Oef daar vraag je me wat. Ik heb er wel eens iets van gehoord, en het heeft inderdaad te maken met de eenheidsmatrix en de determinant (wat ik al dacht). Je hebt btw wel een vierkante matrix? Anders bestaat er geen inversequote:Op zaterdag 22 november 2008 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
Chico, nu ik je toch tref: hoe bereken je de inverse van een matrix?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, maar..quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:30 schreef AKnynke het volgende:
M'n verjaardagsfeestje gister was geweldig! Iedereen kwam in zwemkleding, die grap is goed gelukt! Heb gister meer mannen naakt gezien dan in het hele jaar, we gingen in de sauna, en ik was de enige vrouw tussen alle mannen. En ze gingen gewoon naakt.
Na het schoonmaken om een uur of 4 met vriendje naar huis gelopen. Toen begon het heeeeel hard te sneeuwen! Hoewel het steen en steen koud was, was het zo romantisch! Vandaag lekker lui gedaan met vriendje, uitgeslapen, en ik heb hem zonet op de bus naar huis gezet. En toen ging het weer sneeuwen, en daar was ik zo blij om, en om het feit dat ik zo gelukkig ben met m'n leventje hier dat ik even moest huilen...
Oh, er ligt hier nu dus een cm. of 10 sneeuw!
Ik dacht even dat ik opeens blond was, heb dat shirtje ook en ook een ponyquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb zelfs haarmousse gekochten volumeshampoo!
het is even wennen, maar ik vind 't zelf wel grappig, is weer 's wat anders.
Pony is niet heel kort, maar je moet ergens beginnen...misschien dat ik het de volgende keer wat korter durf
Ja de papa van Dan uit gossip girlquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:33 schreef Laureline het volgende:
Hee, van sneeuw word ik ook altijd heel gelukkig! Vanmiddag sneeuwde het hier ook 5 minuten![]()
En zag ik in het vorige topic Chuck Bass![]()
voorbijkomen?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het hartstikke leuk, Moblo!
En AKnynke, wat klink je fijn.. Maar noem me preuts, maar ik zou echt niet zomaar naakt tussen een groep kerels gaan staan, hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |