abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63464733
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:38 schreef ShilkA het volgende:

[..]

Ze hebben het inderdaad gespiegeld. let maar op de achtergrond!
Omg
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:55 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Dat is Hiu in dat plaatje toch?
Nee dat is Hans, voor Hiu beter bekend als ---->
Noot noot.
pi_63464927
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:04 schreef Jojoortje het volgende:
Nee dat is Hans, voor Hiu beter bekend als ---->
als...?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_63464946
Dus toch Hans in de finale
Goedemorgen :W
pi_63465007
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:10 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

als...?
Shit je snapt mn grap niet
Noot noot.
pi_63465044
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:12 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Shit je snapt mn grap niet
Ik baal er net zo hard van als jij
pi_63465072
Oh ik denk dat ik hem snap
  zondag 23 november 2008 @ 23:15:01 #157
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_63465090
"hij daar"
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_63465136
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh ik denk dat ik hem snap
Hiu ging toch de hele tijd wijzen naar Hans als ze 'Hans' wilde zeggen
Noot noot.
pi_63465233
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:16 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hiu ging toch de hele tijd wijzen naar Hans als ze 'Hans' wilde zeggen
Oh ok dan snapte ik 'm toch niet. My bad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63465452
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Oh ok dan snapte ik 'm toch niet. My bad
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!!
Noot noot.
pi_63465863
Misschien ben ik een beetje dom hoor, maar als ze Hans gespiegeld zouden hebben dan was wat het gebied dat voor hem aan de linkerkant was niet dat gebied wat we daar nu op die screenshot zien toch? Of ze hebben zo zitten knippen en plakken in dat korte stukje film dat het gewoon niet duidelijk is. Of ik heb geen idee hoe ze het gespiegeld hebben . Nou ja, ik hoop nog maar op Hiu iig.
pi_63465933
Hmm, alhoewel. Het is natuurlijk nu niet duidelijk of het de rechter of linkerhand is die we daar op die screenshot zien. Ik begin nu toch wel de twijfelen en ben eigenlijk bang dat het Hans is. Oh noes!
pi_63465938
Waar moeten ze die kop neerzetten dan? Want die kop wordt aan de kant van Hiu neergezet.
Gewoon op hun werkje natuurlijk. Ja, dan is 't Hans de Schwans
pi_63465949
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:41 schreef Tristessa het volgende:
Misschien ben ik een beetje dom hoor, maar als ze Hans gespiegeld zouden hebben dan was wat het gebied dat voor hem aan de linkerkant was niet dat gebied wat we daar nu op die screenshot zien toch? Of ze hebben zo zitten knippen en plakken in dat korte stukje film dat het gewoon niet duidelijk is. Of ik heb geen idee hoe ze het gespiegeld hebben . Nou ja, ik hoop nog maar op Hiu iig.
Indeed, hoe het er dan zou hebben uitgezien weet ik ook niet precies maar in elk geval niet zo.
pi_63466048
En trouwens, waar hebben we het over, misschien eindigden ze wel vlak achter elkaar en hebben beide de schedel geplaatst.

Dan weet je dus nog niks.
  zondag 23 november 2008 @ 23:49:41 #166
3185 Adelante
To let it go now
pi_63466062
wie nou in de finale?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63466117
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:40 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Coos hebbie alweer beeld nou op die zwart/wit bak uit 1973?

pi_63466159
quote:
Op zondag 23 november 2008 23:49 schreef Adelante het volgende:
wie nou in de finale?
Yin +
pi_63466197
Hiu gaat winnen!
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_63466426
Ik weet niet waar het over gaat

maar goed het lijkt me duidelijk dat Hiu de proef wint. Hans zette nog steeds blokken met de pinnen naar boven Hiu had de puzzel al bijna af. Tuurlijk is ze zenuwachtig. Dit is gewoon voor de spanning, Hans is kansloos.
pi_63466439
Op het Expeditie Robinson forum gaan ook al speculaties over een crewlid of zo die de schedel op de piramide heeft geplaatst. Nou, daar voel ik ook wel wat voor .
pi_63466493
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:03 schreef ItaloDancer het volgende:

maar goed het lijkt me duidelijk dat Hiu de proef wint. Hans zette nog steeds blokken met de pinnen naar boven Hiu had de puzzel al bijna af. Tuurlijk is ze zenuwachtig. Dit is gewoon voor de spanning, Hans is kansloos.
Als je al die feiten bijelkaar optelt zou het wel zo moeten zijn ja. Maar goed, je weet maar nooit met dat gemonteer en geknip + geplak .
pi_63466552
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:03 schreef Tristessa het volgende:
Op het Expeditie Robinson forum gaan ook al speculaties over een crewlid of zo die de schedel op de piramide heeft geplaatst. Nou, daar voel ik ook wel wat voor .
Ohjaaa
Noot noot.
pi_63466601
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:07 schreef Tristessa het volgende:
Aaah ik word gek. Check dit:
http://www.expeditierobin(...).msg904534#msg904534

Daarom kwam ze er natuurlijk niet uit.
pi_63466939
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:07 schreef Tristessa het volgende:
Aaah ik word gek. Check dit:
http://www.expeditierobin(...).msg904534#msg904534
Ik denk niet dat het fout is. Dat "verkeerd" geplaatste blok staat gewoon een beetje scheef. De enige andere plek in de oplossing waar dit patroon voor komt is op dezelfde plek aan de andere kant.. in spiegelbeeld.
pi_63467060
mss hebben ze die paal die schuin staat, wel achteraf weer andersom neer gezet...want ik die paal die klopt gewoon niet. volgensmij is er 100% zeker met die scene gekloot, want zo kan je dat volgensmij nooit filmen met de setting die je tijdens het puzzelen ziet.

wat overigens zou betekenen dat je er geen zak meer aan hebt, want dan weet je nog niks.
pi_63467098
ìemand heeft even imgezoomed op de boot, we weten nu wie het is!!!

SPOILER ALERT!!!!!!

pi_63467102
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:03 schreef ItaloDancer het volgende:

Lijkt me ook, al is het tv en blijkt het achteraf dan meestal toch andersom te zijn .
sig verwijderd door FA
pi_63469195
Ik heb net de video op precies het juiste moment stilgezet om toch echt te kunnen zien dat het de handen van een man waren, behoorlijke grote handen ook nog. Dus dat kan bijna niet anders dan van de boomlange Hans zijn.
Dat gespeculeer over die ligging op de achtergrond zegt idd niet zoveel want dat kan makkelijk gespiegeld zijn. Enige waar je zekerheid mee hebt zijn de handen, maar dat kunnen ook de handen van een crewlid zijn idd.
pi_63469232
Het is in ieder geval een bijzonder goede cliffhanger, maar ik denk dat ik zo afhaak bij de volgende show als Hans inderdaad toch gewonnen heeft. Ik moet er niet aan denken om die zelfgenoegzame koppen van Yin en Hans te zien dat ze toch maar mooi samen de finale hebben bereikt.
pi_63469389
Als Yin en Hans in de finale zitten lijkt het me wel mooi om de reacties van de juryleden te zien. Prince en Sharon enzo...
pi_63469434
Het was in ieder geval een supergoede cliffhanger!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_63469502
Hiu moet winnen, anders kijkt er geen hond naar de finale. Behalve dan voor EP
pi_63470040
Ze monteren het altijd zo dat je als kijker geen idee hebt wie er wint... we kunnen dus alleen maar afwachten.
Hiu heeft zich in deze fysieke proef trouwens wel bewezen
pi_63470751
ugh het is dus wel gespiegelt Nu hoop ik toch echt wel dat dit niet de echte shot is maar door de redaktie gemaakt of zo.

http://www.expeditierobinson.net/forum/index.php?topic=32985.120

Trouwens die "fout", dat is geen fout, er is geen ander stuk wat er heen kan. Dus het moet wel goed zijn. Hiu heeft geen fout. Ze moet alleen maar nog die twee circels af maken en dan de 6 laatste stukken boven op.

argh. Kom op Hiu!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Reuzenpanda op 24-11-2008 12:35:21 ]
Taco Taco Tacosu, Oishii Tacosu. Iketeru Tacosu wa Amigo Tacosu!
pi_63471840
Kom op Hiu
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_63471970
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kom op Hiu
Als Hiu wint ga ik zo hard Hans uitlachen, puur voor eigen vermaak
  maandag 24 november 2008 @ 10:40:45 #189
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63472118
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:33 schreef FireFoz het volgende:
ìemand heeft even imgezoomed op de boot, we weten nu wie het is!!!

SPOILER ALERT!!!!!!

[ afbeelding ]

!

Wel spannend zeg. Onbegrijpelijk dat Hiu plotseling begon te chocken. Als ze dit niet gewonnen heeft, heeft ze het volledig aan haarzelf te wijten. Hans was me toch aan het knooien met die puzzel; stukken op de kop, dwars, gedraaid...
  maandag 24 november 2008 @ 10:42:09 #190
211083 Angelof9
I must go first
pi_63472158
Stel nou dat Hans als eerste die schedel plaatst en dat is het shot wat je ziet. Dan komt EP en die zegt, Hans je puzzel klopt niet (want zijn blokken staan ondersteboven, hebben we al gezien), dan heeft Hiu toch gewoon gewonnen?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_63472470
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:34 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Lijkt me ook, al is het tv en blijkt het achteraf dan meestal toch andersom te zijn .
Neh, omdat het tv was moest Hiu nog even heel paniekerig in beeld worden gebracht, terwijl ze de puzzel feitelijk al bijna af had
pi_63472500
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:42 schreef Angelof9 het volgende:
Stel nou dat Hans als eerste die schedel plaatst en dat is het shot wat je ziet. Dan komt EP en die zegt, Hans je puzzel klopt niet (want zijn blokken staan ondersteboven, hebben we al gezien), dan heeft Hiu toch gewoon gewonnen?
Ja ja ja, ik ben het gewoon met jou eens

Mennn, wat baal ik van die cliffhanger. Zondagavond op vakantie naar het thuisfront smsen of Hans of Hiu heeft gewonnen, is dat triest?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63472551

piece of cake
pi_63472588
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:42 schreef Angelof9 het volgende:
oh, dat kan natuurlijk ook!

lol, we zullen het gewoon niet voor zondag te weten komen (tenzij iemand op zaterdag de info uitlekt).

Idd, een goede cliffhanger, maar niet leuk omdat iederen "------>" (lol) zo heel erg haat. Als het twee gewoone kandidaaten waren, was het geen problem, maar dit is echt een epic "good vs evil" battle of zo iets.

Ik zou er echt niet tegen kunnen als "----->" dit gewoon alsnog wint. Dan is echt geen justice in the world.
pi_63472664
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja ja ja, ik ben het gewoon met jou eens

Mennn, wat baal ik van die cliffhanger. Zondagavond op vakantie naar het thuisfront smsen of Hans of Hiu heeft gewonnen, is dat triest?
Neem je laptop mee?
pi_63472697
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:57 schreef ItaloDancer het volgende:
[ afbeelding ]
piece of cake
Daar is dus geen fout. Ik denk erder dat dat stukje links per ongeluk geruild is met het stuk van Hans. Gewoon door de produktie of de andere landen die daar ook de finale speelden. Daarom "past" het niet, want ik neem aan dat ze eerst de pyramide bouwen en dan erop schilderen. Dus als dit het stuk van de andere pyramide is, dan is het nog steeds juist, maar gewoon een beetje schreef.

Dat kan trouwens zijn waarom Hiu stond te twijfelen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Reuzenpanda op 24-11-2008 12:36:11 ]
pi_63472836
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Neem je laptop mee?
Is een optie. Ik weet alleen niet of daar een goede draadloosverbinding is. Maar dat zal toch wel? Even checken maar
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63472857
Ik neem aan dat Hiu gewoon wint, ze had een grote voorsprong en een relatief makkelijke puzzel, zeker met de gehele oplossing voor je neus.
  maandag 24 november 2008 @ 11:10:57 #199
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63472902
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:08 schreef McGilles het volgende:
Ik neem aan dat Hiu gewoon wint, ze had een grote voorsprong en een relatief makkelijke puzzel, zeker met de gehele oplossing voor je neus.
En Hans had nog steeds al die blokken opstekops...
  maandag 24 november 2008 @ 12:54:13 #200
3542 Gia
User under construction
pi_63475523
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:58 schreef Reuzenpanda het volgende:

"----->"
Geweldig!! Die HiuKwan. Ik heb genoten!

Hopelijk staat ze in de finale. Ik ben benieuwd of Yin dan nog steeds vindt dat Hiu Robinson-waardig is, of dat ze het dan allemaal weer heel oneerlijk vindt.

Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat Hans niet eens wilde winnen. Hij voelt al aankomen dat hij een hele hoop gezeik over zich heen gaat krijgen in de finale. Als je dat al weet, dan weet je toch ook dat je zelf fouter zat dan Hiu!! Hiu heeft nota bene haar actie tegen Geert EN haar gestook tussen Hans en Yin in de dagboek aangekondigd. Niks heeft ze stiekem gedaan. Helemaal niks.

De enige achterbakse mensen in het programma waren Hans, Yin en Geert. In die volgorde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')