Als jij een fruitmand voor mij maakt, vertel ik jou precies waar ik woonquote:Op maandag 24 november 2008 13:23 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik moet straks wel werken bij de Appie, maar daar verkopen ze geen kant en klare fruitmanden helaas.En ik weet niet waar je precies woont.
Hoe was het werken gister?quote:Op maandag 24 november 2008 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb een paar uurtjes heerlijk geslapen
Was lekker rustig, dankzij de sneeuwquote:
Echt een traditionele fruitmand? Of is zo'n lullig bakje gemengd fruit ook goed?quote:Op maandag 24 november 2008 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als jij een fruitmand voor mij maakt, vertel ik jou precies waar ik woon
quote:Op maandag 24 november 2008 12:54 schreef Samzz het volgende:
Spuit je t op je honden? Wondermiddeltje is het!
Je kunt ook straks naar de Appie gaan en dan "Rikketik! Bart! Rikketik!" roepen in de winkel. Vind hij vast leuk.quote:Op maandag 24 november 2008 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als jij een fruitmand voor mij maakt, vertel ik jou precies waar ik woon
Ja, heel leuk. Vooral dat 'Rikketik'. Ik heb mijn nickname één keer eerder in het echt gehoord en het klonk nergens naar.quote:Op maandag 24 november 2008 13:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je kunt ook straks naar de Appie gaan en dan "Rikketik! Bart! Rikketik!" roepen in de winkel. Vind hij vast leuk.
quote:Op maandag 24 november 2008 13:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je kunt ook straks naar de Appie gaan en dan "Rikketik! Bart! Rikketik!" roepen in de winkel. Vind hij vast leuk.
Hahaquote:Op maandag 24 november 2008 13:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Echt een traditionele fruitmand? Of is zo'n lullig bakje gemengd fruit ook goed?
Neeeeeeee!quote:Op maandag 24 november 2008 13:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
![]()
Dat ga ik een keer doen!
Daniël: Cassiére Marietje!! Mijn kleine broertje is vermist!!!!!
Cassiére Marietje: Oh Grutjes! Hoe heet hij dan?
Daniël: Rikketik!
Cassiére Marietje: Attentie, attentie, wil Rikketik naar kassa 4 komen? Ik herhaal, Rikketik naar kassa 4!
Zeg het maar, ik wil best wat fruit voor je meenemen.quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 13:40 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
![]()
Dat ga ik een keer doen!
Daniël: Cassiére Marietje!! Mijn kleine broertje is vermist!!!!!
Cassiére Marietje: Oh Grutjes! Hoe heet hij dan?
Daniël: Rikketik!
Cassiére Marietje: Attentie, attentie, wil Rikketik naar kassa 4 komen? Ik herhaal, Rikketik naar kassa 4!
Zou je dat nog serieus doen ook?quote:Op maandag 24 november 2008 13:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zeg het maar, ik wil best wat fruit voor je meenemen.
Daniël: Ja hij heet Bart maar we noemen hem altijd Rikketik.quote:Op maandag 24 november 2008 13:42 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Neeeeeeee!Ik ga toch niet reageren, niemand daar die weet dat je mij bedoelt.
Tuulk.quote:Op maandag 24 november 2008 13:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou je dat nog serieus doen ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op maandag 24 november 2008 13:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daniël: Ja hij heet Bart maar we noemen hem altijd Rikketik.
Ik neem vanmiddag nog ontslag en vertel jullie in het vervolg niet meer waar ik werk.quote:Op maandag 24 november 2008 13:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daniël: Ja hij heet Bart maar we noemen hem altijd Rikketik.
quote:Op maandag 24 november 2008 13:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Tuulk.
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 24 november 2008 13:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik neem vanmiddag nog ontslag en vertel jullie in het vervolg niet meer waar ik werk.
Je leert het welquote:Op maandag 24 november 2008 13:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik neem vanmiddag nog ontslag en vertel jullie in het vervolg niet meer waar ik werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |