abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63469232
Het is in ieder geval een bijzonder goede cliffhanger, maar ik denk dat ik zo afhaak bij de volgende show als Hans inderdaad toch gewonnen heeft. Ik moet er niet aan denken om die zelfgenoegzame koppen van Yin en Hans te zien dat ze toch maar mooi samen de finale hebben bereikt.
pi_63469389
Als Yin en Hans in de finale zitten lijkt het me wel mooi om de reacties van de juryleden te zien. Prince en Sharon enzo...
pi_63469434
Het was in ieder geval een supergoede cliffhanger!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_63469502
Hiu moet winnen, anders kijkt er geen hond naar de finale. Behalve dan voor EP
pi_63470040
Ze monteren het altijd zo dat je als kijker geen idee hebt wie er wint... we kunnen dus alleen maar afwachten.
Hiu heeft zich in deze fysieke proef trouwens wel bewezen
pi_63470751
ugh het is dus wel gespiegelt Nu hoop ik toch echt wel dat dit niet de echte shot is maar door de redaktie gemaakt of zo.

http://www.expeditierobinson.net/forum/index.php?topic=32985.120

Trouwens die "fout", dat is geen fout, er is geen ander stuk wat er heen kan. Dus het moet wel goed zijn. Hiu heeft geen fout. Ze moet alleen maar nog die twee circels af maken en dan de 6 laatste stukken boven op.

argh. Kom op Hiu!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Reuzenpanda op 24-11-2008 12:35:21 ]
Taco Taco Tacosu, Oishii Tacosu. Iketeru Tacosu wa Amigo Tacosu!
pi_63471840
Kom op Hiu
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_63471970
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kom op Hiu
Als Hiu wint ga ik zo hard Hans uitlachen, puur voor eigen vermaak
  maandag 24 november 2008 @ 10:40:45 #189
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63472118
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:33 schreef FireFoz het volgende:
ìemand heeft even imgezoomed op de boot, we weten nu wie het is!!!

SPOILER ALERT!!!!!!

[ afbeelding ]

!

Wel spannend zeg. Onbegrijpelijk dat Hiu plotseling begon te chocken. Als ze dit niet gewonnen heeft, heeft ze het volledig aan haarzelf te wijten. Hans was me toch aan het knooien met die puzzel; stukken op de kop, dwars, gedraaid...
  maandag 24 november 2008 @ 10:42:09 #190
211083 Angelof9
I must go first
pi_63472158
Stel nou dat Hans als eerste die schedel plaatst en dat is het shot wat je ziet. Dan komt EP en die zegt, Hans je puzzel klopt niet (want zijn blokken staan ondersteboven, hebben we al gezien), dan heeft Hiu toch gewoon gewonnen?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_63472470
quote:
Op maandag 24 november 2008 00:34 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Lijkt me ook, al is het tv en blijkt het achteraf dan meestal toch andersom te zijn .
Neh, omdat het tv was moest Hiu nog even heel paniekerig in beeld worden gebracht, terwijl ze de puzzel feitelijk al bijna af had
pi_63472500
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:42 schreef Angelof9 het volgende:
Stel nou dat Hans als eerste die schedel plaatst en dat is het shot wat je ziet. Dan komt EP en die zegt, Hans je puzzel klopt niet (want zijn blokken staan ondersteboven, hebben we al gezien), dan heeft Hiu toch gewoon gewonnen?
Ja ja ja, ik ben het gewoon met jou eens

Mennn, wat baal ik van die cliffhanger. Zondagavond op vakantie naar het thuisfront smsen of Hans of Hiu heeft gewonnen, is dat triest?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63472551

piece of cake
pi_63472588
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:42 schreef Angelof9 het volgende:
oh, dat kan natuurlijk ook!

lol, we zullen het gewoon niet voor zondag te weten komen (tenzij iemand op zaterdag de info uitlekt).

Idd, een goede cliffhanger, maar niet leuk omdat iederen "------>" (lol) zo heel erg haat. Als het twee gewoone kandidaaten waren, was het geen problem, maar dit is echt een epic "good vs evil" battle of zo iets.

Ik zou er echt niet tegen kunnen als "----->" dit gewoon alsnog wint. Dan is echt geen justice in the world.
pi_63472664
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja ja ja, ik ben het gewoon met jou eens

Mennn, wat baal ik van die cliffhanger. Zondagavond op vakantie naar het thuisfront smsen of Hans of Hiu heeft gewonnen, is dat triest?
Neem je laptop mee?
pi_63472697
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:57 schreef ItaloDancer het volgende:
[ afbeelding ]
piece of cake
Daar is dus geen fout. Ik denk erder dat dat stukje links per ongeluk geruild is met het stuk van Hans. Gewoon door de produktie of de andere landen die daar ook de finale speelden. Daarom "past" het niet, want ik neem aan dat ze eerst de pyramide bouwen en dan erop schilderen. Dus als dit het stuk van de andere pyramide is, dan is het nog steeds juist, maar gewoon een beetje schreef.

Dat kan trouwens zijn waarom Hiu stond te twijfelen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Reuzenpanda op 24-11-2008 12:36:11 ]
pi_63472836
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Neem je laptop mee?
Is een optie. Ik weet alleen niet of daar een goede draadloosverbinding is. Maar dat zal toch wel? Even checken maar
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63472857
Ik neem aan dat Hiu gewoon wint, ze had een grote voorsprong en een relatief makkelijke puzzel, zeker met de gehele oplossing voor je neus.
  maandag 24 november 2008 @ 11:10:57 #199
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63472902
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:08 schreef McGilles het volgende:
Ik neem aan dat Hiu gewoon wint, ze had een grote voorsprong en een relatief makkelijke puzzel, zeker met de gehele oplossing voor je neus.
En Hans had nog steeds al die blokken opstekops...
  maandag 24 november 2008 @ 12:54:13 #200
3542 Gia
User under construction
pi_63475523
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:58 schreef Reuzenpanda het volgende:

"----->"
Geweldig!! Die HiuKwan. Ik heb genoten!

Hopelijk staat ze in de finale. Ik ben benieuwd of Yin dan nog steeds vindt dat Hiu Robinson-waardig is, of dat ze het dan allemaal weer heel oneerlijk vindt.

Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat Hans niet eens wilde winnen. Hij voelt al aankomen dat hij een hele hoop gezeik over zich heen gaat krijgen in de finale. Als je dat al weet, dan weet je toch ook dat je zelf fouter zat dan Hiu!! Hiu heeft nota bene haar actie tegen Geert EN haar gestook tussen Hans en Yin in de dagboek aangekondigd. Niks heeft ze stiekem gedaan. Helemaal niks.

De enige achterbakse mensen in het programma waren Hans, Yin en Geert. In die volgorde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')