Omgquote:Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef ShilkA het volgende:
[..]
Ze hebben het inderdaad gespiegeld. let maar op de achtergrond!
Nee dat is Hans, voor Hiu beter bekend als ---->quote:Op zondag 23 november 2008 22:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat is Hiu in dat plaatje toch?
als...?quote:Op zondag 23 november 2008 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
Nee dat is Hans, voor Hiu beter bekend als ---->
Oh ok dan snapte ik 'm toch niet. My badquote:Op zondag 23 november 2008 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hiu ging toch de hele tijd wijzen naar Hans als ze 'Hans' wilde zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh ok dan snapte ik 'm toch niet. My bad![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Noot noot.
Indeed, hoe het er dan zou hebben uitgezien weet ik ook niet precies maar in elk geval niet zo.quote:Op zondag 23 november 2008 23:41 schreef Tristessa het volgende:
Misschien ben ik een beetje dom hoor, maar als ze Hans gespiegeld zouden hebben dan was wat het gebied dat voor hem aan de linkerkant was niet dat gebied wat we daar nu op die screenshot zien toch? Of ze hebben zo zitten knippen en plakken in dat korte stukje film dat het gewoon niet duidelijk is. Of ik heb geen idee hoe ze het gespiegeld hebben. Nou ja, ik hoop nog maar op Hiu iig.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
Coos hebbie alweer beeld nou op die zwart/wit bak uit 1973?
Als je al die feiten bijelkaar optelt zou het wel zo moeten zijn ja. Maar goed, je weet maar nooit met dat gemonteer en geknip + geplakquote:Op maandag 24 november 2008 00:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik weet niet waar het over gaat
maar goed het lijkt me duidelijk dat Hiu de proef wint. Hans zette nog steeds blokken met de pinnen naar bovenHiu had de puzzel al bijna af. Tuurlijk is ze zenuwachtig. Dit is gewoon voor de spanning, Hans is kansloos.
Ohjaaaquote:Op maandag 24 november 2008 00:03 schreef Tristessa het volgende:
Op het Expeditie Robinson forum gaan ook al speculaties over een crewlid of zo die de schedel op de piramide heeft geplaatst. Nou, daar voel ik ook wel wat voor.
quote:Op maandag 24 november 2008 00:07 schreef Tristessa het volgende:
Aaah ik word gek. Check dit:
http://www.expeditierobin(...).msg904534#msg904534
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |