Kom nou. Ik loop niet met TGM en een MIRV rond, hoor!quote:
Opzich is het wel realistisch maar soms niet erg handig inderdaad.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Kom nou. Ik loop niet met TGM en een MIRV rond, hoor!![]()
Ik baalde daar in Oblivion ook al zo van: Semi-belangrijke personen die je langs de weg terug vindt met een stampende minotaurus op hun hoofd.![]()
Bij start van het spel: Cyrodiil, population: 52145
5 minuten in het spel: Cyrodiil, population: 1574
Yep. Dat ben ik nu aan het doenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:58 schreef Roellie80 het volgende:
Ik zit er aan te denken om opnieuw te beginnen en dan (zoals een maat van mij speelt) veel punten in interlect en speech, dat moet ook wel een leuke manier zijn
Hoe bevalt de game nu dan? Aangezien je niet zo uitkeek naar de tunnels + zombies/mutants.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:37 schreef Edwinuss het volgende:
Guide gehaald.
Net mensen in BigTown maar ff geholpen, toch best creapy dat gebouw..
Bevalt verder prima, maar het moet niet enger worden dan dat politiestation met die supermutantsquote:Op woensdag 26 november 2008 18:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hoe bevalt de game nu dan? Aangezien je niet zo uitkeek naar de tunnels + zombies/mutants.
Ik schrik af en toe nog steeds van een plotselinge schreeuw achter me van een ghoul roamer als ik weer eens in een donkere metrotunnel loopquote:Op woensdag 26 november 2008 18:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bevalt verder prima, maar het moet niet enger worden dan dat politiestation met die supermutants
quote:foto Op woensdag 26 november 2008 19:01 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik schrik af en toe nog steeds van een plotselinge schreeuw achter me van een ghoul roamer als ik weer eens in een donkere metrotunnel loop
Ik ken ook wel mensen die schrikachtig zijn, altijd leuk met dit soort games. Heb er zelf totaal geen last van, ook al kan ik het mij goed voorstellenquote:Op woensdag 26 november 2008 19:01 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik schrik af en toe nog steeds van een plotselinge schreeuw achter me van een ghoul roamer als ik weer eens in een donkere metrotunnel loop
Ik heb echt GEEN idee wat ik nu moet doen. Ik heb een aantal sidequests gedaan, ik moet nu naar Galaxy radio ?quote:foto Op woensdag 26 november 2008 19:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ken ook wel mensen die schrikachtig zijn, altijd leuk met dit soort games. Heb er zelf totaal geen last van, ook al kan ik het mij goed voorstellen
Klik de quest aan, dan krijg je een marker op de map. Tip:quote:Op woensdag 26 november 2008 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb echt GEEN idee wat ik nu moet doen. Ik heb een aantal sidequests gedaan, ik moet nu naar Galaxy radio ?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevallig net die missie ook gedaan. In het begin, de eerste keer dat ik een metro in liep en de eerste ghoul tegen kwam schrok ik me dood en ging snel terug eruit. Maar het valt allemaal wel mee, enger dan het politiestation zal je nog wel tegenkomen. Maar hoe vaker je in zo'n gebouw/metro komt hoe minder eng het wordt.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bevalt verder prima, maar het moet niet enger worden dan dat politiestation met die supermutants
Nee.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:12 schreef MaxC het volgende:
Kan je trouwens die chick nog neuken aan het begin?
Is mijn character er niet te zwak voor ?quote:foto Op woensdag 26 november 2008 19:17 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klik de quest aan, dan krijg je een marker op de map. Tip:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:foto Op woensdag 26 november 2008 19:18 schreef BartK. het volgende:
[..] enger dan het politiestation zal je nog wel tegenkomen. Maar hoe vaker je in zo'n gebouw/metro komt hoe minder eng het wordt.
Geen idee.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is mijn character er niet te zwak voor ?
Ik heb nu een tijdje wat sidequests gedaan, bevalt me verder wel. Maar hoe verder ik ga hoe meer ik me ga afvragen waar ik heen kan. Heb het idee dat ik het nog niet echt door hebquote:foto Op woensdag 26 november 2008 19:23 schreef McGilles het volgende:
[..]
Geen idee.
Het kan ook geen kwaad een uur in het spel wat rond te lopen en zelf dingen te ontdekken. Veel mensen gaan tegenwoordig zodra ze 5minuten niet weten wat ze moeten doen, gelijk oplossingen online zoeken of vragen stellen.
Ik zeg niet direct dat jij zoiets bent, maar al die vragen zijn nergens voor nodig. Heb wel eens uren lang met bepaalde spellen vastgezeten, heerlijk!
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik zelf wel een leuke sidequest vond in het begin was het boek van moria. Ze is de winkeleigenaar in megaton, heb je megaton opgeblazen dan loopt ze ergens rond als ghoul voor de ruines van megaton.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb nu een tijdje wat sidequests gedaan, bevalt me verder wel. Maar hoe verder ik ga hoe meer ik me ga afvragen waar ik heen kan. Heb het idee dat ik het nog niet echt door heb
Sorry mevrouwquote:foto Op woensdag 26 november 2008 19:28 schreef BartK. het volgende:
[..]
Wat ik zelf wel een leuke sidequest vond in het begin was het boek van moria. Ze is de winkeleigenaar in megaton, heb je megaton opgeblazen dan loopt ze ergens rond als ghoul voor de ruines van megaton.
Ik wil in een spel altijd pas verder gaan met de main quest als ik alle side quests heb gedaan, maar dat is heel lastig met FallOut3. Aangezien je zoveel gebieden en sidequests hebt.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb nu een tijdje wat sidequests gedaan, bevalt me verder wel. Maar hoe verder ik ga hoe meer ik me ga afvragen waar ik heen kan. Heb het idee dat ik het nog niet echt door heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop