abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 december 2008 @ 18:33:39 #151
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_63702562
ja dat weet ik niet, ik ben geen stylist ofzo als je dat misschien denkt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_63704211
Ik vind dat The_Crippler wel gelijk heeft. Cody Rhodes heeft gewoon niet echt de uitstraling. Ik vraag me af of hij die ooit gaat krijgen
pi_63705744
Hm, hij heeft denk ik een te klein figuur denk ik. Hij ziet er op een manier kleiner/dunner uit dan mysterio. Zal in het echt wel meevallen. Aan zijn look is verder niks mis, vooral nu die zwart draagt en een iets langere onderbroek
  dinsdag 2 december 2008 @ 23:38:33 #154
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63713141
en in iets mindere mate Dibiase.. heeft nou ook niet echt de looks mee imo
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 3 december 2008 @ 00:29:49 #155
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63714595
DiBiase heeft meer looks dan Rhodes, Rhodes zal alleen niet echt heel snel veel groter worden daar heeft hij de bouw niet voor. Tsja of hij moet aan de roids gaan......gek he...hoe dat werkt......hij ziet er te klein uit.....dus niet de goede look......Dit is niet perse op iemand gericht maar dit is hoe de normale fan dus denkt en is precies de reden waarom de "grote" worstelaars vaak populairder zijn....Larger than Life baby
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_63715749
Ja, maar als ik bv aan een "normaal" worstel figuur denk. Denk je aan gasten zoals Chavo, Kingston, Dibiase, Kennedy, Jericho. Hun zijn gewoon gespierd, maar niet overdreven. Rhodes is niet gespierd (althans niet veel) en heeft gewoon een kleine bouw uit zichzelf.

Ik vind hem zelf steeds beter worden, en hij kan best ver komen, maar dan moet het wel van zin worstel skills/charisma afkomen, en een beetje van zijn achtergrond. Maar dan niet van zijn looks. Het kan allemaal. (En ja, ik weet dat Chavo/Kennedy steroids gebruikt hebben)

Vind Dibiase er wel goed uitzien en een betere look hebben. Lijkt meer op een worstelaar iig
  woensdag 3 december 2008 @ 09:01:37 #157
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63717456
Maar dat is dus precies het scheve van deze sport, als je er niet "normaal" uitziet dan is het dus lastiger om het te maken. Daarom grijpen/grepen er zoveel naar de illegale middelen, het is gewoon hoe de normale reguliere fan denkt. Niemand wil iemand zien die ze in de kroeg kunnen tegenkomen en waarvan ze zelf zoiets hebben van "die kan ik ook aan/dat kan ik ook".

Rhodes kan een main eventer of semi main eventer worden op inderdaad zn naam, skills en charisma. Zn bouw is het probleem maar ja dat was het voor Shawn en Bret ook in die tijd en zeker nu met al die steroidschandalen is de tijd rijp voor dit soort gasten. Dibiase is wat groter en beter gebouwd en heeft dezelfde achtergrond dus die zie ik wel verder komen dan Rhodes, Manu zie ik niet hoger komen dan de midcard (IC/US Titles)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_63724299
RAW

Verdomme wat doet Jericho het goed
En Cena word zo ook wreed goed neergezet zodat alle fans van m gaan houden

WWE
Narf!
  woensdag 3 december 2008 @ 14:49:34 #159
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_63725944
Dibiasi gaat het zeker wel ver schoppen. Toen hij voor het eerst op kwam op RAW moest ik gelijk aan Orton denken.
Rhodes moet het vooral van zijn skills hebben, die zijn goed. Verder moet hij zeker nog werken aan zijn charisma, dat heeft hij wel meer nodig. Maar niet iedereen kan goed op de mic zijn, als ze de kans er maar wel voor krijgen. Jack SHAGGAH (ja die kerel is echt goed) is nou ook bepaald geen hoogstandje op de mic, maar hij krijgt wel zijn mic-time om er aan te werken. Al heeft dit nooit geholpen bij Bobby Lashley.
Manu zie ik alleen niet zo ver komen, hij weet niet over te komen bij het publiek (wat altijd nog kan, en wat ik ook wel hoop voor hem).

ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  Redactie Games woensdag 3 december 2008 @ 22:15:41 #160
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63739236
Ik heb zo'n idee dat deze 3 uur durende RAW weer leuker wordt dan de PPV erna, vorige keer ook al
.....Kennedy
  woensdag 3 december 2008 @ 22:43:15 #161
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63740474
RAW was erg leuk deze week
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_63743566
ECW was leuk, maar wel erg kort
  donderdag 4 december 2008 @ 08:54:48 #163
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63747163
Cena = Ratings (???)

According to Nielson Media Research data, this week's edition of Raw drew a 3.4 cable rating. This is up from last week's 3.3 rating which is said to have pleased WWE officials. The first hour of the show drew a 3.3 while the second drew a 3.5. This is the highest rated edition of Raw since early August.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_63747303
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
ECW was leuk, maar wel erg kort
Dat idee heb ik elke week.


RAW:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games donderdag 4 december 2008 @ 12:41:23 #165
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63752216
quote:
Op donderdag 4 december 2008 08:54 schreef kidkash19 het volgende:
Cena = Ratings (???)
Confirmed, as always.
Of mensen hem nou haten of van hem houden, ze willen hem zien.
.....Kennedy
pi_63753609
Cena of niet, vorige week had Cena de slechtste promo van de show. En deze week was hij ook maar heel even in beeld. En ik persoonlijk vind Raw de laatste paar weken ook veel leuker geschreven. En ik las dat dat door Stefanie komt die sinds dat ze "GM" is veel veranderingen heeft gemaakt.

Denk dat dat ook heeft meegespeeld. Cena ook wel natuurlijk. Maar het zijn geen gigantische cijfers. Van een 3.2 naar een 3.3 naar een 3.4 week op week lijkt meer stom toeval

Oh en de meeste series in de USA stoppen nu voor de kerst natuurlijk. Misschien football ook dus dat is ook gunstig voor de WWE dan.
  Redactie Games donderdag 4 december 2008 @ 13:39:25 #167
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63753836
Football stopt in Januari dacht ik, dus dan krijg je denk ik wel een rating boost.
.....Kennedy
  donderdag 4 december 2008 @ 14:00:40 #168
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63754484
De veranderingen die Stef heeft gemaakt zijn pas op lange termijn zichtbaar omdat dit vooral om verhaallijnen gaat.

Het verhaal Jericho/Cena is gewoon de grote ratingstrekker en dat is echt niet alleen door een Jericho, ik vind het geen toeval dat in de weken dat Cena terug is de ratings langzaam omhoog gaan (mensen horen pas later dat Cena weer terug is enzo)

Promos worden voor hem geschreven daar kan Cena weinig aan doen, het is gewoon slim wat ze doen want door dat soort promo's gaan de mensen die hem tof vinden hem alleen maar toffer vinden en de mensen die hem haten alleen maar meer haten maar ze kopen wel de tickets om hem te zien.
Hij is anders dan alle superstars daarin omdat ze van hem houden en haten tegelijkertijd, dat maakt hem uniek en geeft hem een identiteit, hij speelt zn rol perfect.

Orton - Cena word de volgende big money feud...Orton krijgt langzaamaan een Austin reactie, niet qua volume maar wel dat de jonge volwassen gasten hem tof vinden (zie de pop @ SS). Zet die 2 in een goed programma samen en zie het exploderen, 2 vd beste jonge worstelaars/personages in de WWE

Cena=Ratings + money
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_63754802
Dat met Orton ben ik het wel mee eens ja. Hij word steeds meer toegejuiched door iedereen. Zelfs tegen Batista, die zelf steeds minder populair word lijkt het wel.

Cena - Orton was tijdje terug al erg goed. Toen ze die Summerslam stunt uithaalde waarbij iedereen dacht dat Orton zou winnen en dat Cena weer won (toen hij nog superman was, waar elke PPV eindige met zijn klote kop en de titel ) Maar dat ging toen wel door naar wat een mooie last man standing match met winst voor Orton had had moeten worden. En die beatdown die hij Cena toen gaf voor de PPV en hem zelf uit telde was erg vet.

Lijkt wel een beetje op wat er op Raw is gebeurd nu ik er zo over nadenk.

Ben trouwens ook benieuwd wat ze met Ortons stable willen doen. Alleen elkaar een beetje helpen hier en daar. Of ook echt een team zijn en andere teams pakken.
  Redactie Games donderdag 4 december 2008 @ 17:07:21 #170
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63759577
quote:
WWE has announced the nominees for next week's Slammy Awards. They have revealed the nominees for three categories: Superstar of the Year, Diva of the Year, and Match of the Year. Here are the nominees:

WWE Superstar of the Year Nominees
John Cena, Edge, Triple H, Jeff Hardy, Chris Jericho, Batista

WWE Diva of the Year Nominees
Mickie James, Beth Phoenix, Michelle McCool, Kelly Kelly

Match of the Year Nominees
2008 Royal Rumble Match, Ric Flair vs. Shawn Michaels at WrestleMania 24, Money in the Bank Ladder Match at WrestleMania 24, Undertaker vs. Edge Hell in a Cell Match at SummerSlam

Couple of the year
* Santino Marella & Beth Phoenix
* Edge & Vickie Guerrero
* William Regal & Layla
* Finlay & Hornswoggle

OMG moment of the year

* CM Punk cashes in Money In The Bank and becomes World Heavyweight Champion (Raw June 30)
* Undertaker sends Edge to Hell (SummerSlam)
* Floyd Mayweather punches Big Show and breaks his nose (No Way Out)
* John Cena surprise return at the Royal Rumble (Royal Rumble)
Voor mij:

Jericho/edge/hardy (lastige keuze)
Beth Phoenix
Flair - HBK
Glamarella
John Cena returns
.....Kennedy
  donderdag 4 december 2008 @ 17:23:54 #171
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63759936
Hardy
James
Flair - HBK
Edge&Vickie
Punk
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_63760472
Jericho
Beth Phoenix
Flair - HBK
Santino Marella & Beth Phoenix
Cena returns

Jericho toch wel denk ik. Al is het heel lastig met Edge. Maar Edge blijf altijd fantastisch. En dit jaar heeft Jericho toch echt bewezen dat hij een herboren heel is. In het begin twijfelde veel mensen aan hem, maar nu is hij toch de top heel van de show. Dus kies ik toch voor Jericho, terwijl ik Edge overal leuker vind. Jeff is ook echt goed bezig, maar over het hele jaar.. begin van het jaar was hij suspended. Dus nee, deze keer niet.

Punk winst was niet echt een OMG moment meer sinds je het enorm voelde aankomen helaas. Werd over gepraat op irc dat de raw waar het gebeurde een must was om te zien (zonder te zeggen waarom/geen spoilers dus) en bij de comments, en toen opeens Edge de show opende had je het gevoel al. Cena's rumble return was meer een echt OMG moment omdat hij Wrestlemania niet eens zou halen, maar dan opeens al bij de Rumble er is. Wat heb ik toen geschreeuwd zeg
  donderdag 4 december 2008 @ 17:55:00 #173
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63760673
quote:
Punk winst was niet echt een OMG moment meer sinds je het enorm voelde aankomen helaas. Werd over gepraat op irc
Nou als je niet op IRC zit (zoals meer denk ik) en je de show downloadt en je hoort ineens Punk zn muziek dan is het echt wel een Mark-out moment....diverse fora zijn op dat moment geexplodeerd zonder ook maar enige aanwijzing dus ik vind IRC niet echt meetellen.

Jericho was tot juni niet echt boeiend voor Raw, mislukte feud met JBL, als 1 vd eerste uit de Elimination Chamber, IC title winst op Hardy en die amper verdedigd, verloren aan Kingston en toen begon de feud met Michaels pas echt.

Het zou voor mij gaan tussen Edge en Hardy maar Edge is teveel van hetzelfde geweest met Taker, Hardy is een stap extra op SD! gaan doen en is constanter geweest de rest van het jaar

Mooie feud met Orton
Als laatste uit de EC
Suspension was wat jammer
Leuke match met Umaga op One night stand
Draft naar SD!
Scramble match heel goed gepresteerd en sindsdien steeds beter en beter geworden ook qua personage
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games donderdag 4 december 2008 @ 18:12:49 #174
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63761022
Hardy begon idd goed, 17 januari was dat met die val van de titantron, maar bij Wrestlemania natuurlijk 30 dagen eruit, toen wel wat rustig terug gekomen. Nu gaat het echt top met hem

Edge/Taker HIAC is trouwens wel een hele goede close second.
.....Kennedy
pi_63761111
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:55 schreef kidkash19 het volgende:
Nou als je niet op IRC zit (zoals meer denk ik) en je de show downloadt en je hoort ineens Punk zn muziek dan is het echt wel een Mark-out moment....diverse fora zijn op dat moment geexplodeerd zonder ook maar enige aanwijzing dus ik vind IRC niet echt meetellen.
Als je IRC en torrent comments zoals "A must see raw" niet mee telt. Is er nog altijd het feit dat Edge niks te zoeken had op Raw. En vooral toen Edge begon over, Raw heeft geen champion de hele tijd. Toen helemaal al zeg. Had je die comments niet eens voor nodig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')