ik geloof er niets vanquote:
tally?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die zijn 't ergst.
Met van dat opgeschoren haar en een sigaar in dr bek.
hey het is de bedoeling om de TS te bashen niet mijquote:
jawel, kusje op je rimpelige wang en vooral doorgaan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:13 schreef laffer het volgende:
[..]
hey het is de bedoeling op de Ts te bashen niet mij![]()
hebben jullie rakkers dan helemaal geen respect meer voor ouderen?
als je m sticky hebt gezet (ik moet je nl. maar geloven op je woord):quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:13 schreef laffer het volgende:
[..]
hey het is de bedoeling om de TS te bashen niet mij![]()
hebben jullie rakkers dan helemaal geen respect meer voor ouderen?
wat moet jij een moeilijk leven hebben dat jij over dit soort dingen een punt maaktquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je m sticky hebt gezet (ik moet je nl. maar geloven op je woord):ga in je eigen subforum voor moderator spelen een baggertopic hoort niet tussen de sticky's. Dat deze nog los is, mag eigenlijk een wonder genoemd worden
sorry murp, ik was een beetje aan het geinen hierquote:
d-.-'bquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:38 schreef laffer het volgende:
[..]
sorry murp, ik was een beetje aan het geinen hier![]()
ah ok, ga je gang hoorquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:38 schreef laffer het volgende:
[..]
sorry murp, ik was een beetje aan het geinen hier![]()
jezusquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je m sticky hebt gezet (ik moet je nl. maar geloven op je woord):ga in je eigen subforum voor moderator spelen een baggertopic hoort niet tussen de sticky's. Dat deze nog los is, mag eigenlijk een wonder genoemd worden
hoiquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:00 schreef G.Fawkes het volgende:
Ah heerlijk nu hebben we er een crewchat bij. Hoi jongens
Want deze homo wil wel aandacht. Bovenaan en nog steeds gesloten voor het plebs,quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:03 schreef zarGon het volgende:
Sticky.
You bastard!!!quote:
Zullen wij toekijken terwijl ze met elkaar spelen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je ligt nu tussen MASD, NanKinky en ik. Gezellig.
Kijk jij maar toe, ik ga meespelen. Whehehehe. Hehehe.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:17 schreef MASD het volgende:
[..]
Zullen wij toekijken terwijl ze met elkaar spelen?
Dus je ziet MASD stiekem wel zitten?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:17 schreef zarGon het volgende:
En tsjaaa, iedereen is een beetje bi.
Hey, toekijken hoe jij zenuwachtig een toespeling jegens de dames maakt zal ook best vermakelijk zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk jij maar toe, ik ga meespelen. Whehehehe. Hehehe.
zG.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dus je ziet MASD stiekem wel zitten?
Ik zal wel stiekem in hem zitten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dus je ziet MASD stiekem wel zitten?
En als jij ooit nog een 'snedige' opmerking maakt over mij, pak ik jou ook.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:51 schreef MouzurX het volgende:
ZarGon is toch homo ?
Misschien is dat wel de reactie waar hij op hoopte.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
En als jij ooit nog een 'snedige' opmerking maakt over mij, pak ik jou ook.
Het is alleen gay als de ballen elkaar raken, of niet.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zal wel stiekem in hem zitten..
Hier doen we het voor.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:27 schreef zoalshetis het volgende:
leuk modtopic, dat hadden ze écht nodig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |