abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63446038
quote:
Op zondag 23 november 2008 12:26 schreef BartK. het volgende:

[..]

Oh... echt? Hoe kan ik dat nou weten
Ik had wel gelezen dat het beide kon zijn, dus had wel gegokt dat het een vrouw was
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  zondag 23 november 2008 @ 12:34:38 #77
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63446187
quote:
Op zondag 23 november 2008 12:28 schreef BartK. het volgende:
Ik zie trouwens altijd die pip-boys over het hoofd. Ik heb er pas 1, de science pipboy ofzo Dan lees ik steeds waar je ze kan krijgen ben bijna overal al geweest maar vergeet ze altijd.
Bedoel je niet bobbleheads?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zondag 23 november 2008 @ 13:33:18 #78
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63447893
ik heb nu die science bobblehead, en er is ook eentje die heel makkelijk te krijgen is, moet je niet megaton hebben opgeblazen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63447976
Mooie boel, gisteren proberen het hoofdverhaal weer op te pikken, maar dat is me niet gelukt.

Tevens had ik het idee dat ik ergens zat waar ik eik nog helemaal niet moest zitten. Allemaal deuren waar ik lockpickskill van 100 voor nodig heb en computers met scienceskill 75 en dergelijke en veel, heel veel super mutants die ik amper kapot krijg, laat staan als er meerdere tegelijk komen.

Ik zal van de week de rest van de tips hier eens proberen en anders begin ik gewoon opnieuws
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_63448612
volgens mij heb ik het aardig verneukt voor mezelf tijdens het spelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_63449032
Sparen ben ik bang dan
pi_63449728
@Brammie: Moriarty is
SPOILER
voor het verloop van het spel. Je hoeft in dit spel nooit overnieuw te beginnen. Je komt vanzelf wel op je vader's spoor.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_63449788
quote:
Op zondag 23 november 2008 12:15 schreef Draganta het volgende:
Grootste miskoop allertijden:

Ik had superveel wapens enzo gevonden, heb ze allemaal verkocht. Nu wil ik mn gear in megaton repairen, maar ik heb 0 caps. Alles verdwenen dus. Locations vragen is ook bijna nutteloos in het spel, aangezien ze je geen locatie geven, maar gewoon een naam van een persoon, die je op de map niet eens kunt zien (zoals je in oblivion wel kon zien).

Als iemand interesse heeft in de 360 versie van het spel, je mag em voor 40 euro hebben. (heb em voor 55 gekocht).
Als je er vanaf wil, wil ik 'm best graag hebben.
pi_63449878
quote:
Op zondag 23 november 2008 12:34 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Bedoel je niet bobbleheads?
Achja die bedoel ik dus.

Ik vind dat lockpicken en hacken niet leuk. Ja ik ben er te lui voor, en alleen daarvoor gebruik ik altijd een cheat. Ik heb er zo'n hekel aan als ik ergens kom en dat ik iets niet kan openmaken omdat mijn skills te laag zijn... Maar ik ben blijkbaar de enige die de unlock cheat gebruikt
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
  zondag 23 november 2008 @ 14:52:12 #85
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63450254
quote:
Op zondag 23 november 2008 14:40 schreef BartK. het volgende:

[..]

Achja die bedoel ik dus.

Ik vind dat lockpicken en hacken niet leuk. Ja ik ben er te lui voor, en alleen daarvoor gebruik ik altijd een cheat. Ik heb er zo'n hekel aan als ik ergens kom en dat ik iets niet kan openmaken omdat mijn skills te laag zijn... Maar ik ben blijkbaar de enige die de unlock cheat gebruikt
Ik vind dat hacken wel leuk om te doen, heb nu 35 hacked computers op mijn naam staan. Beetje dat Mastermind gevoel.

Net, na zo ongeveer een uur lang rondlopen, GNR weer gevonden, gelijk die quest gedaan via fast travel omdat ik bijna alle locaties al heb, en daarna GNR uitgemoord.
  zondag 23 november 2008 @ 14:57:34 #86
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_63450444
Over GNR gesproken, doen jullie ook altijd dat geluidje van Three Dog na? Ik joel altijd met hem mee.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zondag 23 november 2008 @ 15:01:36 #87
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63450574
quote:
Op zondag 23 november 2008 14:57 schreef Rikketik het volgende:
Over GNR gesproken, doen jullie ook altijd dat geluidje van Three Dog na? Ik joel altijd met hem mee.
Het is dat je goed kan painten, anders had je uitgelachen. Ik heb het één keer gedaan.

"Because one is not enough, and two is too low. It's three dog!"
pi_63450641
Net door de halve map gelopen op weg naar...
SPOILER
En ben onderweg allemaal van die vage beesten tegengekomen, veel kogels kwijtgeraakt. Dat sneaken lukt mij echt niet, ze zien mij van lange afstand aankomen.

En ik heb niet zoveel caps meer omdat ik de radiation genezing moest betalen. Maar wat kan je trouwens met dat pre-war money?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2008 15:04:56 ]
  zondag 23 november 2008 @ 15:05:39 #89
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_63450688
quote:
Op zondag 23 november 2008 15:01 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Het is dat je goed kan painten, anders had je uitgelachen. Ik heb het één keer gedaan.

"Because one is not enough, and two is too low. It's three dog!"
'Awwwwoooooeeeee!'

Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zondag 23 november 2008 @ 15:06:45 #90
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63450720
quote:
Op zondag 23 november 2008 15:04 schreef Gewas het volgende:
SPOILER
En ben onderweg allemaal van die vage beesten tegengekomen, veel kogels kwijtgeraakt. Dat sneaken lukt mij echt niet, ze zien mij van lange afstand aankomen.

En ik heb niet zoveel caps meer omdat ik de radiation genezing moest betalen. Maar wat kan je trouwens met dat pre-war money?
Verkopen, het weegt niets dus je kan het gemakkelijk gebruiken voor de verkoop, je krijgt 5 caps per stuk geloof ik.
  zondag 23 november 2008 @ 15:08:34 #91
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63450796
Wat moet ik met mijn 12.000 bottlecaps doen?
  zondag 23 november 2008 @ 15:14:02 #92
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_63450964
quote:
Op zondag 23 november 2008 15:04 schreef Gewas het volgende:
SPOILER

Pre-war money kun je gewoon verkopen, daar krijg je dan weer meer caps voor.
  zondag 23 november 2008 @ 15:15:31 #93
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_63451003
quote:
Op zondag 23 november 2008 15:08 schreef LasTeR het volgende:
Wat moet ik met mijn 12.000 bottlecaps doen?
Heel veel nuttigs kun je niet kopen in het spel. 12.000 caps is wel erg veel ook. Mijn maximum was volgens mij ooit 8.000 en daar heb ik maar weer ammo van gekocht.
  zondag 23 november 2008 @ 15:21:11 #94
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63451171
quote:
Op zondag 23 november 2008 15:15 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Heel veel nuttigs kun je niet kopen in het spel. 12.000 caps is wel erg veel ook. Mijn maximum was volgens mij ooit 8.000 en daar heb ik maar weer ammo van gekocht.
SPOILER
pi_63451700
And otherwise stupified!

Ik koop constant maar stimpacks en ammo die ik niet gebruik, anders heb ik steeds teveel spul en hebben ze niet genoeg geld
  zondag 23 november 2008 @ 15:57:49 #96
229352 Baasvaak.
I who have nothing
pi_63452109
Ik koop nooit ammo en stimpacks. Als je die perk met extra ammo en extra caps gebruikt is dit spel al een stuk relaxter om te spelen. Voor sommige wapens heb ik 600 bullets. Bij de magnum en hunting rifle over de 150 en mijn caps zijn 5000. Het blijft een heerlijk spel met me nieuwe manneke. Tevens heb ik rond de 70 stimpacks en dit is op level 12.
I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
  zondag 23 november 2008 @ 16:10:01 #97
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63452379
Heb 800 flamer fuel maar geen flamer, heb 800 assault rifle kogels maar gebruik die bijna nooit. Wat ik wel altijd moeilijk vind om te vinden zijn .44's en shotgun shells.
pi_63453687
Zo, twee keer volledig uitgespeeld nu. Inclusief het verkennen van alle locaties etc.
Ik kom met beide karakters om in de ammunitie en flessendoppen en heb voor zover ik weet elk uniek wapen kunnen vinden.

Mijn groepje 'good guys', van links naar rechts: Dogmeat, Fawkes, ikke, Cross.

Mijn groepje tuig, van links naar rechts: Dogmeat, Clover, ikke, Jericho.

Geef Jericho een pakje peuken en hij lurkt continu aan een sigaret.

Pfew, tijd voor een pauze!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
  zondag 23 november 2008 @ 17:06:09 #99
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63453803
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zo, twee keer volledig uitgespeeld nu. Inclusief het verkennen van alle locaties etc.
Ik kom met beide karakters om in de ammunitie en flessendoppen en heb voor zover ik weet elk uniek wapen kunnen vinden.

Mijn groepje 'good guys', van links naar rechts: Dogmeat, Fawkes, ikke, Cross.
[ afbeelding ]

Mijn groepje tuig, van links naar rechts: Dogmeat, Clover, ikke, Jericho.
[ afbeelding ]
Geef Jericho een pakje peuken en hij lurkt continu aan een sigaret.

Pfew, tijd voor een pauze!
Wel vette screenshots (klassenfoto 2025 )

Ik heb overigens zelden een crew bij me... Ze lopen me voornamelijk in de weg en aangezien ik ze voornamelijk als pakezel gebruik is het ook niet praktisch als ze afgeschoten worden in de wasteland...
Al zouden ze misschien wel van pas komen als ik een hogere moeilijkheidsgraad ga proberen...

Heb je die outfits trouwens voor de gelegeheid aan getrokken of is dat je standaard-armour?
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_63454387
Ze dragen ze altijd. Ik ben niet zo'n fan van power armour. Beter er goed uit te zien terwijl je dood gaat.
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')