Exact, daarbij vind ik Warhol ook mooi.quote:Op zondag 23 november 2008 12:34 schreef Xlarge het volgende:
Ikzelf hou erg van surrealistme, waarschijnlijk omdat het imo toegankelijke kunst is, Dali en Rene Magritte vind ik fijn om naar te kijken.
Eens!quote:Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef Myster_E het volgende:
En een vermelding voor Mark Ryden:
[ afbeelding ]
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 23 november 2008 23:58 schreef k_man het volgende:
Beelden en tekeningen van Giacometti inderdaad.
Schilderijen van Edward Hopper of Francis Bacon.
Architectuur van Le Corbusier.
Fotografie van Erwin Olaf.
Ja! Die is tof. Ooit eens een documentaire gezien over hoe hij zijn kunst maakt, daar gaat nog een hoop tijd en energie en talent in zitten. Eerst de achtergrond schilderen, erg knap al, aangezien het perspectivisch klopt met een doek dat zowel achter hem (verticaal) als onder hem (horizontaal, en dus met kromme tussenplekquote:Op zondag 23 november 2008 12:24 schreef tong80 het volgende:
In Nederland Teun Hocks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ivan's childhood:quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:19 schreef tong80 het volgende:
Je laatste linkjes doen het niet helaas
Erg fraai idd. Ik heb ook wel een zwak voor de Hudson River School sinds ik zelf afgelopen herfst in New England en New York State ben geweest.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:12 schreef zagevent het volgende:
Bij mij stond Friedrich lang op één alhoewel mijn lievelingsschilderij The Fighting Temeraire van Turner is.
Sinds zaterdag is daar verandering in gekomen. Ik heb Thomas Cole leren kennen, en zijn schilderijen hebben mij 'weggeblazen'
The Course of Empire
The Voyage of Life
Enzovoort, enzoverder
Ik zou d'r uren naar kunnen kijken en het nog niet beu worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |