quote:Op maandag 24 november 2008 00:33 schreef FireFoz het volgende:
ìemand heeft even imgezoomed op de boot, we weten nu wie het is!!!
SPOILER ALERT!!!!!!
[ afbeelding ]
Neh, omdat het tv was moest Hiu nog even heel paniekerig in beeld worden gebracht, terwijl ze de puzzel feitelijk al bijna af hadquote:Op maandag 24 november 2008 00:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me ook, al is het tv en blijkt het achteraf dan meestal toch andersom te zijn.
Ja ja ja, ik ben het gewoon met jou eensquote:Op maandag 24 november 2008 10:42 schreef Angelof9 het volgende:
Stel nou dat Hans als eerste die schedel plaatst en dat is het shot wat je ziet. Dan komt EP en die zegt, Hans je puzzel klopt niet (want zijn blokken staan ondersteboven, hebben we al gezien), dan heeft Hiu toch gewoon gewonnen?
oh, dat kan natuurlijk ook!quote:Op maandag 24 november 2008 10:42 schreef Angelof9 het volgende:
Stel nou dat Hans als eerste die schedel plaatst en dat is het shot wat je ziet. Dan komt EP en die zegt, Hans je puzzel klopt niet (want zijn blokken staan ondersteboven, hebben we al gezien), dan heeft Hiu toch gewoon gewonnen?
Neem je laptop mee?quote:Op maandag 24 november 2008 10:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja ja ja, ik ben het gewoon met jou eens![]()
![]()
![]()
Mennn, wat baal ik van die cliffhanger. Zondagavond op vakantie naar het thuisfront smsen of Hans of Hiu heeft gewonnen, is dat triest?![]()
Daar is dus geen fout. Ik denk erder dat dat stukje links per ongeluk geruild is met het stuk van Hans. Gewoon door de produktie of de andere landen die daar ook de finale speelden. Daarom "past" het niet, want ik neem aan dat ze eerst de pyramide bouwen en dan erop schilderen. Dus als dit het stuk van de andere pyramide is, dan is het nog steeds juist, maar gewoon een beetje schreef.quote:
Is een optie. Ik weet alleen niet of daar een goede draadloosverbinding is. Maar dat zal toch wel? Even checken maarquote:
En Hans had nog steeds al die blokken opstekops...quote:Op maandag 24 november 2008 11:08 schreef McGilles het volgende:
Ik neem aan dat Hiu gewoon wint, ze had een grote voorsprong en een relatief makkelijke puzzel, zeker met de gehele oplossing voor je neus.
Geweldig!! Die HiuKwan. Ik heb genoten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |