Ik gebruik die van de Aldi regelmatig, en ben er op zich tevreden over. Het blijft soms wel een klein beetje 'vettig' op je huid, maar met dit koude weer vind ik dat niet zo heel erg.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:20 schreef MissMSX het volgende:
Even een hele harde schop tegen dit topic.
Ik ben benieuwd of de mensen hier die tevreden waren nog steeds tevreden zijn met de cremes van de Aldi.
yep, prima.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:20 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben benieuwd of de mensen hier die tevreden waren nog steeds tevreden zijn met de cremes van de Aldi.
Hobjequote:Op maandag 4 januari 2010 20:30 schreef MissHobje het volgende:
FF vraagje he.. ruikt die creme ook lekker? ik had laatst iets als nood van de hema.. maar daar ging ik zowat van over mijn nek van de geurqua smeren was het prima maar ieeeeeeeeeks zeg maar.
Ik heb nu Nivea-creme en die ruikt minder sterk. Maar misschien is dat ook omdat ik die gewend benquote:Op maandag 4 januari 2010 20:49 schreef Mirjam het volgende:
ik vind 'm helemaal niet zo sterk ruiken
gewoon wel lekker
Hey girlquote:Op maandag 4 januari 2010 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hobje
Die lichtblauwe ruikt dus wel heftig, maar dat gaat gelukkig na een tijdje wel weg
Ik vind het niet direct een heel lekker geurtje, maar het past wel bij het Aqua (de naam). Maar vies is het ook niet. Het is gewoon nogal sterk.
Gewoon proberen. Voor 2,99 kun je je geen buil vallenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hey girl![]()
hehe zolang het maar niet zo;n penatrante geur is als die hema meuk zeg maar ben ik al blij
Ja, ikke wel!quote:Op maandag 4 januari 2010 16:20 schreef MissMSX het volgende:
deze dusquote:
Ja ik was even reviews aan het lezenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je hebt anti rimpel, niet anti rimpel, en nog 1 (die groene)
en natuurlijk de nachtcreme
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |