Vijanden doden, locks picken, computers hacken, succesvolle speech challenges, dat geeft je allemaal experience. Maar als je een quest afrondt krijg je flink veel experience erbij, dus als je een grote quest afrondt kan het zijn dat je onverwachts een level omhoog gaat terwijl je niet al te lang geleden dat al hebt gedaan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:19 schreef Lyzio het volgende:
Ik snap het levelen nog niet helemaal. Hoe werkt dat nou precies? Ik ga te pas en te onpas een level omhoog
Kan in tenpenny tower welquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:23 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga trouwens die stad bewaren. Ik ga opnieuw beginnen, want ik kan nergens op dit moment spul halen waar mijn HP van healt.
Dus het level-systeem van The Elder Scrolls zit hier niet in?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:23 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Vijanden doden, locks picken, computers hacken, succesvolle speech challenges, dat geeft je allemaal experience. Maar als je een quest afrondt krijg je flink veel experience erbij, dus als je een grote quest afrondt kan het zijn dat je onverwachts een level omhoog gaat terwijl je niet al te lang geleden dat al hebt gedaan.
Is het erg als ik die hele shit daar om heb gelegd ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Kan in tenpenny tower welBij Gustav bij de receptie, of heeft ie die zooi niet?
Dat had ik dus ook toen ik iedereen omgelegd had daar. In het begin supervet natuurlijk want je kunt ieder huis plunderen, maar als het op is.. tja, dan is het opquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:23 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga trouwens die stad bewaren. Ik ga opnieuw beginnen, want ik kan nergens op dit moment spul halen waar mijn HP van healt.
Nope!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:26 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dus het level-systeem van The Elder Scrolls zit hier niet in?
Als je Gustav ook hebt vermoord zou ik overnieuw beginnen jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is het erg als ik die hele shit daar om heb gelegd ?
3 uitbreidingen! Woohoo! Daar gaan m'n studiepuntenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:27 schreef John.Milton het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)t-dlc-en-editor.html
Vervolg op Mainquestquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:35 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
3 uitbreidingen! Woohoo! Daar gaan m'n studiepunten
Oh die arme PS3 bezittersquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:27 schreef John.Milton het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)t-dlc-en-editor.html
Ooit zul je het uitspelen...quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:17 schreef BB-boy het volgende:
Ik zit er niet mee, het spel is al veel te groot
Die zul je ook ooit uitspelenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:22 schreef BB-boy het volgende:
De main quest wel ja. Alhoewel, ik speel eigenlijk vooral de sidequests momenteel.
Tja, zulke uitbreidingen zijn ook voor PC games bedoeld.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Oh die arme PS3 bezitters![]()
.
Ik gok trouwens dat die al die uitbreidingen later nog wel op een discje krijgen trouwens.
Hij bleef me maar achtervolgen, dacht film het maar ffquote:Op woensdag 26 november 2008 09:46 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Die ben ik ook 1 keer tegengekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:46 schreef Lyzio het volgende:
Potverdulleme! Ik moet van die hoer bij Moriarty's een brief brengen naar d'r ouders (de Wests die dus dood zijn). Nu moet ik The Family zoeken, maar waar zit dat gepeupel?Ik zoek me rot bij dat metrostation, en als ik naar beneden ga zitten er een paar mole-rats en twee Ghouls die iets aan het brouwen zijn.
Gamefaqs kón ook gewoon niet onduidelijker zijn wat dit stuk betreft.Daar heb ik ook lang over gedaan, ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:14 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook lang over gedaan, ja...[spoiler]Bij Northwest Seneca Station kun je inderdaad naar beneden, maar op een paar mole rats en die Ghouls na (het zijn er twee) is er dus écht geen gang te vinden.[spoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |