En nu mijn post terug.quote:Op zondag 23 november 2008 15:27 schreef Muck het volgende:
jongens, de uiterste inzenddatum was 22 november hoor!
deze laatste 2 tellen dan ook helaas niet mee
Nee, niks daarvanquote:Op zondag 23 november 2008 16:12 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Biogarde, exclusief materiaal.
[..]
En nu mijn post terug.
Let eens op je taalgebruik, mafketel.quote:Op zondag 23 november 2008 17:13 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Wat een extreme leugen. Kankerjantje!
ga eens even ergens anders baggeren, ja.quote:Op zondag 23 november 2008 18:42 schreef de_banwachter het volgende:
[..]
Let eens op je taalgebruik, mafketel.
doe eens even lekker normaal ofzo.quote:Op zondag 23 november 2008 17:13 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Wat een extreme leugen. Kankerjantje!
Op zondag 23 november 2008 15:27 schreef Muck het volgende:
jongens, de uiterste inzenddatum was tot 22 november hoor!
deze laatste 2 tellen dan ook helaas niet mee
Dat kan helemaal niet eens, dan klopt de zin niet. Je zit fout en je weet het, zet mijn post terug. Ik volg de regels en als jij de regels verkeerd opstelt vind ik dat niet erg, maar ga je revisie nou niet reviseren.
Free Ananas.
N.a.v. deze post dacht ik dat ja:quote:Op zondag 23 november 2008 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
Heb ik ook een gedicht geschreven dan Juup ?
Zeker toen ik onder de dope zatKan me er nl. niks van herinneren
Zo niet, dan tochquote:Op maandag 17 november 2008 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
Misschien een idee als we allemaal 4 regels schrijven ?!? Wel goed lopend.
Ik maak het begin. Hier verder
-----------------------
Madrid, 17 November 2008
Beste Sint,
Wanneer komt U KLB weer eens met een bezoekje verblijden ?
HET forum van FOK: vol met zeikerts, hosselaars en blote meiden
Even over de slectieprocedure van de zwarte pieten
Wij hebben hier het liefst korte rokjes, lekkere kutjes en een paar dikke tieten
Hoe vaker je jezelf wijsmaakt dat twee en twee vijf is hoe groter de kans dat je het ook echt gaat geloven. Gelukkig gaat dit voor mannen minder snel op en zijn wij (ben ik) in staat jouw fouten te herkennen. Ik zou het daarom op prijs stellen als je je excuses aanbied en mijn reacties van 22 november terugplaatst.quote:
Nou je kloon is in de prullenbak. kijken of je met je originele account ook zo'n grote waffel durft te hebbenquote:Op maandag 24 november 2008 02:32 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Hoe vaker je jezelf wijsmaakt dat twee en twee vijf is hoe groter de kans dat je het ook echt gaat geloven. Gelukkig gaat dit voor mannen minder snel op en zijn wij (ben ik) in staat jouw fouten te herkennen. Ik zou het daarom op prijs stellen als je je excuses aanbied en mijn reacties van 22 november terugplaatst.
quote:Op maandag 24 november 2008 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou je kloon is in de prullenbak. kijken of je met je originele account ook zo'n grote waffel durft te hebben
Dat zou ik nooit durven, stel dat ik nou geband wordt. Vreselijk zou dat zijn! Boehoehoe.quote:Op maandag 24 november 2008 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
Nou je kloon is in de prullenbak. kijken of je met je originele account ook zo'n grote waffel durft te hebben
"de stoere jongen"quote:Op maandag 24 november 2008 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
Trieste gastjes hier zeg
Kloon aanmaken waarmee ze de stoere jongen lopen uit te hangen, terwijl het originele account maar een zielig hoopje shit is
Waar is de tijd gebleven van de originele accountbans. ...... zucht.
Jawel. Je trolde er alleen maar mee. Genoeg notes zag ik.quote:Op maandag 24 november 2008 10:44 schreef Klautje het volgende:
Waarom doen jullie het eigenlijk? Ik overtreed de regels toch niet?
Over het beleid van Mods / FA's.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |