Dark Brotherhood was inderdaad echt het bestequote:Op maandag 24 november 2008 23:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hmmm... als je Fallout tof vindt zou je Oblivion eigenlijk ook wel moeten waarderen. Dat barst ook van de toffe verhaallijnen en personages, met name de![]()
![]()
Dark Brotherhood
![]()
. Hoewel Fallout natuurlijk een totaal andere setting heeft, zie ik toch wel gelijkenissen.
Tussen haakjes: misschien dat het hier eerder gezegd is maar alle sidequeestes in Fallout 3 zijn bedacht door de man die in Oblivion de bedenker was van de Dark Brotherhood queeste. Vandaar de hoge kwaliteit dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb het gevoel dat het nog een stuk sneller kan, heb het helemaal niet zo strak gespeeld.Nicht ärgern, nur wundern!
quote:Op maandag 24 november 2008 23:36 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik ben eens gaan proberen hoe je de main quest zo snel mogelijk kan doen.
Ben nu 1,5 uur bezig enDe winnaar van de speedrun van de developers had hem in 75minSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb het gevoel dat het nog een stuk sneller kan, heb het helemaal niet zo strak gespeeld.
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Moet je even in je Fallout3 folder in Mijn Documenten op zoek gaan naar FalloutPrefs.ini en daar het getal achter fGamma verlagen, zal het spel wat minder donker worden.quote:Op zondag 23 november 2008 18:13 schreef RickoKun het volgende:
Hmmm wat vreemd dat jullie wel veel kunnen zien, ik heb echt dikke moeite en skip de tijd altijd maar door naar 11 am ofzo.
Ik heb wel mijn light Fade enzo allemaal op laag staan vanwege de vele crashes in mijn spel. Hmmm, hoe zou ik dit spel nou lichter kunnen maken
Zorgen dat je lekker sterk wordt, dan zijn die super mutants niet zo erg meerquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:16 schreef Scarface2004 het volgende:
I know, maar dan ligt daar wat pijn wat de weg blokkeert, dan komt daar weer een super mutant...waardoor je weer afwijkt van je pad
ik heb nog geen idee waar ik heen moet, kom alleen maar van die mutants tegen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:04 schreef lennartb.nl het volgende:
zo hoort het!
Heb je ook fallout 3quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:19 schreef Lyzio het volgende:
Ik snap het levelen nog niet helemaal. Hoe werkt dat nou precies? Ik ga te pas en te onpas een level omhoog
Het is simpelweg XP bij elkaar sprokkelen. Level 2 bereik je bij 200 XP, level 3 bij 550, etc... En voor elke quest die je oplost krijg je XP, eveneens als bij het verslaan van vijanden en het toepassen van je skills. (Computers hacken, iemand met speech ompraten...)quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:19 schreef Lyzio het volgende:
Ik snap het levelen nog niet helemaal. Hoe werkt dat nou precies? Ik ga te pas en te onpas een level omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |