quote:Op zondag 23 november 2008 23:20 schreef LasTeR het volgende:
Dan rest nu nog de vraag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu een nieuw personage aangemaakt, wil wat beter met mijn skill points en perks om gaan. Dit maal speel ik als kerel, een neger met een mexicaans baardje en een wilde haardos.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Dan rest nu nog de vraag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op maandag 24 november 2008 00:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu een nieuw personage aangemaakt, wil wat beter met mijn skill points en perks om gaan. Dit maal speel ik als kerel, een neger met een mexicaans baardje en een wilde haardos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2008 00:18:32 ]
quote:Op maandag 24 november 2008 00:17 schreef Gewas het volgende:
[..]Nope, weet alleen niet of er Karma aan verloren gaat of niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Dan rest nu nog de vraag...Ik heb de robot in haar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op maandag 24 november 2008 00:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]Is inderdaad wel een bruut stukje om te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond rustig vanuit de deuropening te kijken
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Yep daarom gebruik ik geen armorquote:Op zondag 23 november 2008 17:27 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ze dragen ze altijd.Ik ben niet zo'n fan van power armour. Beter er goed uit te zien terwijl je dood gaat.
Het wordt nog erger als je de game guide erbij pakt... 500 pagina's en echt alles staat beschreven.quote:Op maandag 24 november 2008 12:26 schreef RedDevil085 het volgende:
Hehe, nu ik die alternatieve moord-methodes lees die je in de simulator kunt uitvoeren (hoe cool is dat trouwens wel niet? Verhaal-technisch gezien) krijg ik spontaan het gevoel om de rest van de dag vrij te pakken en de 360 nog eens aan te gooien
En neem de hardcover editie, hij is het waardquote:Op maandag 24 november 2008 13:51 schreef Rikketik het volgende:
Bol.com heeft hem; als je de Prima Guide bedoelt tenminste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2008 16:07 schreef -Dries- het volgende:
In de Nuka Cola fabriek:ergens in dit topic staat een linkje naar een site met een map, met daarop alle plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
En nou moet 'ie alle spoilers gaan doorspitten op zoek naar die kaartquote:Op maandag 24 november 2008 16:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
ergens in dit topic staat een linkje naar een site met een map, met daarop alle plaatsen
quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:47 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
YOU EVIL BASTARD!quote:Op maandag 24 november 2008 21:49 schreef Edwinuss het volgende:
TVP voor mij.
Vandaag gekocht, nuke laten af gaan en de hele tenpenny flat uitgemoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |