als je maandag gaat en besteld zal het dinsdag op te halen zijnquote:Op zondag 23 november 2008 13:33 schreef Bohemian_Chick het volgende:
[..]
Dus ik kan wel verwachten dat ie zaterdag klaar is?
Wel,quote:Op zondag 23 november 2008 13:34 schreef Opperkwal het volgende:
Je loopt er waarschijnlijk al lang mee rond en dan ga je het laten op meten en dan kun je opeens niet wachten, bovendien vragen op fora hoelang dit duurt gaat er niet voor zorgen dat je bril sneller klaar is.
quote:Op zondag 23 november 2008 13:43 schreef Yi-Long het volgende:
Tegen de tijd dat je bril klaar is, heb je alweer een andere sterkte nodig....
O, daar had ik helemaal niet aan gedacht.quote:Op zondag 23 november 2008 13:40 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Wel,
gewoon nog twee topics openen en de bril is twee dagen eerder klaar.
Maar misschien had ie alleen een nieuw montuur nodigquote:Op zondag 23 november 2008 14:03 schreef n0a het volgende:
(Oud)Collega ging tijdens zn lunch een bril uitkiezen en aan het einde van de dag kon hij em al ophalen. Weet niet meer of het de Pearle of Hans Anders was.
Nee, glazen werden in de winkel erin gezet.quote:Op zondag 23 november 2008 14:14 schreef Bohemian_Chick het volgende:
[..]
Maar misschien had ie alleen een nieuw montuur nodig
ok, ja ligt misschien ook een beetje aan of ze je glazen hebben en of ze t druk hebben of niet.quote:Op zondag 23 november 2008 14:44 schreef n0a het volgende:
[..]
Nee, glazen werden in de winkel erin gezet.
Het komt zelden voor dat ze glazen in de juiste sterkte én in de juiste vorm van het montuur geslepen op voorraad hebben. Dat is een precisiekarwei dat niet zomaar af is.quote:Op zondag 23 november 2008 14:45 schreef Bohemian_Chick het volgende:
[..]
ok, ja ligt misschien ook een beetje aan of ze je glazen hebben en of ze t druk hebben of niet.
quote:Op zondag 23 november 2008 15:27 schreef lighted het volgende:
loop een winkel binnen, echt waar, zo eng is het in de buitenwereld niet
Welke opticien was t?quote:Op zondag 23 november 2008 21:30 schreef TheDenialTwist het volgende:
Bij mijn opticien was ie de volgende dag nadat ik 'm had uitgezocht al klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |