro is terecht op dit moment de slechtste spec die er is, eigenlijk zou die geheel gedelete moeten worden, hiervoor zijn warlocks nooit bedoelt, daar heb je mages voor. In fact, nu shadow niet meer viable is ben je zelfs gereduceerd van een shadow mage naar een fire mage en een slechte ook want fire mages gaan nog meer dps doen en 10% crit debuffs doen.

Hier is voor een toekomst waar geen plek is voor destro.
Moeilijk te zeggen wat op dit moment de beste dps spec is. Op lvl 70 was het na de patch felguard/ruin hands down en op de PTR bleef affliction ook aanzienlijk achter op destro. Van de locks van Nihilum (ok ze zijn niet heilig maar het is een indicatie) zijn er 2 deep destro (0/20/51) en eentje felpup/fire (0/41/30). Blijkbaar valt affliction toch een beetje tegen

Daarnaast deed jij volgens jou in black temple pre patch ook al meer dmg met affliction dan de destro's, wat mij tot 1 conclusie leidt: die destro's in jouw guild kunnen er echt helemaal niks van. Gelijk gegearde locks deden gewoon structureel meer dmg in destro dan affliction. Echt geen discussie over mogelijk. Tegen scaling kan je niet opboksen. Nogmaals hoe het nu zit is nog niet duidelijk.

Je komt gewoon op mij over als een hater. Niks mis mee als je affliction wilt spelen, maar om dan destro af te gaan zeiken, is gewoon een beetje jammer. (en dan heb ik het niet over mensen die zichzelf lock noemen en nu nog demonic sacrifice builds spelen). Die snappen de class ook gewoon niet.

Ik ben het wel met je eens dat de class aardig om zeep wordt/is geholpen. Vooral de nieuwe buff stacking etc hebben eigenlijk alle utility van de warlock weggenomen. Affliction is leuk, maar ik zie de toekomst zeer zwart in voor die spec. Als het zo blijft wordt destro zeker weer de cookie cutter. Helaas
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_63482885
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:31 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Yep een BM Hunter, Elemental Shaman, en nog een horde hobby pala
Heb je een leuke guild op Horde. Anders kan ik je wel een social invite geven in de meest verbal abusive guild van de server
  maandag 24 november 2008 @ 17:29:28 #67
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_63483106
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:22 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Heb je een leuke guild op Horde. Anders kan ik je wel een social invite geven in de meest verbal abusive guild van de server
De guild waar ik bij zit is meer tegen de guild invite spam... man wat een drama guild. Guild bestond nog geen 15min. en ze hadden al ruzie met elkaar
Er zit een mage in die een vriend van mij heeft uitgescholden "want hij heeft mijn bracers nog die geenchanted waren" na een kwartier zeggen kijk eens in je inventory vond die doos eindelijk haar bracers.

Het is gratis vermaak tijdens het levellen...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_63483478
Tekort aan leuke guilds op mijn server.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_63483719
quote:
Op maandag 24 november 2008 15:05 schreef OFfSprngr het volgende:
Als je overigens niet begrijpt wat ik bedoel moet je eens in dalaran T6 warlocks gaan inspecten die met haste gems demon speccen of met crit gems in affli alle verkeerde talents nemen en dan klagen dat het te moeilijk is of ze te weinig dps doen, dan begrijp je wat ik bedoel.

Warlocks van top5 guilds die compleet verkeerde speccen, gemmen, enchanten, rotations doen.
Dude die mij verteld dat drain life beter is dan shadow bolt, zelfs met bane, imp SB en ruin. Die lui die eerst arrogant liepen te doen en je te vertellen dat je destro moet gaan weten nu niet eens meer hoe hun class werkt en dat is puur genot voor mij om te zien.

Op de 12k horde die ik tegen ben gekomen ben ik pas 1 destro warlock tegen gekomen die) aardig was, zn class begreep, niet arrogant was en de waardes wist van coefficients in spells/abilties.

Het zal je verbazen, maar er zijn nog steeds mensen die 21/40(+10) speccen terwijl blizzard constant heeft gezegd dat het nooit de bedoeling is geweest dat je die spec uberhaubt kon maken en nu zo ver is generfed dat de gemiddelde voidwalker nog meer dps doet dan hun.
Is het zo raar dan een destro warlock? Ik ben het ook namelijk. Leek mij eigenlijk een vrij logische keuze???
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_63484170

trug vind priest
Fear is the grease of society.
pi_63484236


Leipe shit ouwe..
pi_63484435
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:08 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
trug vind priest

Jesis veel te drukke interface
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_63484655
Ik heb m'n raid frames echt in blokjes van 20x50 pixels linksonderin gepropt ofzo. Maarja, scheelt dat ik geen healer ben en het alleen wil zien uit nieuwsgierigheid en om te kijken of ze slacken .
  maandag 24 november 2008 @ 19:09:32 #74
66083 Platina
78th Element
pi_63485728
Mag eigenlijk niet maar ik vertel het niet door hoor!
Iemand die 70 rogue met 45 druid (horde,pve) wilt overkopen? Is met tbc + wotlk en 2 maanden speeltijd.
Zat te denken aan rond de 80 euro. Een koopje, account krijg je er dan gewoon bij
pm of mail bitte.
pi_63486562
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:19 schreef Hansch het volgende:

[..]

Jesis veel te drukke interface
whehe mijne is nog veel drukker.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 24 november 2008 @ 19:42:48 #76
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63486742
Eindelijk level 80. Even een paar heroics en misschien wat 10 man Naxx en dan eindelijk weer eens beginnen met raiden volgende week .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_63486997

gelijk na mijn 1ste bag of spoils het grappige is dat hij kleiner is dan de armored brown bear
pi_63489618
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:29 schreef Ps2K het volgende:

[..]

De guild waar ik bij zit is meer tegen de guild invite spam... man wat een drama guild. Guild bestond nog geen 15min. en ze hadden al ruzie met elkaar
Er zit een mage in die een vriend van mij heeft uitgescholden "want hij heeft mijn bracers nog die geenchanted waren" na een kwartier zeggen kijk eens in je inventory vond die doos eindelijk haar bracers.

Het is gratis vermaak tijdens het levellen...
Whisper me maar op Babylon. Kun je bij DeathCore komen.
pi_63490069
Vind die bears maar lelijk en daarnaast nog lelijker omdat iedereen zo'n ding heeft.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_63491163
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:27 schreef drumstickNL het volgende:
Vind die bears maar lelijk en daarnaast nog lelijker omdat iedereen zo'n ding heeft.
FYI mister negative: Die bear is rare....
pi_63491884
Ach, ik wissel af, ik heb wolven, raptors, kippen, rammen en een beer, dus genoeg keuze.
pi_63492151


TerugVindPaard
  maandag 24 november 2008 @ 23:37:25 #83
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_63494230
Vanmorgen was 't account van een van onze officers gehacked :S
Helft van de bank leeg en al z'n chars natuurlijk..

Waarschijnlijk dat er op dit moment weer een gehacked is.. Die heb ik maar ff helemaal gesilenced lol :S
Zo heb je nooit wat.. en dan ineens 2 guildies op 'n dag..
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_63494260




En naxx 25 man gecleared

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2008 23:39:23 ]
pi_63494599
Wat is Old Kingdom kut op heroic zeg. Uiteindelijk die laatste boss gehaald omdat 2 mensen (waaronder ik ) dood gingen en de rest daarvoor 2 clones minder moest verslaan .
  maandag 24 november 2008 @ 23:54:43 #86
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63494650
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[ afbeelding ]



En naxx 25 man gecleared
Nice . Ik kijk er ook wel naar uit, maar mijn guild doet lekker rustig aan. Als we eenmaal beginnen vliegen we er toch doorheen .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_63495544
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[ afbeelding ]



En naxx 25 man gecleared


En nu mag je 2 jaar lang niks doen, wachtend op de volgende expansion.
  dinsdag 25 november 2008 @ 00:38:32 #88
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63495683
Wat een onzin zeg, ik release na een dood in Violet Hold heroic en vervolgens kan ik er niet meer in .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_63495765
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:32 schreef SharQueDo het volgende:

[..]



En nu mag je 2 jaar lang niks doen, wachtend op de volgende expansion.
Haha ja hoor Heb nog maar 2 instances gedaan. Kan sowieso nog leuke archievements halen, Sartharion met adds erbij killen (niet heel makkelijk!) Malygos killen. Dan komt arena season 5 straks uit. Niet genoeg zeg je? !
  dinsdag 25 november 2008 @ 00:56:54 #90
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63495969
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..] Kan sowieso nog leuke archievements halen, Sartharion met adds erbij killen
Ik ben het met je eens dat er nog genoeg te doen is, maar wat is het nut van die achievements? Het jezelf moeilijker maken voor een paar van die punten, ik snap het niet.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_63496011
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat er nog genoeg te doen is, maar wat is het nut van die achievements? Het jezelf moeilijker maken voor een paar van die punten, ik snap het niet.
Gewoon kijken of je bepaalde dingen kan halen, puur voor de lol.
  dinsdag 25 november 2008 @ 01:03:23 #92
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63496065
Mwah ok. Je moet toch wat. Ik kijk wel ontzettend uit naar Ulduar trouwens,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 25 november 2008 @ 01:22:46 #93
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_63496288
33k hp unbuffed ftw als DK
Op elke fokker past een bril.
  dinsdag 25 november 2008 @ 03:47:56 #94
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_63497009
quote:
Op maandag 24 november 2008 18:08 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
trug vind priest
Is dat speelbaar?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  dinsdag 25 november 2008 @ 03:49:16 #95
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_63497012
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:27 schreef drumstickNL het volgende:
Vind die bears maar lelijk en daarnaast nog lelijker omdat iedereen zo'n ding heeft.
PRECIES! Eindelijk iemand die het hetzelfde inziet, alleen een fucking ally. -_-
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_63497340
tvp
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:16:44 #97
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_63497609
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 03:49 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

PRECIES! Eindelijk iemand die het hetzelfde inziet, alleen een fucking ally. -_-
Ding is niet super mooi/lelijk maar alleen al omdat iedereen hem heeft is i te lame om er 1k aan uit te geven, ga voor de mamoet .
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:28 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]

TerugVindPaard
Gebruik je een scrippie om die rand er om heen te zetten?
phluphy for president!
pi_63497806
Vanochtend mijn Engi helm helemaal afgemaakt. 34 AP/16 hit chant, 42 AP/run gem, 16 int gem.

Dat ding heeft in zijn eentje betere stats dan de eerste dungeonset op 60 totaal (Beaststalker):
74 Agi (95)
90 Stam (90)
58 Int (48)
52 Crit (0)
196 AP (180)
16 Hit (0)
0 Str (20) (wat een gemis)
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:40:20 #99
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_63497915
Int gem? Wat heb je daar nou weer aan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_63498004
Hunter talent, 1 int = 1 ap en 15 mana.
16 int = 16 ap + 240 mana

Meer mana = minder tijd in Viper
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')