abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63538135
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:15 schreef Jivis het volgende:

Cheater!
Kom nou. Ik loop niet met TGM en een MIRV rond, hoor!

Ik baalde daar in Oblivion ook al zo van: Semi-belangrijke personen die je langs de weg terug vindt met een stampende minotaurus op hun hoofd.
Bij start van het spel: Cyrodiil, population: 52145
5 minuten in het spel: Cyrodiil, population: 1574
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_63538393
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Kom nou. Ik loop niet met TGM en een MIRV rond, hoor!

Ik baalde daar in Oblivion ook al zo van: Semi-belangrijke personen die je langs de weg terug vindt met een stampende minotaurus op hun hoofd.
Bij start van het spel: Cyrodiil, population: 52145
5 minuten in het spel: Cyrodiil, population: 1574
Opzich is het wel realistisch maar soms niet erg handig inderdaad.
Amen.
  woensdag 26 november 2008 @ 16:34:15 #253
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63539939
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:58 schreef Roellie80 het volgende:
Ik zit er aan te denken om opnieuw te beginnen en dan (zoals een maat van mij speelt) veel punten in interlect en speech, dat moet ook wel een leuke manier zijn
Yep. Dat ben ik nu aan het doen Speech is echt een must in dit spel, wil je een beetje caps overhouden.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_63542602
Guide gehaald.

Net mensen in BigTown maar ff geholpen, toch best creapy dat gebouw..
  woensdag 26 november 2008 @ 18:40:41 #255
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_63542661
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:37 schreef Edwinuss het volgende:
Guide gehaald.

Net mensen in BigTown maar ff geholpen, toch best creapy dat gebouw..
Hoe bevalt de game nu dan? Aangezien je niet zo uitkeek naar de tunnels + zombies/mutants.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_63542738
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:40 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Hoe bevalt de game nu dan? Aangezien je niet zo uitkeek naar de tunnels + zombies/mutants.
Bevalt verder prima, maar het moet niet enger worden dan dat politiestation met die supermutants
pi_63543093
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:44 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Bevalt verder prima, maar het moet niet enger worden dan dat politiestation met die supermutants
Ik schrik af en toe nog steeds van een plotselinge schreeuw achter me van een ghoul roamer als ik weer eens in een donkere metrotunnel loop
pi_63543148
quote:
foto Op woensdag 26 november 2008 19:01 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Ik schrik af en toe nog steeds van een plotselinge schreeuw achter me van een ghoul roamer als ik weer eens in een donkere metrotunnel loop
pi_63543157
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:01 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Ik ken ook wel mensen die schrikachtig zijn, altijd leuk met dit soort games. Heb er zelf totaal geen last van, ook al kan ik het mij goed voorstellen
pi_63543358
Net gehaald, tof spel

Kan je trouwens die chick nog neuken aan het begin?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_63543418
quote:
foto Op woensdag 26 november 2008 19:04 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik ken ook wel mensen die schrikachtig zijn, altijd leuk met dit soort games. Heb er zelf totaal geen last van, ook al kan ik het mij goed voorstellen
Ik heb echt GEEN idee wat ik nu moet doen. Ik heb een aantal sidequests gedaan, ik moet nu naar Galaxy radio ?
pi_63543493
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:14 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik heb echt GEEN idee wat ik nu moet doen. Ik heb een aantal sidequests gedaan, ik moet nu naar Galaxy radio ?
Klik de quest aan, dan krijg je een marker op de map. Tip:
SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63543523
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:44 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Toevallig net die missie ook gedaan. In het begin, de eerste keer dat ik een metro in liep en de eerste ghoul tegen kwam schrok ik me dood en ging snel terug eruit. Maar het valt allemaal wel mee, enger dan het politiestation zal je nog wel tegenkomen. Maar hoe vaker je in zo'n gebouw/metro komt hoe minder eng het wordt.
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
  woensdag 26 november 2008 @ 19:18:51 #264
171357 Rikketik
pi_63543530
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:12 schreef MaxC het volgende:
Kan je trouwens die chick nog neuken aan het begin?
Nee. Ik heb haar als vrouw zijnde gezegd dat ik over haar droomde, maar ze reageerde heul niet aardig. Of geil for that matter.
pi_63543558
quote:
foto Op woensdag 26 november 2008 19:17 schreef McGilles het volgende:

[..]

Klik de quest aan, dan krijg je een marker op de map. Tip:
SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is mijn character er niet te zwak voor ?
pi_63543580
quote:
foto Op woensdag 26 november 2008 19:18 schreef BartK. het volgende:

[..] enger dan het politiestation zal je nog wel tegenkomen. Maar hoe vaker je in zo'n gebouw/metro komt hoe minder eng het wordt.
pi_63543643
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:19 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Is mijn character er niet te zwak voor ?
Geen idee.

Het kan ook geen kwaad een uur in het spel wat rond te lopen en zelf dingen te ontdekken. Veel mensen gaan tegenwoordig zodra ze 5minuten niet weten wat ze moeten doen, gelijk oplossingen online zoeken of vragen stellen.

Ik zeg niet direct dat jij zoiets bent, maar al die vragen zijn nergens voor nodig. Heb wel eens uren lang met bepaalde spellen vastgezeten, heerlijk!
pi_63543701
quote:
foto Op woensdag 26 november 2008 19:23 schreef McGilles het volgende:

[..]

Geen idee.

Het kan ook geen kwaad een uur in het spel wat rond te lopen en zelf dingen te ontdekken. Veel mensen gaan tegenwoordig zodra ze 5minuten niet weten wat ze moeten doen, gelijk oplossingen online zoeken of vragen stellen.

Ik zeg niet direct dat jij zoiets bent, maar al die vragen zijn nergens voor nodig. Heb wel eens uren lang met bepaalde spellen vastgezeten, heerlijk!
Ik heb nu een tijdje wat sidequests gedaan, bevalt me verder wel. Maar hoe verder ik ga hoe meer ik me ga afvragen waar ik heen kan. Heb het idee dat ik het nog niet echt door heb
  woensdag 26 november 2008 @ 19:26:10 #269
171357 Rikketik
pi_63543718
Ik was een heel laag level toen ik naar GNR ging. Was wel moeilijk op zich (veel Stimpacks) maar wel te doen.
SPOILER2 links
pi_63543787
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:25 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik heb nu een tijdje wat sidequests gedaan, bevalt me verder wel. Maar hoe verder ik ga hoe meer ik me ga afvragen waar ik heen kan. Heb het idee dat ik het nog niet echt door heb
Wat ik zelf wel een leuke sidequest vond in het begin was het boek van moria. Ze is de winkeleigenaar in megaton, heb je megaton opgeblazen dan loopt ze ergens rond als ghoul voor de ruines van megaton.
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_63543806
quote:
foto Op woensdag 26 november 2008 19:28 schreef BartK. het volgende:

[..]

Wat ik zelf wel een leuke sidequest vond in het begin was het boek van moria. Ze is de winkeleigenaar in megaton, heb je megaton opgeblazen dan loopt ze ergens rond als ghoul voor de ruines van megaton.
Sorry mevrouw
pi_63543813
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:25 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik wil in een spel altijd pas verder gaan met de main quest als ik alle side quests heb gedaan, maar dat is heel lastig met FallOut3. Aangezien je zoveel gebieden en sidequests hebt.
pi_63544556
Ik ben nu bij Fort Bannister. Best tof!
  woensdag 26 november 2008 @ 20:03:12 #274
188728 Lyzio
why do we fall
pi_63544735
Oh oh oh wat is dit spel toch enorm vet! Ik heb net uren door de Wasteland gelopen. Je moet echt op zoveel dingen letten, ik vind dat Bethesda je een enorm gevoel van isolatie geeft. Je bent echt alleen, iets wat in meer spellen geprobeerd wordt maar hier eigenlijk helemaal slaagt.

Je moet zuinig zijn met je Stimpacks, Rad-X, wapens en kogels. Het is gewoon realisme pur sang. Heerlijk En een waardige opvolger, ja ik zeg gewoon opvolger, van The Elder Scrolls.

HAIL BETHESDA!
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 26 november 2008 @ 20:57:04 #275
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_63546344
Dunwich building is een rare plek. Wel grappig hoe je de memoires afluistert en wat je op het einde dan tegenkomt in het gebouw. Ook zag ik daar in een soort 'flits' hoe het eerst was, met levende mensen, net als je in één van de vaults te zien krijgt.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop