hij heeft meerdere keren op 3fm en kx geroepen dat het eenmalig is, dat hij het alleen een keer heeft gedaan om de kick op te snuiven en dat hij geen vervolg zag.quote:Op maandag 24 november 2008 10:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat Rob niet zou willen? Een paar weken geleden zei 'ie op KX nog dat hij het wel weer zou willen.
Ik verwacht vandaag dat Coen wordt gekozen.
Martijn Muijs was vorig jaar ook niet verkiesbaar, dus zo vreemd zou dat niet zijn.quote:
domien was wel beschikbaar, maar zie log voor meer informatie.quote:Op maandag 24 november 2008 10:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Martijn Muijs was vorig jaar ook niet verkiesbaar, dus zo vreemd zou dat niet zijn.
Al wacht ik zelf liever op het officieele nieuws lster vandaag...
Yes captain!quote:Op maandag 24 november 2008 09:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh!
Eej Dandelion, kzag je gister ook al hier posten enzo, en t kan aan mij liggen natuurlijk, maar kennen we je al? Zo nee; stel je eens voor!
Zo ja; het is mij ontgaan, stel je alsnog ff voor
ondanks je naamquote:Op maandag 24 november 2008 10:06 schreef gieliskut het volgende:
domien valt definitief af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gecondoleerd![]()
![]()
zou jij het huis in willen, als net een goede familielid is gestorven?quote:Op maandag 24 november 2008 10:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ondanks je naam, zijn er nog 2 kansen voor domien
zit een paar weken tussen , soms kan zo iets een hele goede afleiding zijn om je toch weer op te beuren.quote:Op maandag 24 november 2008 10:18 schreef gieliskut het volgende:
[..]
zou jij het huis in willen, als net een goede familielid is gestorven?
Da's wel heel kort door de bocht, je weet niet hoe e.e.a. gebeurd is, of ze het al zagen aankomen e.d.quote:Op maandag 24 november 2008 10:18 schreef gieliskut het volgende:
[..]
zou jij het huis in willen, als net een goede familielid is gestorven?
vanmorgen was alles weg , koud was het wel en hier en daar een vlokje.quote:Op maandag 24 november 2008 10:29 schreef Brennel het volgende:
Goeiemorgen!
Het is hier nog steeds witter dan wit, en het sneeuwt aardig door
rijden die nog dan?quote:Op maandag 24 november 2008 10:34 schreef Jannekje7 het volgende:
t sneeuwt hier nu weer flink... toch maar een trein eerder nemen..?
Met een beetje sneeuw kunnen ze nog best rijden. Er zijn alleen wat meer storingen door vastgevroren wissels, maar de meeste treinen rijden gewoon door.quote:Op maandag 24 november 2008 10:35 schreef Dandelion het volgende:
[..]
rijden die nog dan?
normaal stoppen ze er al mee als er een blaadje, zandkorreltje, pluisje, druppel, sneeuwvlokje op de rails ligt.
*doorhalen wat niet van toepassing is
Knallende hit he ?quote:Op maandag 24 november 2008 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Mèn, wat een lekkere MH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |