Ik stuurde toch gewoon een mooi lijstjequote:Op zondag 23 november 2008 19:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
iedereen stuurt een mooi lijstje, en jij moet het weer moeilijk maken door ze allemaal achter elkaar te zetten![]()
Maar je bent nog wel lief hoor
HJ!quote:Op zondag 23 november 2008 19:32 schreef Hyman het volgende:
Ik moest gisteren een heel flesje Hertog-Jan atten van de baas, in 1 keer
And I did it
Beter ga je dit atten![]()
[ afbeelding ]
maakt niet uitquote:Op zondag 23 november 2008 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
Oohja sorry nu zie ik het pas, toen ik het in het bericht had gezet stond het gewoon in een lijstje. Sorry!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op zondag 23 november 2008 19:32 schreef Hyman het volgende:
Ik moest gisteren een heel flesje Hertog-Jan atten van de baas, in 1 keer
And I did it
Beter ga je dit atten![]()
[ afbeelding ]
toe maar. Ik 0. Ik ben gister blijven steken op 2 flesjes amstel.quote:Op zondag 23 november 2008 19:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Goede shit
Gisteren weer 5 gedronken
Amstel.quote:Op zondag 23 november 2008 19:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
toe maar. Ik 0. Ik ben gister blijven steken op 2 flesjes amstel.
quote:Op zondag 23 november 2008 19:34 schreef Skaff-a het volgende:
IK GA:DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een very good concentrationquote:Op zondag 23 november 2008 19:35 schreef Cypress_Hill het volgende:
http://www.gjk2.com/test/test.swf
Dan heeft hij gewoon emo neigingen. Dat ben je echt domquote:Op zondag 23 november 2008 19:35 schreef Hyman het volgende:
Vrijdag had een oud klasgenoot van mij een hele fles Stroh 80 opgezopen, waarna ie afgevoerd werd met de ambulance
Goldstrike is lekkerquote:Op zondag 23 november 2008 19:35 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
En ik denken dat goldstrike sterke drank was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |