abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 december 1999 @ 01:17:00 #1
798 voyeur
bemoeit zich
pi_228109
Alweer deel VII en het gaat prima zo.

Om een zo'n duidelijk mogelijk live-stream verslag te kunnen maken is er besloten om een aparte topic te openen.
Het is gebleken dat de verslagleggingen nogal eens onderbroken worden door vragen, goedbedoelde commentaren en aanvullingen.

Om de verslaggeving nog leesbaarder te maken (en het voor het nageslacht te behouden) is op verzoek van de stream-verslaggevers dit begeleidende topic geopend, dat speciaal voor dergelijke zaken is bedoeld.

Dus heb je...

- specifieke vragen aan de verslaggevers
- commentaren op de inhoud van de verslaggeving
- moeilijkheden met de interpretaties van de soms cryptische woorden van de bewoners
(of verslagleggers)
- aanvullingen met informatie van elders
- steunbetuigingen aan, en aansporingen op, de verslaggevers
- vragen over hoe de streams te verslaan, wat te gebruiken en waneer

Dan zijn jouw reacties hier van harte welkom

laten we een mooi stukje geschiedenis mooi houden (en onthoudt.... het is VRIJWILLIGERS werk)

Here we are now, entertain us.
  dinsdag 7 december 1999 @ 01:23:00 #2
798 voyeur
bemoeit zich
pi_228110
Heb deel 6 gesloten verklaard en deel VII dan maar geopend. Kunnen we weer met zijn allen met een schone lei beginnen ! Fris topic en hopelijk bij iedereen een beter humeur....
Here we are now, entertain us.
pi_228111
Beste Schanulleke,

Jij werd wel op de proef gesteld vannacht, met Bart, die welgeteld meer dan een uur lang zat te lezen op de bank, en niet, zoals ik hoopte, weer een leuk verslag/rondleiding door het huis maakte. Mag het licht uit, dacht ik nog, al is het maar voor die arme vissen......

Slaap lekker Schanulleke en bedankt voor de wacht!

LOL + LOL = HIHI
pi_228112
Ik heb even een vraagje. Wie weet waar Chafre is?..Ik had wat emailcontact en zag hem vaak hier op het forum en we maakten soms wat afspraken omtrent het verslaan van de streams op dat moment. Nu zie ik hem al een hele tijd niet meer en dat maakt me wat ongerust.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 7 december 1999 @ 11:52:00 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_228113
quote:
mimi schreef

Re, ik vind je streamverslagen echt "Toppie", maar je plaatje daar krijg ik echt schele hoofdpijn van. Hebje misschien een iets vriendelijker exemplaar in voorraad? bij voorbaat dank.

dank mimi en sorry van dat plaatje... ik zit in het Migraine onderzoek dus als je een pilletje nodig hebt

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_228114
He Re die page die onderaan jou posts staat,
is echt wel cruel! Maar wel lachuh
Loose all time, Love your mind, Free your soul
pi_228115
quote:
op 12-07-1999 om 12:38 PM schreef Yvette het volgende:
ff off topic. Uit het gesprek hierover leid ik af dat W liever overblijft met Karin en Maurice, dan met Ruud en Bart. Hij zit de boel gewoon te belazeren. Hij heeft Karin gisteren zitten nomineren. ;(

Hai Yvette Welkom op het forum, zulke reactie zou je die voortaan hier willen en kunnen neerzetten? Zoals jezelf al zegt is het een off-topic reactie en hoort perfect thuis in deze Topic die er speciaal voor is. Je heb ze per ongeluk neergezet in een LIVE stream verslag. Zou je dan door de edit optie (podlootgifje) in je bericht te gebruiken, het willen veranderen c.q verwijderen bij de dagstreams?..bedankt namens de niet streamkijker.
------------------

pi_228116
Ik betwijfel of ze dat warmwaterbad in elkaar hadden gekregen zonder Maus

perfecte screenshots weer oliebol!

pi_228117
Q , ik ben zo benieuwd wanneer de eerste erin gaat zitten..haha. We zullen het zien.
pi_228118
Ik wil even reageren op het commentaar van Yvette. Je trekt een conclusie die je niet kunt trekken. Kijk nog maar eens naar de uitzending van gisteren, in het filmpje Willem in de dagboekkamer is minimaal 3 keer geknipt. VOO laat dus niet het hele verhaal zien van Willem. Wat hij dus verteld heeft, is niet helemaal bekend. Het kan best zijn dat hij heeft gesteld dat hij graag met Karin zou willen over blijven, maar hij noemde ook de reden waarom hij haar toch heeft gekozen. En het kan natuurlijk best zijn dat Willem die zin die Oliebol 2000 citeerde anders was uitgesproken, maar daar kan Oliebol een uitspraak over doen ! Oliebol ?
Blijft zich verbazen
pi_228119
quote:
op 12-07-1999 om 02:01 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Ik wil even reageren op het commentaar van Yvette. En het kan natuurlijk best zijn dat Willem die zin die Oliebol 2000 citeerde anders was uitgesproken, maar daar kan Oliebol een uitspraak over doen ! Oliebol ?

Jawel dat kan ik denk ik wel Kierewiet. Zo zwart/wit zoals Yvette zegt is het ook niet. Willem heeft vanmorgen gezegd dat als hij het naar zijn zin wil hebben dat hij het beste met Maurice en Karin over wil blijven en hij vertelde daar nog waarom hij Bart nomineerde, dat kun je terug lezen.

Ik citeer uit de streams:
W: "ik heb ook gezegd dat Bart zo een jongen is die altijd gelijk wil hebben en dat ik
niet met hem over zou willen blijven dat ik meer aan jullie heb dan aan hun twee"

Daar doelde Willem gewoon op het feit dat hij beter met hun op kan schieten dan met Bart. Maar waarom hij Karin had genomineerd is vanmorgen niet aan de orde geweest, op de TV had hij een duidelijke uitleg waarom en daar kon ik me wel iets bij voorstellen.

Ik hoop genoeg zo geantwoord te hebben.
------------------

pi_228120
ben net wakker (ook griep, wie niet) wil even zeggen dat het een leuk verslag is vandaag. vooral het "roddel verslag" goed gebracht.
groetjes Beppie
  dinsdag 7 december 1999 @ 17:04:00 #13
1660 amappa
is BB a young one?
pi_228121
Even dit,

Het deel 6 heeft kennelijk (onbedoeld) wat vervelende reacties opgeleverd bij een aantal personen. Om de een of andere reden werd ik daarbij als zondebok aangemerkt zonder dat ik enige (negatieve) intenties had om de boel eens even af te lopen zeiken. Als mensen daar moeite mee hebben dan spijt het mij!

Onder Feedback is daarover kort gediscusseerd en ik wil hiermee deze discussie even afronden. Moor vroeg mij eens iets positief te zeggen over alleen Oliebol, maar dit vind ik niet helemaal op zijn plaats omdat ook andere mensen, weliswaar in mindere mate, de streams verslaan.

Dus daarom eerst even wat algemener, iedereen die de streamsverslaat: jullie doen het perfect en ik lees het allemaal. Helaas kan ik niet altijd de streams volgen omdat ik soms achter een proxy zit dus komt het dan zeer goed uit wat jullie doen en ik ben jullie allemaal veel dank verschuldigd en ga vooral zo door.

Voor Oliebol specifiek; uit je opmerkingen een tijdje geleden begreep ik dat je thuis zit (ziek) om de een of andere reden (ik vermoed iets van een gebroken been ofzo?) en heb je gekscherend een tijdje geleden gezegd dat ik hoop dat je ziek bent tot 31 december. (Om even misverstanden opnieuw te vermijden dit is zeer positief bedoeld!)

Moor: die rode kaart laten we maar zitten! (bewaar ik voor een eventuele volgende keer )

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  dinsdag 7 december 1999 @ 17:21:00 #14
262 Re
Kiss & Swallow
pi_228122
van mij krijg je een groene kaart met bloem motief ammapa .... bij gebrek aan impulsen vanuit BB pakken we onszelf een beetje aan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_228123

MAURICE
De media-cannibals are having him for lunch!

Met dank aan Oliebol voor het plaatje, ik vond dit een TE mooi symbool voor Donderdag-avond.

pi_228124
AMAPPA het is al goed zo, no hard feeling ok?. Ik heb vaker gezegd op het forum, iedereen die deelneemt aan het verslaan van de streams zijn er bedreven in en de dank gaat dan ook uit naar hun allen. Waarom sommigen hier zo moeilijk kunnen doen om het feit dat ik ze nu eenmaal open vanwege mijn vroege ochtend omdat ik door omstandigheden dan wakker ben, daar snap ik dan ook helemaal geen pest van. Ik voel en zie heus wel van enkelen dat ze bewust wat willen uitlokken bij mij, en me in de nek zitten, zelfs verwijtend zijn en ze mij daarbij eigenlijk raken omdat deze BB streams mij onwijs veel energie geven, maar ik denk dan maar, ze weten niet beter. En het is ook absoluut niet belangrijk voor dit forum. Daar ga ik me dus niet voor verantwoorden. Zolang het hele forum niet over me heen komt blijft ik doorgaan

Alleen een gebroken been, was het maar waar Amappa. Ik ga niet in op details daar is dit forum niet voor en is ook volkomen onbelangrijk. De datum 31 december zeg je, laten we het hopen dat we ze kunnen blijven verslaan, ik ga er in ieder geval voor.

Verder is het allang ok? , dus het is goed zo.
------------------

pi_228125
Beppie, beterschap en hier een glas vol vitamientjes

Moor, mooi he die screenshot, ik moest er ook in mijzelf zo om lachen. Wel een mazzeltje hoor dat Dries er zoveel verstand van heeft alleen hopen dat hij wel voor donderdag af is...HAHAHA!!

dinsdag 7 december 1999 @ 19:51:00 #18
2004 sunshine
Still shining!
pi_228126
Wat jammer voor Bart dat Bienie het huis uit is. Ik zie het al voor me: 's avonds bij maanlicht, samen in het buitenbad. Dat is pas romantisch

En oliebol,
je hebt gelijk dat alle streamverslagers het fantastisch doen. Helaas ben jij de enige die steeds commentaar krijgt. Onbegrijpelijk voor mij. Voor alle mensen van de verslagen mijn oneindige dank, zonder jullie zou ik een heleboel van BB missen en dacht ik nog steeds dat VOO de waarheid en niets dan de waarheid uitzond.

[Dit bericht is gewijzigd door sunshine (Datum 07 December 1999).]

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  dinsdag 7 december 1999 @ 20:24:00 #19
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_228127
quote:
op 12-07-1999 om 11:52 AM schreef Re het volgende:
dank mimi en sorry van dat plaatje... ik zit in het Migraine onderzoek dus als je een pilletje nodig hebt

Re, ik stel me beschikbaar als proefkonijn voor je mirgraine onderzoek. Kom maar op met die pillen.

pi_228128
quote:
op 12-07-1999 om 07:51 PM schreef sunshine het volgende:
En oliebol,
je hebt gelijk dat alle streamverslagers het fantastisch doen. Helaas ben jij de enige die steeds commentaar krijgt. Onbegrijpelijk voor mij.

Hai Sunshine, ik snap er ook geen pest van waarom sommigen het op mij gemunt hebben zo voel ik het langzamerhand wel. Ik reageer er maar niet meer op, al is dat vaak wel moeilijk , soms is een excuus wel op zijn plaats denk ik maar daar zal het fatsoen niet naar zijn en ach ik zit (nog) steeds hier voor mijn lol en met plezier.

Maar goed ik ben blij dat ik jou naam vaak zie, "SUNSHINE" een naam waarbij ik altijd vrolijk wordt
------------------

dinsdag 7 december 1999 @ 20:52:00 #21
2004 sunshine
Still shining!
pi_228129
Oliebol, speciaal voor jou, dan wordt je nog een keertje blij !!!!!
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_228130
THANKS!! Sunshine
pi_228131
hup oliebol!
  dinsdag 7 december 1999 @ 23:32:00 #24
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_228132
Oliebol je bent geweldig, zowel met als zonder poedersuiker.
  dinsdag 7 december 1999 @ 23:39:00 #25
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_228133
Oliebol, ik durf met mijn depressieve naam nu bijna niet meer te reageren maar ik wil jou en alle anderen die de streams zo geweldig verslaan toch graag weer even bedanken, dus: BEDANKT vooral ook voor de leuke foto's die ertussen staan.

Ik hoop dat dit je ook een beetje opvrolijkt

En Moor, grandioos onderschrift bij die foto van Maurice!

Terug uit het enge bos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')