Ja baas boycot onsquote:Op donderdag 27 november 2008 11:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
In Almere toch?
Waarom nou weer op een dag dat ik tot laat moet werken? Kan ik weer niet komen kijken.![]()
Succes in elk geval.
Gefeliciteerdquote:
Moet je een Dean kopen kan je 2 pizzapunten meenemen in de headstockquote:Op donderdag 27 november 2008 15:44 schreef Cynic het volgende:
Dingen in je gitaar inbouwen klinkt best als een goed idee trouwens, daar moet ik eens over nadenken.
Een koelkast ofzo zou wel handig zijn.
Is er iemand op deze planeet die deze "grap" niet gehoord heeft toen hij/zij het het examen gehaald heeft?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarschuw ons dan ff als je de weg op gaat, dan blijf ik iig binnen!
Dat moet met mijn washburn ook lukken dan...quote:Op donderdag 27 november 2008 15:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet je een Dean kopen kan je 2 pizzapunten meenemen in de headstock
Dat scheelt mij weer een regel typenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Is er iemand op deze planeet die deze "grap" niet gehoord heeft toen hij/zij het het examen gehaald heeft?
Gefeli Drib!!
Ja, ik.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:50 schreef -Menn0- het volgende:
Is er iemand op deze planeet die deze "grap" niet gehoord heeft toen hij/zij het het examen gehaald heeft?
Nee, die hoort er gewoon bij. Net als Sinterklaas en de Paashaas!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Gefeli Drib!!
Ik heb mijn rijbewijs alweer zo lang dat ik hem volgend jaar moet laten verlengen!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee, die hoort er gewoon bij. Net als Sinterklaas en de Paashaas!
Dan pas?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:02 schreef Cynic het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs alweer zo lang dat ik hem volgend jaar moet laten verlengen!
Toe maar...
Mijn jeugdige voorkomen doet anders vermoeden, ik weet het.quote:
Gefeliciteerd man!quote:
Vind de mijne eigenlijk wel lang genoeg...quote:Op donderdag 27 november 2008 16:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb mijn rijbewijs alweer zo lang dat ik hem volgend jaar moet laten verlengen!
Toe maar...
Prima budget dingetjequote:Op donderdag 27 november 2008 20:58 schreef Moozze het volgende:
Ik vind de ME 50 van Boss er ook wel mooi uitzien!
Dat valt mee, hij wordt al een tijdje niet meer gemaakt dus vooral tweedehands te vinden.quote:
Nou... *jaloers*quote:Op donderdag 27 november 2008 15:11 schreef GoodGawd het volgende:
Morgen komt mijn lieve Fender Telecaster ^^
De ME20 is een budget dingetje. De ME50 is het kleine broertje van...quote:
Maar nog steeds niet heel duurquote:Op donderdag 27 november 2008 22:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
De ME20 is een budget dingetje. De ME50 is het kleine broertje van...
Ik weet niet wat zo'n ding tegenwoordig kost maar ik heb er destijds iets van 275 euro voor betaald.quote:
240 ofzo, zal misschien nog wel goedkoper kunnen ook.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zo'n ding tegenwoordig kost maar ik heb er destijds iets van 275 euro voor betaald.
Maar toen was hij ook nog niet zo lang uit.
140? voor Bass, Amp, pedaal en dergelijke?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:44 schreef Daantke het volgende:
http://link.marktplaats.nl/210624098
wat zouden jullie geven voor die epiphone en dubmachine ofzo ?
hij wil er 140 voor maar ik weet niet of ik daar een goede deal aan doe.
Nee amp niet, wel bas, effect, hoes en kabelquote:Op donderdag 27 november 2008 22:50 schreef KaMo het volgende:
[..]
140? voor Bass, Amp, pedaal en dergelijke?
Superdeal, mits er niks mis met de apperatuur is.
Dat valt me nog behoorlijk mee. Hij is dat geld op zich wel waard.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:49 schreef Moozze het volgende:
240 ofzo, zal misschien nog wel goedkoper kunnen ook.
Hmmm, heb je een amp die bass proof is?quote:Op donderdag 27 november 2008 22:53 schreef Daantke het volgende:
[..]
Nee amp niet, wel bas, effect, hoes en kabel
mwah wel bass proof amp opzich.. Ik kan mn strat er als n bas mee laten klinkenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hmmm, heb je een amp die bass proof is?
Dan zou het wel een goede deal kunnen zijn
Ik zal hem wel eens proberen als ik jou was, het kan zijn dat hij je totaal niet ligt.
Hij heeft geen amp staan waarop je het kan proberen?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:01 schreef Daantke het volgende:
[..]
mwah wel bass proof amp opzich.. Ik kan mn strat er als n bas mee laten klinken![]()
Probleem is afstand, kan m dus niet versterkt proberen.
Denk juist dat de afstand te groot is om heen te reizen en te spelen en hij hem op wil laten sturen...quote:Op donderdag 27 november 2008 23:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hij heeft geen amp staan waarop je het kan proberen?
En zoiezo, epiphones klinken wel ok, je moet kijken of je het model fijn vind.
Sweetquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:03 schreef Witchfynder het volgende:
Had ik al verteld dat ik een rackcompressor heb gekocht van MP? Een Rocktron 300G. Heb er zulke goede recensie over gelezen. Hoop hem zaterdag te halen..
GT-8quote:Op donderdag 27 november 2008 20:56 schreef Daantke het volgende:
boss me8 van aresdreams of zo, ik wilde m eigenlijk maar heb nu andere prioriteiten![]()
En gefeliciteerd dribbelmans.
nice dudequote:Op vrijdag 28 november 2008 00:03 schreef Witchfynder het volgende:
Had ik al verteld dat ik een rackcompressor heb gekocht van MP? Een Rocktron 300G. Heb er zulke goede recensie over gelezen. Hoop hem zaterdag te halen..
Mij verwarren met langharig tuig als Aresquote:Op donderdag 27 november 2008 20:56 schreef Daantke het volgende:
boss me8 van aresdreams of zo, ik wilde m eigenlijk maar heb nu andere prioriteiten![]()
Mwah, voor een paar tientjes meer dan de prijs van een ME-50 had ik toen een GT-8... Dan weet ik de keuze wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |