Ik had ze eerst uitgemoord en toen die bom laten ontploffen.quote:Op maandag 24 november 2008 22:31 schreef BB-boy het volgende:
Whehe, ik ben echt een heilig boontje in het spel. Ik zou de Megatonners niet kunnen doden.
Of ik zou het in ieder geval niet saven.
Niet slim, krijg je je geld zeker niet..quote:Op maandag 24 november 2008 22:32 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik had ze eerst uitgemoord en toen die bom laten ontploffen.
Oh jawel, die bom ontploft sowieso, en Moira kun je niet doden, net als dat kindje van Simms niet. En dat zou me niet zoveel aanmaken, caps zat en Burke gaat sowieso dood.quote:Op maandag 24 november 2008 22:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet slim, krijg je je geld zeker niet..
Ben echt heel benieuwd wat me nog allemaal te wachten staatquote:Op maandag 24 november 2008 22:37 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Oh jawel, die bom ontploft sowieso, en Moira kun je niet doden, net als dat kindje van Simms niet. En dat zou me niet zoveel aanmaken, caps zat en Burke gaat sowieso dood.
Zolang je niet gelijk alles uit de main quest doet staat je héél véél te wachten.quote:Op maandag 24 november 2008 22:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben echt heel benieuwd wat me nog allemaal te wachten staat
Gewoon constant op RB blijven rammen, lekker veiligquote:Op maandag 24 november 2008 22:41 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zag net een screenshot met donkere gangen en zombies..
Nee
quote:Op maandag 24 november 2008 22:41 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zag net een screenshot met donkere gangen en zombies..
Nee
Meen je niet?quote:Op maandag 24 november 2008 22:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan breng ik de game morgen terug, want daar ik heb ik dus echt geen zin in.
Zal het eerst wel ff aankijken dan..quote:Op maandag 24 november 2008 22:47 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Meen je niet?Volgende keer toch maar eerst screenshots bekijken voordat je een game koopt.
Ik hou overigens ook niet van donkere gangetjes en zombies, maar bij Fallout erger ik me er totaal niet aan.
Het is echt niet zo erg als je het laat klinken. Zo ontzettend donker is het niet.quote:Op maandag 24 november 2008 22:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zal het eerst wel ff aankijken dan..
Bij oblvion heb je toch uberhaupt geen licht? Ik zat na een uur al vast in een donkere grotquote:Op maandag 24 november 2008 22:56 schreef Rikketik het volgende:
Het is überhaupt niet eng trouwens. Dat had ik bij Oblivion wel, dat beklemmende gevoel als je weer eens een ruin in ging en niet wist wat je te wachten stond. En de tunnels in Fallout zijn nog best goed verlicht.
Had je misschien eens op je local map moeten kijken, heb je een keurig overzicht van alle paden in de grotquote:Op maandag 24 november 2008 23:08 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Bij oblvion heb je toch uberhaupt geen licht? Ik zat na een uur al vast in een donkere grot![]()
Owquote:Op maandag 24 november 2008 23:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Had je misschien eens op je local map moeten kijken, heb je een keurig overzicht van alle paden in de grot.
Hmmm... als je Fallout tof vindt zou je Oblivion eigenlijk ook wel moeten waarderen. Dat barst ook van de toffe verhaallijnen en personages, met name dequote:Op maandag 24 november 2008 23:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
OwMaar weer kopen dan maar.
Nee, Oblivion is gewoon niet mijn ding. Ik hou eigenlijk uberhaupt niet van RPG's, maar Fallout heeft zo'n tof decor en personages dat ik graag een uitzondering maak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |