ja hij ging wel ver... maarja. bij de afgelopen 3 concerten waar ik was zei de meneer dat hij de beste op dit moment levende artiest was. (wayne, chamillionaire en nu dus kanye)quote:Op donderdag 27 november 2008 01:42 schreef Bananenman het volgende:
Hij was wel weer heerlijk arrogant trouwens. 'Kanye West the brightest star in the universe' etc
alleen bij 50 cent en G-unit was het nog iets meer aangedikt dan hier.. maar inderdaad.. normaal mag je blij zijn met wat lichteffectjes.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:00 schreef FCDB het volgende:
Al met al volgens mij niet het verkeerde concert uit gekozen om als eerste heen te gaanWant volgens mij zie je er NOOIT zon show als deze omheen.
Gelukkig zou ik nooit naar een 50 cent en/of G-unit gaan. Das echte Nigga-shit (een hoop UHH's en YEAH's), en das niet niet zo mijn ding.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
alleen bij 50 cent en G-unit was het nog iets meer aangedikt dan hier.. maar inderdaad.. normaal mag je blij zijn met wat lichteffectjes.
oud leek ie he, ongeschoren ookquote:Op donderdag 27 november 2008 13:56 schreef kreuk050 het volgende:
Santogold was ook wel tof btw, kende haar van Lowlands.
ps. vond Kanye een beetje op Will Smith lijken, was dit make-up of zag ie er gewoon oud en moe uit?
Bij Santogold was het jammer dat ze geen liveband had, verder was zij ook vet. Het was minder leuk omdat het publiek echt lame was. En Mr. Hudson was een verdwaalde Backstreetboy?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:00 schreef FCDB het volgende:
Santogold... Beetje jammer.. Mr. Hudson had van mij wel meer dan 1 nummer mogen doen en Santogold had voor mij niet gehoeven.
ik zat er niet echt op te wachten en kon de stijl niet echt waarderen.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:01 schreef warrel het volgende:
Bij Santogold was het jammer dat ze geen liveband had, verder was zij ook vet. Het was minder leuk omdat het publiek echt lame was.
De show van Eminem in de ArenA was ook met zo'n show erom heen. "Reuzenrad" op het podium en zo, erg mooi.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
alleen bij 50 cent en G-unit was het nog iets meer aangedikt dan hier.. maar inderdaad.. normaal mag je blij zijn met wat lichteffectjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |