abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3619959
krijg net een brief binnen, denk wel dat ik het ga doen hoor.

wat hebben jullie gedaan en waarom?

dinsdag 26 maart 2002 @ 11:11:17 #2
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_3619965
Ik heb ervoor gekozen om donor te zijn (keuze 1 geloof ik).

Mijn lichaam heb ik toch niet meer nodig na mijn leven en als een ander er nog wat aan kan hebben, dan mag dat van mij.

dinsdag 26 maart 2002 @ 11:12:24 #3
24709 Tjippie
Don't dream it. Be it.
pi_3619972
Ze mogen alles van me hebben. Ik zou ook graag alle bruikbare onderdelen van een andere tot mijn beschikking willen hebben als ik ze nodig heb en voor wat hoort wat...
Ehhh....
pi_3619982
Ben benieuwd of dit zo'n topic wordt waar als je zegt dat je geen donor wilt zijn mensen meteen beginnen te gillen : "Ja maar wat als je zelf eens iets nodig hebt??".
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3619998
Tja, ik vind het ook best een raar idee eigenlijk. Stel nou dat je niet écht dood bent als je dood bent, en dat je alles nog bewust meemaakt, maar alleen niks meer kan bewegen en praten?? Naja, ik moet volgend jaar pas kiezen en ik denk dat ik toch wel donor wordt... maar ik blijf het toch een beetje een eng idee vinden

Maar idd voor wat, hoort wat.

dinsdag 26 maart 2002 @ 11:17:57 #6
15223 roelio
lieffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!
pi_3620019
weet ik niet ... wil op zich best iets afstaan als ik er niets meer aan heb, maar ik blijf het een beetje onnatuurlijk vinden... rijst de vraag: wil je zelf dan wel op die manier geholpen worden? ... ja, dat weet ik ook niet...
[url=http://www.qotsa.com]Queens Of The Stone Age[/url]
  dinsdag 26 maart 2002 @ 11:18:06 #7
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_3620021
Van mij mogen ze ook mijn hele binnenkant hebben!!
Wat ik wel vind, is dat ze van mijn ogen en dergelijke af moeten blijven...........is toch niet echt smakelijk om naar te kijken als nabestaande!! En gewoon het ID staatr me ook niet aan, dus van ogen e.d. afblijven, verder mogen ze me helemaal 'leegroven'
Je bent het type meisje dat de wereld best kan missen. Te dom en te lelijk om tegenaan te pissen. Ik heb naar je geluisterd naar je zielige gezeik. Er is maar één conclusie, schat: je vriendje had gelijk
pi_3620022
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 11:13 schreef DarkElf het volgende:
Ben benieuwd of dit zo'n topic wordt waar als je zegt dat je geen donor wilt zijn mensen meteen beginnen te gillen : "Ja maar wat als je zelf eens iets nodig hebt??".
met dit soort posts wel ja... breng ze vooral op ideën...
pi_3620025
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 11:18 schreef L-mo het volgende:

[..]

met dit soort posts wel ja... breng ze vooral op ideën...

Ach gut mag ik niet posten wat ik me afvraag?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3620028
ze mogen na mijn dood alles hebben...

't is niet alsof ik er dan nog wat aan heb, dus...

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_3620034
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 11:15 schreef clowntje het volgende:
Tja, ik vind het ook best een raar idee eigenlijk. Stel nou dat je niet écht dood bent als je dood bent, en dat je alles nog bewust meemaakt, maar alleen niks meer kan bewegen en praten?? Naja, ik moet volgend jaar pas kiezen en ik denk dat ik toch wel donor wordt... maar ik blijf het toch een beetje een eng idee vinden

zo, beek en donk, das dichtbij ;-]
maar ff ontopic;

wat bedoel je met voor wat hoort wat?

pi_3620040
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 11:13 schreef DarkElf het volgende:
is dat een gekke reactie dan?
pi_3620048
Ik ben ook donor. Het is toch alleen maar mooi dat je een ander kan helpen wanneer jij al dood bent?
O+. Ripley. O+.
pi_3620051
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 11:19 schreef spaceben het volgende:

[..]

is dat een gekke reactie dan?

Nee maar sommige mensen kunnen abnormaal fel reageren op mensen die geen donor willen zijn. Nooit gehoord/meegemaakt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3620056
Nope, geen donor
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_3620058
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 11:18 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ach gut mag ik niet posten wat ik me afvraag?

tuurlijk wel, maar aan je post valt af te lezen dat je dat niet graag zou willen en als dat zo is moet je dat natuurlijk niet posten...
bv: een man richt een pistool op je hoofd en je zegt: oh ik hoop niet dat ie de trekker overhaalt....
pi_3620066
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 11:21 schreef L-mo het volgende:

[..]

tuurlijk wel, maar aan je post valt af te lezen dat je dat niet graag zou willen en als dat zo is moet je dat natuurlijk niet posten...
bv: een man richt een pistool op je hoofd en je zegt: oh ik hoop niet dat ie de trekker overhaalt....

Ik vroeg me af of dit zo'n topic gaat worden en als dat wel zo is moet iedereen dat lekker zelf weten. *gaap*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3620068
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 11:15 schreef clowntje het volgende:

zal of je hart nog kloppen of zal er hersenactiviteit zijn, dan gaan ze je echt niet aan stukken snijden. daar zijn ze echt wel zorgvuldig mee.
  dinsdag 26 maart 2002 @ 11:24:32 #19
25106 Kesh
Mmmm, free goo!
pi_3620083
Ik ben (nog?) geen donor ik zit er al wel een tijdje aan te denken maar ik heb nog nooit de knoop door gehakt.

Ik vraag me vooral wel eens af of dokters nog wel alles proberen als je op sterven ligt en je bent donor.
Aan de andere kant is het positief dat je op deze manier anderen kunt helpen.

Homer: Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
pi_3620089
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 11:20 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Nee maar sommige mensen kunnen abnormaal fel reageren op mensen die geen donor willen zijn. Nooit gehoord/meegemaakt

nee gelukkig niet, of iemand donor wil zijn wel of niet moet ie zelf weten, maar als je daarna zelf gaat verkondigen dat je wel wilt ontvangen, dan start je zelf een eventueel felle discussie op. toch?
pi_3620094
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 11:25 schreef spaceben het volgende:

[..]

nee gelukkig niet, of iemand donor wil zijn wel of niet moet ie zelf weten, maar als je daarna zelf gaat verkondigen dat je wel wilt ontvangen, dan start je zelf een eventueel felle discussie op. toch?

Ik heb al zo vaak meegemaakt dat mensen op dit onderwerp vreselijk fel reageren. Dat bedoel ik.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 maart 2002 @ 11:26:14 #22
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_3620097
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 11:17 schreef roelio het volgende:
rijst de vraag: wil je zelf dan wel op die manier geholpen worden? ... ja, dat weet ik ook niet...
Ik kan je verzekeren dat er mensen zijn die zo geholpen willen worden. In begin jaren 80 was ik slechtziend. Een zeldzame oogziekte sloopte mijn ogen. Zicht was in 1983 ongeveer 15%. In 1983 en in 1987 heb ik donorhoornvliezen gekregen. Zicht loopt nog steeds op en is nu ongeveer 97%.

En voor degeen die bang is dat 't er niet meer uitziet, hoornvliezen worden veel getransplanteerd, maar als ze er niet meer zijn zie je er niets van. Daarbij zijn van een dode over 't algemeen (altijd?) de ogen dicht.

dinsdag 26 maart 2002 @ 11:28:01 #23
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_3620117
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 11:24 schreef Kesh het volgende:

Ik vraag me vooral wel eens af of dokters nog wel alles proberen als je op sterven ligt en je bent donor.

Zo heb ik er nog nooit over nagedacht, maar nu je het zegt!! Het kan best zo zijn dat artsen, als je toch al voor apagapen ligt, net ff iets minder hun best doen, ook al is dat niet hun plicht!!

Ach ja ik zie waarschijnlijk weer allemaal dingen die er niet zijn!!

Je bent het type meisje dat de wereld best kan missen. Te dom en te lelijk om tegenaan te pissen. Ik heb naar je geluisterd naar je zielige gezeik. Er is maar één conclusie, schat: je vriendje had gelijk
pi_3620120
quote:
Daarbij zijn van een dode over 't algemeen (altijd?) de ogen dicht.
idd... een lege blik is schokkend.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 26 maart 2002 @ 11:29:02 #25
1762 YPPY
Yppiaans
pi_3620131
Op een paar dingen na, mogen ze alles hebben. Ik twijfel nog of ik het ga veranderen, dat ze alles mogen hebben.
Medische proeven wil ik niet. Dat heb ik ook geregistreerd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')