Da's wel heel erg verkeerd ja, maar een klasgenoot kwam op zijn ppl (toen nog A) examen erg snel terug toen bleek dat hij ook verdwaald was... Schijnt "regelmatig" voor te komen, al zelden zo erg als in jouw verhaal..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Er zijn zat gigantische prutsers die helemaal niet in de lucht horen te zijn. Laatst ook nog iets enorm grappigs gehoord op de radio, meisje was verdwaald en moest aan Dutchmil vragen waar ze was
En dat op een dag met prachtig weer, waarop ze van Noord Duitsland naar Groningen vloog, via de kust, maar uiteindelijk net oost van Rotterdam vloog.
Dan snap je er dus echt HELEMAAL niks van.
Er zit natuurlijk wel een groot verschil tussen tijdens je opleiding kunnen navigeren en tijdens een examen het kunstje nog eens doen. Voor zover ik weet heeft hij het in een herexamen, wat redelijk snel na het debacle plaatsvond, met glans gehaald. Dus denk dat het een groot gedeelte zenuwen/examenvrees was..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:14 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik snap dat echt niet... Dan mag je toch geen examen doen, als je niet eens kunt navigeren?
Tegenwoordig mag diegene dan ook nog eens bang zijn voor een bezoekje van de KLPD...quote:Ze moest trouwens ook zo snel mogelijk van 4000 naar 1500ft. Ze vloog in de Schiphol tma.
Als je van noord-Duitsland naar Groningen vliegt en in Rdam uitkomt (door de Schiphol TMA) vind ik dat een onacceptabele fout eerlijk eigenlijk....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Acceptabel is geen enkele fout.
Maar te dom om te vliegen zijn alleen de mensen die denken nooit fouten te maken.
onzin. Mja, misschien ligt jouw lat gewoon erg laag, en die van mij erg hoog.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Acceptabel is geen enkele fout.
Maar te dom om te vliegen zijn alleen de mensen die denken nooit fouten te maken.
Gelukkig ligt de lat in de verkeersvliegerij ook wat lager dan die van jouquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:17 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
onzin. Mja, misschien ligt jouw lat gewoon erg laag, en die van mij erg hoog.
Is makkelijk lullen nadat ik 100'den uren over Nederland heb uitgekeken, en vooral op hogere hoogtes, maar zo moeilijk vind en vond ik het niet. De grote rivieren delen het al mooi in noord-zuid, Flevoland geeft een mooie oost-west deling. Voor de rest helpen de overige rivieren en vooral de snelwegen ook wel. Als laatste is een beetje topografische kennis niet weg. De grote steden een beetje te weten liggen maakt ruw navigeren al een heel stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:43 schreef LintuxCx het volgende:
Nederland is toch net weer wat platter, ik moet nog ontdekken wat daar de herkenningspunten gaan zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |