Volgens mij is dat plaatje niet gespiegeld, maar de beelden van opzij (dus haaks op de blokken) gemaakt. De boomstam en de steiger zijn namelijk nog steeds aan de linkerkant en dat waren ze de hele tijd al.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:56 schreef Nr.G het volgende:
Hier wat foto's bij elkaar.
De puzzel, inderdaad symmetrisch zoals Hans al dacht.
[ afbeelding ]
Hans heeft hem bijna af en niet fout, al hoort dat blok wel bovenaan.
[ afbeelding ]
En hier zie je het bovenste blok van Hans, Hiu in paniek.
[ afbeelding ]
En Hans is klaar. Aan de boomstam en stijger in het water zie je dat het bovenste plaatje gespiegeld is.
[ afbeelding ]
Kut! Ik wist niet dat Hans al zo ver was!quote:Op woensdag 26 november 2008 12:56 schreef Nr.G het volgende:
Hier wat foto's bij elkaar.
De puzzel, inderdaad symmetrisch zoals Hans al dacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Hans is klaar. Aan de boomstam en stijger in het water zie je dat het bovenste plaatje gespiegeld is.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]Inderdaad. Ik heb dat deel, beeldje voor beeldje bekeken en die opname niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe Nr. G. aan die beelden komt is mij een raadsel.
Waarom zet jij dat tussen spoilertags. Is toch een terechte vraag?
Daarom:quote:Op woensdag 26 november 2008 13:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb dat deel, beeldje voor beeldje bekeken en die opname niet gezien.
Hoe Nr. G. aan die beelden komt is mij een raadsel.
Waarom zet jij dat tussen spoilertags. Is toch een terechte vraag?
Sommige mensen willen miss nog niet alles weten. Aan de andere kant, dan moeten ze hier maar niet komenquote:Op woensdag 26 november 2008 12:56 schreef Gia het volgende:
Spoiler tags!! Nog een mogelijkheid.
Ik zou kijken, hoor.
Ik wil alles weten, zoals iedereen hier, zolang er maar niets is dat niet bekend kan zijn als je alle afleveringen hebt bekeken. Voor alle andere gevallen zijn de spoilertags.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daarom:
[..]
Sommige mensen willen miss nog niet alles weten. Aan de andere kant, dan moeten ze hier maar niet komen
Deze twee plaatjes zijn van hetzelfde moment. Alleen vanuit een andere hoek.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:56 schreef Nr.G het volgende:
Die opmerking was gericht aan degene die zei 'inside information' te hebben.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daarom:
[..]
Sommige mensen willen miss nog niet alles weten. Aan de andere kant, dan moeten ze hier maar niet komen
Inderdaad, Hans is mij een humordudequote:Op woensdag 26 november 2008 13:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Deze twee plaatjes zijn van hetzelfde moment. Alleen vanuit een andere hoek.
Vraag me nogmaals af hoe Nr. G. hieraan komt.
Sowieso zie je op de bovenste dat Hiu verder is. Hans moet dit blok verwijderen, terwijl Hiu dit blok alleen nog maar hoeft te plaatsen.
Misschien zet hans voor de gein de schedel op dit blok, ook al missen er nog twee blokken?
Och, misschien niet vanwege de humor, maar om Hiu op het verkeerde been te zetten.....quote:Op woensdag 26 november 2008 13:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Inderdaad, Hans is mij een humordude
Tja, ik heb ook het idee dat Nr. G. beelden heeft van de uitzending van a.s. zondag.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:24 schreef pfaf het volgende:
[ afbeelding ]
Maar is dit beeld nu tijdens aflevering gemaakt? Ik kan me echt niet herinneren dat Hans zoveel blokken goed had liggen...
Maar hij kan toch bij Hiu zien hoe de puzzle af moet? En hij heeft toch ook de helft van de puzzel? Ik kan me niet voorstellen dat hij die blokken zomaar over gaat houden.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:22 schreef Gia het volgende:
Dan wint hij niet, lijkt me duidelijk.
Ik hoop alleen niet dat Hiu door het foutief plaatsen van die schedel (door Hans) van de wijs is gebracht en ophoudt met puzzelen.
Hans plaatst op die foto de schedel wel, maar heeft zijn puzzen niet af, dus wint niet.
Go Hiu.
Grrrr. Kan bijna niet wachten tot zondag.
Nee hoor, dat blok dat links ligt met de punten omhoog, moet een rij omhoog (waar er nog twee naast elkaar horen), naar rechts en met de punten naar beneden.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:20 schreef pfaf het volgende:
Hier ligt Hans zelfs voor:
[ afbeelding ]
De montage heeft mij echt helemaal beet genomen. Ik zie nu ook dat bij Hans de punten naar boven móeten, in plaats van de blokken van Hiu...![]()
Doh!quote:Op woensdag 26 november 2008 14:39 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nee hoor, dat blok dat links ligt met de punten omhoog, moet een rij omhoog (waar er nog twee naast elkaar horen), naar rechts en met de punten naar beneden.
HuiK wint! (Moet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |