There you goquote:
Had ik de eerste keer ookquote:Op woensdag 26 november 2008 11:51 schreef ImMaxa het volgende:
Leuk, ik verdwaal gewoon al in de Vault.
Ja tuurlijk, je kan toch gewoon weer de main-quest aanvinken in je pip-boy.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:39 schreef Gewas het volgende:
Ik heb een vraag.. ik ga opnieuw beginnen met het spel en ik ga dit keer ook sidequests doen maar als je dus een side quest heb in je lijst maar je hebt er geen zin meer in of je snapt het niet kan je dan ook gewoon weer verder met de main quest?
Ik zou daar maar eens gaan rondkijken dan. Misschien kom je er wel achter waarom.quote:Op woensdag 26 november 2008 08:59 schreef Edwinuss het volgende:
Ik vertrouw Andale nietRaar stadje..
Yepquote:Op woensdag 26 november 2008 11:54 schreef RedDevil085 het volgende:
There you goHeb je The Family al gevonden?
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:44 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@Lyzio: Inderdaad. Gelukkig was er in zijn huis genoeg te halen, dus ik regelde mijn eigen betaling.
Ik neem sowieso alles mee op mijn weg.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:44 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@Lyzio: Inderdaad. Gelukkig was er in zijn huis genoeg te halen, dus ik regelde mijn eigen betaling.
Doe je alles voor geld? Ik help de mensheid, en daarna maak ik ze af.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
YepQuest is done. Toch schandalig dat die ouwe knar in Arefu je geen cash geeft
Durf nietquote:Op woensdag 26 november 2008 12:36 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik zou daar maar eens gaan rondkijken dan. Misschien kom je er wel achter waarom.
Nou... ik had een briljante strategie: Jat alles wat los en vast zit en verkoop dat aan de vendor. Maak daarna de vendor dood en neem je al zijn troep + bottlecaps weer mee. En dan ga je naar de volgende vendor...quote:Op woensdag 26 november 2008 13:04 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik neem sowieso alles mee op mijn weg.
Ik ga binnenkort wel eens opnieuw beginnen. Sommige dingen had ik iets anders aan moeten pakken bijvoorbeeld. Megaton laat ik wel staan, zijn ook wel andere manieren om evil te worden.
Is dat niet die dude met een koe ?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:09 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou... ik had een briljante strategie: Jat alles wat los en vast zit en verkoop dat aan de vendor. Maak daarna de vendor dood en neem je al zijn troep + bottlecaps weer mee. En dan ga je naar de volgende vendor...
Verder doe ik niet meer aan armor... spring dress + bonnet is meer dan zat. Jericho moet het doen met een bril en peuken.
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:10 schreef LasTeR het volgende:
Wat is Andale?Blijkbaar heb ik nog niét alles gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee er loopt in Megaton een gast rond met een chinese assault rifle (niet de sherrif) als je slechte karma hebt kun je hem voor 1000caps huren. Ik hou van hem want hij rochelt en vloekt, geef je hem een pakje peuken dan gaat hij rokenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is dat niet die dude met een koe ?
Daar zijn er 4 van. Crow, Crazy Wolfgang, en dan nog 2.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is dat niet die dude met een koe ?
De bom ontmantelen, naar toe lopen en op Use drukken, en dan praten met de zoon van de sherrif. Krijg je nog steeds je reward.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:44 schreef Caas het volgende:
Ok, ben in noob in dit soort spellen en geloof dat ik het al gelijk redelijk verneukt heb voor mezelf.
Wilde eigenlijk die bom in Megaton laten ontploffen, maar ging toen min of meer per ongeluk met die sheriff praten dat ik met die duistere gast had gesproken. Toen wilde sheriff die duistere gast ook wel eens spreken, duistere gast schiet sheriff dood en was boos op mij maar liet me leven. Mijn situatie is nu dus: weinig zin om de bom te laten ontploffen (kan ik niet eens, want heb te weinig explosive skills (zelfs met die drug), want krijg er denk geen quest exp meer voor? Bom ontmantelen (weet trouwens niet eens hoe dat moet) heeft ook weinig zin, want sheriff is dood?
Kortom, wat moet ik doen en hoe?
Ik heb m ook zo'n beetje zo gespeeld tot nu toe.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:09 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou... ik had een briljante strategie: Jat alles wat los en vast zit en verkoop dat aan de vendor. Maak daarna de vendor dood en neem je al zijn troep + bottlecaps weer mee. En dan ga je naar de volgende vendor...
Verder doe ik niet meer aan armor... spring dress + bonnet is meer dan zat. Jericho moet het doen met een bril en peuken.
Cheater!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:07 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Inderdaad leuk, die Crow, Crazy Wolfgang, Doc Hoff en Lucky Harith.
Je kunt in ze investeren om ze een betere repair skill te geven en betere items. Kost je 200+500 caps per man en dan vind je later je investering dood langs de weg terug, diepgrondig ge-anaal-iseerd door een plaatselijke chaggo deathclaw.
(Voor de geinteresseerden: Ik heb om deze reden een simpel bestandje gemaakt wat de 4 caravanen onsterfelijk maakt.)
Ik heb gehoord dat hij op de PS3 slechter draait en natuurlijk krijgt de PS3 geen DLC, die komen alleen voor de PC en de Xdoos.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:51 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er nog significante verschillen tussen de PS3 en de 360-versie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |