Ik had wel gelezen dat het beide kon zijn, dus had wel gegokt dat het een vrouw wasquote:Op zondag 23 november 2008 12:26 schreef BartK. het volgende:
[..]
Oh... echt?Hoe kan ik dat nou weten
Bedoel je niet bobbleheads?quote:Op zondag 23 november 2008 12:28 schreef BartK. het volgende:
Ik zie trouwens altijd die pip-boys over het hoofd. Ik heb er pas 1, de science pipboy ofzoDan lees ik steeds waar je ze kan krijgen ben bijna overal al geweest maar vergeet ze altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor het verloop van het spel.Je hoeft in dit spel nooit overnieuw te beginnen. Je komt vanzelf wel op je vader's spoor.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Als je er vanaf wil, wil ik 'm best graag hebben.quote:Op zondag 23 november 2008 12:15 schreef Draganta het volgende:
Grootste miskoop allertijden:
Ik had superveel wapens enzo gevonden, heb ze allemaal verkocht. Nu wil ik mn gear in megaton repairen, maar ik heb 0 caps. Alles verdwenen dus. Locations vragen is ook bijna nutteloos in het spel, aangezien ze je geen locatie geven, maar gewoon een naam van een persoon, die je op de map niet eens kunt zien (zoals je in oblivion wel kon zien).
Als iemand interesse heeft in de 360 versie van het spel, je mag em voor 40 euro hebben. (heb em voor 55 gekocht).
Achja die bedoel ik dus.quote:
Ik vind dat hacken wel leuk om te doen, heb nu 35 hacked computers op mijn naam staan.quote:Op zondag 23 november 2008 14:40 schreef BartK. het volgende:
[..]
Achja die bedoel ik dus.![]()
Ik vind dat lockpicken en hacken niet leuk. Ja ik ben er te lui voor, en alleen daarvoor gebruik ik altijd een cheat. Ik heb er zo'n hekel aan als ik ergens kom en dat ik iets niet kan openmaken omdat mijn skills te laag zijn... Maar ik ben blijkbaar de enige die de unlock cheat gebruikt
Het is dat je goed kan painten, anders had je uitgelachen. Ik heb het één keer gedaan.quote:Op zondag 23 november 2008 14:57 schreef Rikketik het volgende:
Over GNR gesproken, doen jullie ook altijd dat geluidje van Three Dog na?Ik joel altijd met hem mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ben onderweg allemaal van die vage beesten tegengekomen, veel kogels kwijtgeraakt.Dat sneaken lukt mij echt niet, ze zien mij van lange afstand aankomen.
En ik heb niet zoveel caps meer omdat ik de radiation genezing moest betalen. Maar wat kan je trouwens met dat pre-war money?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2008 15:04:56 ]
'Awwwwoooooeeeee!'quote:Op zondag 23 november 2008 15:01 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Het is dat je goed kan painten, anders had je uitgelachen. Ik heb het één keer gedaan.
"Because one is not enough, and two is too low. It's three dog!"
quote:Op zondag 23 november 2008 15:04 schreef Gewas het volgende:
Net door de halve map gelopen op weg naar...Verkopen, het weegt niets dus je kan het gemakkelijk gebruiken voor de verkoop, je krijgt 5 caps per stuk geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ben onderweg allemaal van die vage beesten tegengekomen, veel kogels kwijtgeraakt.Dat sneaken lukt mij echt niet, ze zien mij van lange afstand aankomen.
En ik heb niet zoveel caps meer omdat ik de radiation genezing moest betalen. Maar wat kan je trouwens met dat pre-war money?Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
quote:Op zondag 23 november 2008 15:04 schreef Gewas het volgende:
Net door de halve map gelopen op weg naar...Pre-war money kun je gewoon verkopen, daar krijg je dan weer meer caps voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ben onderweg allemaal van die vage beesten tegengekomen, veel kogels kwijtgeraakt.Dat sneaken lukt mij echt niet, ze zien mij van lange afstand aankomen.
En ik heb niet zoveel caps meer omdat ik de radiation genezing moest betalen. Maar wat kan je trouwens met dat pre-war money?
Heel veel nuttigs kun je niet kopen in het spel. 12.000 caps is wel erg veel ook. Mijn maximum was volgens mij ooit 8.000 en daar heb ik maar weer ammo van gekocht.quote:Op zondag 23 november 2008 15:08 schreef LasTeR het volgende:
Wat moet ik met mijn 12.000 bottlecaps doen?
quote:Op zondag 23 november 2008 15:15 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Heel veel nuttigs kun je niet kopen in het spel. 12.000 caps is wel erg veel ook. Mijn maximum was volgens mij ooit 8.000 en daar heb ik maar weer ammo van gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
quote:Op zondag 23 november 2008 17:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zo, twee keer volledig uitgespeeld nu.Inclusief het verkennen van alle locaties etc.
Ik kom met beide karakters om in de ammunitie en flessendoppen en heb voor zover ik weet elk uniek wapen kunnen vinden.
Mijn groepje 'good guys', van links naar rechts: Dogmeat, Fawkes, ikke, Cross.
[ afbeelding ]
Mijn groepje tuig, van links naar rechts: Dogmeat, Clover, ikke, Jericho.
[ afbeelding ]
Geef Jericho een pakje peuken en hij lurkt continu aan een sigaret.![]()
Pfew, tijd voor een pauze!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |