Niet helemaal alleen, ik heb tegenwoordig Dogmeat bij me lopen. Heel onhandig als je een stealthy char hebt, maar ik vlieg heel wild in de battles en dan is het handig als hij gromt als er vijanden in de buurt zijn. Vaak zie ik Gouls helemaal niet aankomen namelijk in donkere tunnels.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:03 schreef Lyzio het volgende:
Je bent echt alleen, iets wat in meer spellen geprobeerd wordt maar hier eigenlijk helemaal slaagt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo idd. Dat stukje was idd echt creepy.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:57 schreef LasTeR het volgende:
Dunwich building is een rare plek. Wel grappig hoe je de memoires afluistert en wat je op het einde dan tegenkomt in het gebouw.Ook zag ik daar in een soort 'flits' hoe het eerst was, met levende mensen, net als je in één van de vaults te zien krijgt.
Die ga ik dus vermijden, heb het even opgezocht. Dat ga ik dus echt niet spelen.quote:foto Op woensdag 26 november 2008 21:18 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zo idd. Dat stukje was idd echt creepy.
Ja, kom je nog wel. De Chinese invasion is echter een optie van de main quest line.quote:foto Op woensdag 26 november 2008 21:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mis ik wat ? Chinese Commando ?...
Is echt niet zo eng dat je gaat schrikken etc. Gewoon een aantal ghouls, neem voldoende frag grenades mee en een assault rifle.quote:foto Op woensdag 26 november 2008 21:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die ga ik dus vermijden, heb het even opgezocht. Dat ga ik dus echt niet spelen.
Net geweest, alle2 dood gemaakt.quote:foto Op woensdag 26 november 2008 21:08 schreef LasTeR het volgende:
Girdershade is ook een toffe plek, ik speel deze keer met een female character en heb de Perk Black Widow. Kon ik die man overhalen om zelf Quantum te gaan zoeken en dan zouden we misschien een threesome kunnen houden.Hij is nog niet terug gekomen maar het lijkt me grappig te weten wat daar nog mee gebeurd.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel bad karma valt daar toch niet te halen. Ik heb eerst een maar opdrachten van betty gedaan en daarna toch maar voor de good karma oplossing gegaan.quote:foto Op woensdag 26 november 2008 21:24 schreef Gewas het volgende:
Die Chinese Invasion ga ik de volgende keer doen want ik ga een goed persoon spelen.
quote:Op woensdag 26 november 2008 22:56 schreef -skippybal- het volgende:
Wtf is die Chinese Invasion? Ik heb die shit van Betty allemaal gedaan (Pure Evil dus) maar ik ben geen Chinees tegen gekomen
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:19 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of je zet een ghoul masker op wanneer je de metro in gaat, vinden ze je ineens niet interessant meerquote:Op woensdag 26 november 2008 19:01 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik schrik af en toe nog steeds van een plotselinge schreeuw achter me van een ghoul roamer als ik weer eens in een donkere metrotunnel loop
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:36 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
of je zet een ghoul masker op wanneer je de metro in gaat, vinden ze je ineens niet interessant meer
quote:foto Op donderdag 27 november 2008 00:21 schreef Apfelsaft het volgende:
Wist ik nieteens. Ik ging gewoon proberen totdat ik hem had, duurt een paar minutenquote:Op woensdag 26 november 2008 23:19 schreef Apfelsaft het volgende:
Je staat op het punt de laatste missie te doen idd. Dus mocht je nog sidequests willen doen moet je het voor je aan die quest begint doenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:11 schreef Ezechielk het volgende:
Laatste tijd te weinig tijd gehad om te spelenMoet me nu weer
Iemand enig idee hoe ver ik ongeveer ben, hoe lang ik dus nog moet in de main quest line?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop