*zucht*quote:Op zondag 23 november 2008 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik ben in Frankrijk, kan ik het ergens realtime live bekijken? Hebben ze het nog over topper Mounir gehad?²
Nee, Schaars, Schaars en nog eens Schaars.quote:Op zondag 23 november 2008 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik ben in Frankrijk, kan ik het ergens realtime live bekijken? Hebben ze het nog over topper Mounir gehad?²
Daar vat je de hele uitzending in één woord mee samen.quote:
The Killers - Human.quote:Op zondag 23 november 2008 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe heet dit nummer?!
Was niet achter het standbeen zeg maar, dat was een 'echte' hak. Anders had Madjer niet mogen ontbreken natuurlijk.quote:
Klopt, hij is me alleen iets te veel fan van zichzelf.quote:Op zondag 23 november 2008 23:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens vind ik het nooit vervelend om naar Schaars te luisteren. Die heeft wat zinnigs te zeggen, ontwijkt niet elke vraag en zegt gewoon wat hij vind.
Zie m'n edit, ze hebben een ontzettend goede remix uitgebracht.quote:
Kan je daar niet blijven? Het schijnt dat de Algerijnen daar ook hele mooie hamstrings hebben voor homoisten als jij.quote:Op zondag 23 november 2008 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Het stickertje "alternative rock" wordt toch regelmatig op The Killers geplakt hoorquote:Op zondag 23 november 2008 23:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Zie m'n edit, ze hebben een ontzettend goede remix uitgebracht.Bovendien: het is gewoon popmuziek, als je 3FM of SlamFM een uurtje aanhebt komt ie wel voorbij.
Elk genre heeft z'n commercielere vleugel, zelfs metal en hardcore.quote:Op zondag 23 november 2008 23:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het stickertje "alternative rock" wordt toch regelmatig op The Killers geplakt hoor. Maar goed, het is dan ook een heel breed genre.
Ja, veel Algerijns gepeupel hier. Af en toe wel leuk om een bourgondisch stokbroodje met fijne boter naar binnen te werken, maar die Fransen stinken mij te veel uit hun mond, die camambert en rode wijn zorgt zeer waarschijnlijk voor een smerig ruikend gistingsproces in de maag.quote:Op zondag 23 november 2008 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je daar niet blijven? Het schijnt dat de Algerijnen daar ook hele mooie hamstrings hebben voor homoisten als jij.
Ja? Kan ie een beetje moppen tappen?quote:Op maandag 24 november 2008 00:06 schreef rubbereend het volgende:
leuke gast die Schaars
Zeker, vermakelijke uitzending.quote:Op maandag 24 november 2008 00:06 schreef rubbereend het volgende:
leuke gast die Schaars
Of Zola!quote:Op zondag 23 november 2008 23:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was niet achter het standbeen zeg maar, dat was een 'echte' hak. Anders had Madjer niet mogen ontbreken natuurlijk.
Niet zo leuk als El-Akchaoui me dunkt.quote:Op maandag 24 november 2008 00:06 schreef rubbereend het volgende:
leuke gast die Schaars
Net als God?quote:Op maandag 24 november 2008 00:37 schreef koningdavid het volgende:
Niet helemaal kunnen zien, maar wat ik zag was wel goed.
Puik planquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 00:06 schreef rubbereend het volgende:
leuke gast die Schaars
eensquote:
Volgensmij hebben ze dat ook afgeschaft.quote:
hihiquote:
Vorige week nog naar e herhaling kunnen kijkenquote:Op maandag 24 november 2008 11:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
eens![]()
[..]
Volgensmij hebben ze dat ook afgeschaft.
Ben het helemal met je eens, zo'nquote:Op zondag 23 november 2008 23:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens vind ik het nooit vervelend om naar Schaars te luisteren. Die heeft wat zinnigs te zeggen, ontwijkt niet elke vraag en zegt gewoon wat hij vind.
Ajax heeft toch ook betere spelers dan psv want we wonnen met 4-1quote:Op zondag 30 november 2008 16:00 schreef Cyber2003 het volgende:
Helaas een typisch geval van een omturning van een nuchtere Belg naar een arrogante Ajacied zonder een greintje realiteitszin. Denk aan "Wij worden kampioen", "Op elke positie hebben wij een betere speler dan PSV" en al zijn interviews na afloop. Goede speler, maar enorm
Als er een Ajacied niet arrogant is, dan is het wel Vertonghen.quote:Op zondag 30 november 2008 16:00 schreef Cyber2003 het volgende:
Helaas een typisch geval van een omturning van een nuchtere Belg naar een arrogante Ajacied zonder een greintje realiteitszin. Denk aan "Wij worden kampioen", "Op elke positie hebben wij een betere speler dan PSV" en al zijn interviews na afloop. Goede speler, maar enorm
quote:Op zondag 30 november 2008 16:32 schreef VoreG het volgende:
Brrrr je zou maar durven zeggen dat je kampioen wordt als je een van de grootste kampioenskandidaten bent! De arrogantie! Waar haalt hij het vandaan zeg!
quote:Op zondag 30 november 2008 16:00 schreef Cyber2003 het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 16:32 schreef VoreG het volgende:
Brrrr je zou maar durven zeggen dat je kampioen wordt als je een van de grootste kampioenskandidaten bent! De arrogantie! Waar haalt hij het vandaan zeg!
Schijt, het is een held op het veld. Hij verdient zijn geld gelukkig niet met talkshows.quote:Op zondag 30 november 2008 19:49 schreef The_Verve het volgende:
Lijkt me nogal een saaie gast, die Vertonghen.
Studio Voetbal is een PRAATprogrammaquote:Op zondag 30 november 2008 19:55 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Schijt, het is een held op het veld. Hij verdient zijn geld gelukkig niet met talkshows.
Ik kijk bijna iedere aflevering en kan me er totaal niet in vinden. Vind je dit nu echt?quote:
Sommige mensen kunnen gewoon geen normale gefundeerde mening hebben, kunnen ze ook niks aan doen. Het feit dat er een Ajacied komt wil nog niet meteen zeggen dat het heel de tijd over Ajax gaat. Het feit dat er even over gaat is imo volledig normaal. Het zou bezopen zijn als er NUL over de club van de gast wordt gesproken..quote:Op zondag 30 november 2008 20:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik kijk bijna iedere aflevering en kan me er totaal niet in vinden. Vind je dit nu echt?
Neuh, ok. Maar even afgezien daarvan. Studio Voetbal is naar mijn mening de laatste tijd ook echt Studio Voetbal en echt niet Studio Ajax.quote:Op zondag 30 november 2008 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen gewoon geen normale gefundeerde mening hebben, kunnen ze ook niks aan doen. Het feit dat er een Ajacied komt wil nog niet meteen zeggen dat het heel de tijd over Ajax gaat. Het feit dat er even over gaat is imo volledig normaal. Het zou bezopen zijn als er NUL over de club van de gast wordt gesproken..
Het is inderdaad wel eens meer geweest, laatste tijd valt het zeer mee.quote:Op zondag 30 november 2008 20:38 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik kijk bijna iedere aflevering en kan me er totaal niet in vinden. Vind je dit nu echt?
22:44quote:Op zondag 30 november 2008 21:03 schreef Houniet het volgende:
Het begint om 2255.
Ik heb idee dat het grappig bedoeld is, vorige week was het studio AZ, daarvoor studio feyenoord ect ect,. IK wilde bijna na het neerzetten van degene die komen bij studio voetbal studio Jol zeggen, maar niet gedaan omdat ik de grapppen aftands begin te vinden.quote:Op zondag 30 november 2008 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen gewoon geen normale gefundeerde mening hebben, kunnen ze ook niks aan doen. Het feit dat er een Ajacied komt wil nog niet meteen zeggen dat het heel de tijd over Ajax gaat. Het feit dat er even over gaat is imo volledig normaal. Het zou bezopen zijn als er NUL over de club van de gast wordt gesproken..
Jij bent de winnaar, waar kan ik de mossels naar toe zenden?quote:Op zondag 30 november 2008 22:13 schreef Superheld het volgende:
ik zet in op 22.47
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |