Ga je een Rammstein imitatie doen?quote:Op donderdag 27 november 2008 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb net een vlammenwerper in m'n gitaa ringebouwd
quote:Op donderdag 27 november 2008 08:07 schreef Aresdreams het volgende:
waarom kunnen fietsbanden lek geraken? gvd... wou ik een keer sportief doen, gaat het niet
gelukkig zitten er geen fietsbanden op me gitaar, zou die ook nog lek kunnen raken
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen Finale van Local Heroes, wie heeft er ff wat geld over om de jury om te kopen
In Almere toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 00:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen Finale van Local Heroes, wie heeft er ff wat geld over om de jury om te kopen
Ja baas boycot onsquote:Op donderdag 27 november 2008 11:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
In Almere toch?
Waarom nou weer op een dag dat ik tot laat moet werken? Kan ik weer niet komen kijken.![]()
Succes in elk geval.
Gefeliciteerdquote:
Moet je een Dean kopen kan je 2 pizzapunten meenemen in de headstockquote:Op donderdag 27 november 2008 15:44 schreef Cynic het volgende:
Dingen in je gitaar inbouwen klinkt best als een goed idee trouwens, daar moet ik eens over nadenken.
Een koelkast ofzo zou wel handig zijn.
Is er iemand op deze planeet die deze "grap" niet gehoord heeft toen hij/zij het het examen gehaald heeft?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarschuw ons dan ff als je de weg op gaat, dan blijf ik iig binnen!
Dat moet met mijn washburn ook lukken dan...quote:Op donderdag 27 november 2008 15:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet je een Dean kopen kan je 2 pizzapunten meenemen in de headstock
Dat scheelt mij weer een regel typenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Is er iemand op deze planeet die deze "grap" niet gehoord heeft toen hij/zij het het examen gehaald heeft?
Gefeli Drib!!
Ja, ik.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:50 schreef -Menn0- het volgende:
Is er iemand op deze planeet die deze "grap" niet gehoord heeft toen hij/zij het het examen gehaald heeft?
Nee, die hoort er gewoon bij. Net als Sinterklaas en de Paashaas!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Gefeli Drib!!
Ik heb mijn rijbewijs alweer zo lang dat ik hem volgend jaar moet laten verlengen!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, die hoort er gewoon bij. Net als Sinterklaas en de Paashaas!
Dan pas?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:02 schreef Cynic het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs alweer zo lang dat ik hem volgend jaar moet laten verlengen!
Toe maar...
Mijn jeugdige voorkomen doet anders vermoeden, ik weet het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |