Toen ik wegging, wist hij nog wie ik was. Dus toen was het nog niet zo heeel erg. Alhoewel hij wel al wat aangeschoten was, wellicht zelfs dronken...quote:Op zondag 23 november 2008 18:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond het al zo gek dat iedereen hem blijkbaar zomaar achterliet in zo een staat, maar hij is zelf een twat dus
Daar had ik heul geen zin in en ik wou zo vroeg mogelijk weer in Arnhem zijn, heb een hond uit te laten.quote:Op zondag 23 november 2008 16:30 schreef static het volgende:
Ik snap niet dat je niet gewoon een hotel induikt, maar goed, ik zal wel krom denken ofzo.
Niet van de dames in de foute kroegen?quote:Op maandag 24 november 2008 00:43 schreef static het volgende:
Ohw, en foto's!
Van de hond dan uiteraard.
Het bieraanbod in Belgie is geweldig, alleen jammer dat er zoveel van die linksdraaiende hippies, alto's, krakers en andere dreadlocks komenquote:
Remlof is ook een linksdraaiende hippie-alto-krakerttype dus dat komt mooit uitquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het bieraanbod in Belgie is geweldig, alleen jammer dat er zoveel van die linksdraaiende hippies, alto's, krakers en andere dreadlocks komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |