abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63556998
Was zeker gaaf! Dat schorre viel me ook op, volgens mij was het geen effect. Show en podium waren super, veel tracks. Viel mij ook op dat er veel mensen gingen nadat hij even 'verdween'. Volgens mij kwamen er wel meer dan 4 nummers nog, sowieso al 3 van zijn nieuwe album en nog Homecoming, Touch the sky... Maar ik vond dat hij Love Lockdown te lang door liet gaan, op een gegeven moment had ik die wel gehoord.

Dat arrogante...Mja, dat is Kanye he Ik kan er altijd wel om lachen en neem 'm op die punten niet zo serieus. Net als op het einde van 'over 30 jaar zijn jullie blij dat jullie hierbij konden zijn', 'legend' hier, 'legend' daar...

Maar al met al wel een topshow, maar laat die Santogold voortaan thuis alsjeblieft....
MindSick that is...
pi_63557217
laat santagold inderdaad voortaan thuis. Op het laatst liet de techniek het even afweten maar voor de rest was show supervet!

Good life, flashing lights, good morning, can't tell me nothing & stronger staken er echt bovenuit

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2008 09:15:22 ]
pi_63557478
het was echt gaaf ja
vanmorgen zat ik in de auto kwam kanye op de radio en kreeg ik er meteen kippevel van

maar inderdaad, toen hij begon was er wat mis met zijn stem of met de mic. ik vond het best storend maar na een paar nummertjes hoorde ik het al niet meer... toen was het genieten!
quote:
Op donderdag 27 november 2008 01:42 schreef Bananenman het volgende:

Hij was wel weer heerlijk arrogant trouwens. 'Kanye West the brightest star in the universe' etc
ja hij ging wel ver... maarja. bij de afgelopen 3 concerten waar ik was zei de meneer dat hij de beste op dit moment levende artiest was. (wayne, chamillionaire en nu dus kanye)

wel gaaf dat wij de laatste glow in the dark hebben meegemaakt, dat vertellen we over 30 jaar nog
pi_63559580
Na The College Dropout ben ik min of meer afgehaakt, op wat leuke nummers na vond ik het niet zo denderend meer. Maar de nummers die ik tot nu toe van 808s & Heartbreak heb gehoord vind ik tof. Toch maar eens het hele album gaan luisteren.
full stops and exclamation marks
pi_63560470
tvp

Laatste album viel tegen. Autotune is wel leuk op een paar nummers maar niet een hele album lang, jammer.
  donderdag 27 november 2008 @ 12:00:49 #26
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_63561674
Ik was er gister avond ook bij. Ben niet ech DIE-HARD Kanye West fan. Maar de nummers die uitgekomen zijn vond ik altijd wel gaaf. Was trouwens ook het eerste concert waar ik ooit bij was Dus ja, wat moest ik verwachten.

Santogold... Beetje jammer.. Mr. Hudson had van mij wel meer dan 1 nummer mogen doen en Santogold had voor mij niet gehoeven. Ik vond de wachttijden tussendoor wel erg lang duren... Of lag dat aan mij en is dat normaal?

Dan Kanye's stukje..... WOW! Wat een gave show!! Echt het hele podium leefde gewoon Al zn goede nummers heeft hij gedaan (de bekende die echt uit zijn gebracht en meer) en op het einde 2 of 3 nrs van zn nieuwe album. Love Lockdown duurde idd een beetje lang.
Ik vond ook het verhaaltje wat hij ging vertellen over dat ie zo goed is een beetje teveel van het goede, maar goed. Als artiest moet je je op zoveel mogelijk vlakken onderscheiden van de rest en dat doet hij op deze (ietwat) arrogante manier

Ik vond trouwens de geluidskwaliteit niet erg hoogstaand. Af en toe eigenlijk net iets te veel bass en toch klonk het allemaal wel een beetje schel. Niet super storend maar het viel me op. Had er meer van verwacht.

Al met al volgens mij niet het verkeerde concert uit gekozen om als eerste heen te gaan Want volgens mij zie je er NOOIT zon show als deze omheen.
Nobody likes us.We Don't Care
pi_63562631
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:00 schreef FCDB het volgende:

Al met al volgens mij niet het verkeerde concert uit gekozen om als eerste heen te gaan Want volgens mij zie je er NOOIT zon show als deze omheen.
alleen bij 50 cent en G-unit was het nog iets meer aangedikt dan hier.. maar inderdaad.. normaal mag je blij zijn met wat lichteffectjes.
  donderdag 27 november 2008 @ 13:06:31 #28
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_63563368
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:39 schreef rival het volgende:

[..]

alleen bij 50 cent en G-unit was het nog iets meer aangedikt dan hier.. maar inderdaad.. normaal mag je blij zijn met wat lichteffectjes.
Gelukkig zou ik nooit naar een 50 cent en/of G-unit gaan. Das echte Nigga-shit (een hoop UHH's en YEAH's), en das niet niet zo mijn ding.
pi_63563644
..

[ Bericht 99% gewijzigd door rival op 27-11-2008 13:47:57 ]
pi_63564428
Tof dat het zo vet was

Ik heb het album nu op mn mp3 staan en ik vind em hoe langer hoe beter worden eigenlijk
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 27 november 2008 @ 13:50:49 #31
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_63564618
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:15 schreef rival het volgende:
..
Hihi... ach... Ieder zijn beleving van muziek he
  donderdag 27 november 2008 @ 13:51:45 #32
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_63564639
Trouwens... Laten we hopen dat er een DVD van komt. Het is nog allemaal nog niet zo 100% zeker:
http://www.kanyeuniversecity.com/page.php?&content=board&brd=topic_225517__0
pi_63564747
WOWOWOWOW!!! KANYE KANYE KANYE!!

Dit was wel 1 van m'n vetste concerten ooit, en ben al naar heel wat heengegaan!!

Wat een performer, niet normaal, geweldige show en nummers.

Santogold was ook wel tof btw, kende haar van Lowlands.

ps. vond Kanye een beetje op Will Smith lijken, was dit make-up of zag ie er gewoon oud en moe uit?
pi_63564992
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:56 schreef kreuk050 het volgende:

Santogold was ook wel tof btw, kende haar van Lowlands.

ps. vond Kanye een beetje op Will Smith lijken, was dit make-up of zag ie er gewoon oud en moe uit?
oud leek ie he, ongeschoren ook

santagold was dat die schreeuwlelijk die ervoor kwam? gadverdamme... dat kon ik niet waarderen.. en ik hoorde hetzelfde van een hoop mensen om me heen... iedereen had zoiets van, hier ben ik nie voor gekomen....
je verwacht meestal dat de vooract ongeveer dezelfde stijl is als de hoofdact!
pi_63568235
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:00 schreef FCDB het volgende:
Santogold... Beetje jammer.. Mr. Hudson had van mij wel meer dan 1 nummer mogen doen en Santogold had voor mij niet gehoeven.
Bij Santogold was het jammer dat ze geen liveband had, verder was zij ook vet. Het was minder leuk omdat het publiek echt lame was. En Mr. Hudson was een verdwaalde Backstreetboy?

En een DVD zou heeel vet zijn, maar het is dan te hopen dat het van een ander concert was dan van die van gister.Het geluid vond ik niet heel helder. Is dat altijd zo in Ahoy? Het stond wel lekker hard
I will take the sun in my mouth
pi_63568734
Ik vond Santogolds album best goed, maar kon inderdaad zien dat het niet de smaak was van de meeste mensen in Ahoy'

Maar wauw wat een show zeg! Was wel tof dat hij superveel nummers deed, maar vond alleen dat hij best wat eerder had mogen beginnen, was uiteindelijk pas om 02.00 terug in Amsterdam :s

Ben nog meer filmpjes aan het uploaden, maar hier is de opening van het concert:
pi_63568951
quote:
Op donderdag 27 november 2008 16:01 schreef warrel het volgende:

Bij Santogold was het jammer dat ze geen liveband had, verder was zij ook vet. Het was minder leuk omdat het publiek echt lame was.
ik zat er niet echt op te wachten en kon de stijl niet echt waarderen.
ze krijgt natuurlijk wel een applausje van me maar als zij roept hebben jullie er zin in, dan gaat zeker niet de hele tent uit zijn dak nee
pi_63569037
Ik vond trouwens de Ahoy goed.
was voor mij een eerste ahoy. normaal is het HMH, arena of de melkweg....
parkeren ging goed, en snel. nauwelijks in de rij gestaan. garderobe en bar e.d. waren goed.
zonder te overdrijven denk ik dat ik binnen 5 minuten een biertje had vanaf het moment dat de auto het terrein op reed.
is dat altijd zo?
pi_63569852
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:39 schreef rival het volgende:

[..]

De show van Eminem in de ArenA was ook met zo'n show erom heen. "Reuzenrad" op het podium en zo, erg mooi.

Maar ontopic:
Super optreden, echt alle geweldige nummers, gelukkig niet al te ver van het podium af (meter of 20) dus goed zicht. Geluid was echt stukken beter dan bij het concert van Jay-z in ahoy. De show erom heen, erg mooi. Vond wel dat ie in het begin wat te veel met zijn rug naar het publiek stond (hoort er bij, maar vond ik wel jammer). Zijn outfit vond ik ook geweldig, die trui zonder mouw.
Ben blij dat ik geweest ben!!!

Voorprogramma maak ik geen woorden aan vuil... belachelijk slecht... en wachttijden waren ook wat aan de lange kant. Maar 2uur durende show heb ik nog niet veel meegemaakt.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_63570821
Tering wat was het vet!!!!!!!!!

Na nummer Hey Mama
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')