Om een zo'n duidelijk mogelijk live-stream verslag te kunnen maken is er besloten om een aparte topic te openen.
Het is gebleken dat de verslagleggingen nogal eens onderbroken worden door vragen, goedbedoelde commentaren en aanvullingen.
Om de verslaggeving nog leesbaarder te maken (en het voor het nageslacht te behouden) is op verzoek van de stream-verslaggevers dit begeleidende topic geopend, dat speciaal voor dergelijke zaken is bedoeld.
Dus heb je...
- specifieke vragen aan de verslaggevers
- commentaren op de inhoud van de verslaggeving
- moeilijkheden met de interpretaties van de soms cryptische woorden van de bewoners
(of verslagleggers)
- aanvullingen met informatie van elders
- steunbetuigingen aan, en aansporingen op, de verslaggevers
- vragen over hoe de streams te verslaan, wat te gebruiken en waneer
Dan zijn jouw reacties hier van harte welkom
laten we een mooi stukje geschiedenis mooi houden (en onthoudt.... het is VRIJWILLIGERS werk)
Jij werd wel op de proef gesteld vannacht, met Bart, die welgeteld meer dan een uur lang zat te lezen op de bank, en niet, zoals ik hoopte, weer een leuk verslag/rondleiding door het huis maakte. Mag het licht uit, dacht ik nog, al is het maar voor die arme vissen......
Slaap lekker Schanulleke en bedankt voor de wacht!
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]
quote:
mimi schreefRe, ik vind je streamverslagen echt "Toppie", maar je plaatje daar krijg ik echt schele hoofdpijn van. Hebje misschien een iets vriendelijker exemplaar in voorraad? bij voorbaat dank.
dank mimi en sorry van dat plaatje... ik zit in het Migraine onderzoek dus als je een pilletje nodig hebt
quote:
op 12-07-1999 om 12:38 PM schreef Yvette het volgende:
ff off topic. Uit het gesprek hierover leid ik af dat W liever overblijft met Karin en Maurice, dan met Ruud en Bart. Hij zit de boel gewoon te belazeren. Hij heeft Karin gisteren zitten nomineren.;(
perfecte screenshots weer oliebol!
quote:
op 12-07-1999 om 02:01 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Ik wil even reageren op het commentaar van Yvette. En het kan natuurlijk best zijn dat Willem die zin die Oliebol 2000 citeerde anders was uitgesproken, maar daar kan Oliebol een uitspraak over doen ! Oliebol ?
Ik citeer uit de streams:
W: "ik heb ook gezegd dat Bart zo een jongen is die altijd gelijk wil hebben en dat ik
niet met hem over zou willen blijven dat ik meer aan jullie heb dan aan hun twee"
Daar doelde Willem gewoon op het feit dat hij beter met hun op kan schieten dan met Bart. Maar waarom hij Karin had genomineerd is vanmorgen niet aan de orde geweest, op de TV had hij een duidelijke uitleg waarom en daar kon ik me wel iets bij voorstellen.
Ik hoop genoeg zo geantwoord te hebben.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
Het deel 6 heeft kennelijk (onbedoeld) wat vervelende reacties opgeleverd bij een aantal personen. Om de een of andere reden werd ik daarbij als zondebok aangemerkt zonder dat ik enige (negatieve) intenties had om de boel eens even af te lopen zeiken. Als mensen daar moeite mee hebben dan spijt het mij!
Onder Feedback is daarover kort gediscusseerd en ik wil hiermee deze discussie even afronden. Moor vroeg mij eens iets positief te zeggen over alleen Oliebol, maar dit vind ik niet helemaal op zijn plaats omdat ook andere mensen, weliswaar in mindere mate, de streams verslaan.
Dus daarom eerst even wat algemener, iedereen die de streamsverslaat: jullie doen het perfect en ik lees het allemaal. Helaas kan ik niet altijd de streams volgen omdat ik soms achter een proxy zit dus komt het dan zeer goed uit wat jullie doen en ik ben jullie allemaal veel dank verschuldigd en ga vooral zo door.
Voor Oliebol specifiek; uit je opmerkingen een tijdje geleden begreep ik dat je thuis zit (ziek) om de een of andere reden (ik vermoed iets van een gebroken been ofzo?) en heb je gekscherend een tijdje geleden gezegd dat ik hoop dat je ziek bent tot 31 december. (Om even misverstanden opnieuw te vermijden dit is zeer positief bedoeld!)
Moor: die rode kaart laten we maar zitten! (bewaar ik voor een eventuele volgende keer )
MAURICE
De media-cannibals are having him for lunch!
Met dank aan Oliebol voor het plaatje, ik vond dit een TE mooi symbool voor Donderdag-avond.
Alleen een gebroken been, was het maar waar Amappa. Ik ga niet in op details daar is dit forum niet voor en is ook volkomen onbelangrijk. De datum 31 december zeg je, laten we het hopen dat we ze kunnen blijven verslaan, ik ga er in ieder geval voor.
Verder is het allang ok? , dus het is goed zo.
------------------
Moor, mooi he die screenshot, ik moest er ook in mijzelf zo om lachen. Wel een mazzeltje hoor dat Dries er zoveel verstand van heeft alleen hopen dat hij wel voor donderdag af is...HAHAHA!!
En oliebol,
je hebt gelijk dat alle streamverslagers het fantastisch doen. Helaas ben jij de enige die steeds commentaar krijgt. Onbegrijpelijk voor mij. Voor alle mensen van de verslagen mijn oneindige dank, zonder jullie zou ik een heleboel van BB missen en dacht ik nog steeds dat VOO de waarheid en niets dan de waarheid uitzond.
[Dit bericht is gewijzigd door sunshine (Datum 07 December 1999).]
quote:
op 12-07-1999 om 11:52 AM schreef Re het volgende:
dank mimi en sorry van dat plaatje... ik zit in het Migraine onderzoek dus als je een pilletje nodig hebt
Re, ik stel me beschikbaar als proefkonijn voor je mirgraine onderzoek. Kom maar op met die pillen.
quote:
op 12-07-1999 om 07:51 PM schreef sunshine het volgende:
En oliebol,
je hebt gelijk dat alle streamverslagershet fantastisch doen. Helaas ben jij de enige die steeds commentaar krijgt. Onbegrijpelijk voor mij.
Maar goed ik ben blij dat ik jou naam vaak zie, "SUNSHINE" een naam waarbij ik altijd vrolijk wordt
------------------
Ik hoop dat dit je ook een beetje opvrolijkt
En Moor, grandioos onderschrift bij die foto van Maurice!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |